• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nu se va intampla mare lucru, pentru ca UK este una dintre cele mai mari piete pentru Renault in general si pentru Europa in special. In plus si Renault este una din companiile care aduce bani frumosi la bugetul tarii. Deci sunt vorbe si amenintari. S-au mai zis de-astea. Eventual se va gasi o solutie de compromis fara sa afecteze in vreun fel nici una din parti. Ca deh, sunt oameni maturi in gandire. Nu ca ai nostri care baga taxe aberante si muta autostrazi fara sa se gandeasca la greutatile pe care le pot avea investitorii straini, adica aia care aduc cei mai multi bani bugetului Romaniei.
    Nissan: „Dacă Marea Britanie iese din UE, regândim investiţiile la uzina noastră din Regat”
  • Lasa, ca se scumpeste benzina ca aiba ai nostri bani de autostrazi. Si vom avea atat de multe autostrazi incat ne vor da cu ele peste bot.
    Dacia: "Autostrada Sibiu-Braşov în loc de Sibiu-Piteşti ar fi un dezastru pentru noi"
  • Daca privim evolutia lui Audi din ultimii 10 ani eu cred ca ar fi posibil sa ajunga pe primul loc. Si o chestie interesanta: "...Audi mizează pe cele mai mici discount-uri din segment, pentru a le întări convingerea clienţilor că au achiziţionat o marcă puternică, pentru care este mai important clientul decât volumele de vânzări de la sfârşitul anului." Deci se merge si pe principiul "la noi primesti mai multa masina, cu mai multe dotari, poate la un pret mai mic". Se ajunge astfel la o diferenta de cateva mii de euro bune fata de BMW si fata de Mercedes mai ales, fiind stiut ca Mercedes e (mult) mai scump in general fata de Audi. Asa cum am spus si in cazul lui VW, la stirea cu cele 9 000 000 de masini vandute, pregatirea angajatilor si motivarea lor este extrem de importanta. Una e sa intri in showroom si sa vorbesti cu un consultant plictisit, adormit si care oricum e paralel si alta e sa iti faca o prezentare profi si care sa te indrume mai usor la ce ai tu nevoie. Cat despre cele 11 miliarde... sa investeasca. Au de unde. Deci chestiile astea puse cap la cap, pot duce la ce isi doreste Audi. Evident ca nu e deloc usor, insa nu cred ca e imposibil.
    Şeful Audi: "Nu renunţăm la ţinta noastră de vânzări pentru 2020"
  • Perfomanta motoarelor BMW, care sa recunoastem daca tot suntem pasionati de domeiul acesta, ca este o referinta in industria auto de multe ori, nu consta in realizarea unui consum de 4l/100 km. Asa ceva nu cred ca se poate realiza doar cu acest BMW. Nu cred ca daca nu vei incerca un experiment asemanator cu un TDI sau CDI asemanator nu se poate realiza un consum de acest gen. Ok, poate nu va fi de 4/100 km, va fi de 4.5 (maxim) dar din nou intreb: cui ii pasa? Nu in recordul de cel mai mic consum sta performata motoarelor BMW, ci in detalii precum putere raporatat la cplu, cilindree, raspunsul motorului, rulajul fin, faptul ca motorul poate fi oprecum o pisica blanda care poate zgaraia (foarte) rau.
    #batelpedavid: Am încercat (şi, parţial, am reuşit) să batem recordul de consum al lui Claudiu David cu BMW 520d xDrive
  • @Alex Sermet: Sa faci un test de consum cu un BMW Seria 5 care costa peste 45000 de euro este bullshit. Pentru ca nimeni din cei care isi vor cumpara masina asta nu se vor gandit nici o secunda sa aiba un consum nu de 4/100 km si probabil nici de 4.5. Vor scoate 6-7/100 km si vor fi foarte multumiti. Preocupati de consum mai mic suntem noi, astia mai de rand, care au fie un Logan, Astra, un simplu VW, Renault sau mai stiu eu ce. Daca se facea un astfel de test cu un Clio DCI, Polo TDI, 208 sau 308 HDI, de ce nu si cu un Logan DCI mi se parea mult mai interesant. Dar sa faci un test de genul asta cu un Seria 5 e ca si cum ti-ai cumpara Porsche 911, l-ai duce pe circuit si ai merge cu el cu nu mai mult de 160-180km/h. Chestia asta o poate face foarte simplu si e cam la fel de interesant, cu un Megane RS sau Focus ST de exemplu care au costat jumtate. Asa e si in cazul de fata, ca s-a reusit un consum atat de mic poate insemna ceva. Ca s-a reusit cu un Seria 5 de peste 40000 de euro... cui ii pasa? Nu cumperi asa ceva pentru consum cu pipeta. In plus mersul la consum cat mai mic este si nu prea sanatos pentru motor, fie ca DCI de pe Logan, fie ca e CDI pe Clasa S. Mai ales daca vorbim de dieseluri care in prezent mai toate au si filtru de particule. Ah, si nu vaita companiile care su buget limitat pentru conbustibil dar isi cumpara BMW Seria 5, ca n-ai dreptate. Compania la care lucrez are de la Hyundai Accent si Peugeot Partner, pana la BMW Seria 5 si Lexus LS600h (deci masina de peste 100000 de euro). Si crede-ma, se tine o evidenta in privinta consumului, insa asta nu influenteaza cata benzina/motorina intra in rezervor.
    #batelpedavid: Am încercat (şi, parţial, am reuşit) să batem recordul de consum al lui Claudiu David cu BMW 520d xDrive
Pagina
12345...138139140...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău