• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • PDG, esti fan, nu zic ca nu. Dar esti un fan frustrat care nu accepta ca ceilalti sa nu creada altfel despre ce crezi tu. Pana la urma fiecare face ce vrea cu banii lui. Unii se gandesc sa-si cumpere Dacie noua. Altii prefera masini de 2-3 ani care au costat cu cel putin 5000 de euro mai mult fata de Dacia noua (si nu intamplator, dar asta e alta discutie). E o tara libera si fiecare are dreptul sa faca ce vrea cu banii lui. Asa cum Dacia are clar avantaje, asa are clar si dezavantaje. Unii privesc partea plina a paharului si aleg Dacia, altii privesc partea goala si nu aleg Dacia. Si inca ceva. nu e fudulie faptul ca renunti la un Duster pentru un Rav4 de 4-5 ani de exemplu. Dar e fudulie cand renunti la un Duster pentru un X5 sau Clasa M de peste 10 ani si vreo 200000 de km. E o diferenta.
    Cu lecţia învăţată
  • Mie 500 mi-a placut foarte mult, poate si pentru ca imi plac astfel de masini care sunt o "reincarnare" a unor legende de acum mai bine de 50 de eni. Faptul ca cei de la Fiat au extins gama lui 500 si cu asa ceva eu nu zic ca e neaparat un lucru rau. Pana la urma 500 putea fi o masina mini cumintica daca ii puneai un motor de 70 CP sau o bestie daca o transformai intr-un Abarth. Faptul ca 500L este o masina de familie destul de spatioasa, cu o vizibilitate foarte buna si un pret ok, cu siguranta ca isi are "genele" intr-un simplu 500 de care am spus mai sus. Dar pana la urma, asa cum am mai spus, constructorii practic fac niste afaceri cu masini. Iar daca chestia asta aduce bani, de ce sa nu o faca? Din cate stiu 500L e vinde destul de bine, intr-un timp Fiat a fost nevoit sa mareasca productia uzinei din Serbia. Problema nu ar fi asta, ci faptul ca Fiat se bazeaza pe vanzarile unui singur model.
    Gama 500 a celor de la Fiat se va extinde mult în viitorul apropiat: "Vrem să construim versiuni care să atragă şi bărbaţii"
  • Oare sunt (sau am ramas) singurul de pe-aici caruia 500L i se pare o masina ok?
    Gama 500 a celor de la Fiat se va extinde mult în viitorul apropiat: "Vrem să construim versiuni care să atragă şi bărbaţii"
  • Eu imi castig painea din montaje si editare video. Mai mult ca sigur ca s-au tras zeci de duble si tot zeci de vase au fost sparte. Dar astea sunt detalii care acasa nu trebuie sa se vada, sunt detalii "de culise". :)
    Reclamă - Pledoaria BMW pentru modelele sale second-hand
  • @xxx, sincer sa fiu mie nici motorul de 1.2 aspirat nu mi se pare un capat de tara. Da, este un motor mai slab, nu poti sa ai pretentii dinamice prea mari de la el. Dar este pus in oferta si pentru ca pretul masinii sa fie mai redus. Iar daca mergi foarte mult in oras te vei descurca fara probleme si cu el. In afara insa e alta treaba, de la 110-120 km/h cam "oboseste". Dar trebuie sa intelegi lucrul asta. Daca acest motor nu era in oferta poate ca la 9000 de euro nu mai puteai sa-ti iei Logan Laureate (cunosc cativa care si-au dorit Laureate cu 0.9 in loc de 1.2, insa nu s-a putut). 10000 de euro pentru unul cu motor de 0.9 poate nu aveai. E bine ca exista in oferta si motorul de 1.2, trebuie doar sa ii intelegi rostul. :)
    Cu lecţia învăţată
Pagina
12345...140141142...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău