• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Esti cam sigur pe speculatiile tale. Nu mergi pe principiul "eu cred ca..." atata timp cat spui "iti spun eu". Din nou te intreb, ne spui in calitate de... Si stai linistit, in Europa VW nu va avea prea curand un adversar in adevaratul sens al cuvantului pentru Dacia. Vanzarile VW merg suficient de bine si acopera destule segmente.
    Volkswagen n-a renunţat la ideea unei game low-cost
  • @John, pai si nemtii fac la fel. Una din contributiile majore la vanzarile Skoda de exemplu est faptul ca se bazeaza pe VW. Iar VW nu se jeneaza sa spuna de exemplu ca motoarele lor sunt si pe Skoda, asa cum nici Renault nu se rusineaza sa spuna ca Dacia este un produs facut de ei.
    Dacia Sandero este al şaselea cel mai bine vândut model din Franţa
  • @Calingura, "Gelu a argumentat cat se poate de romaneste tot ce a afirmat. In schimb i s-a raspuns cu zvonuri si pareri personale bazate pe eter." Ceva de genul asta am intrebat si eu aseara dar evident ca nu mi s-a raspuns. Mi s-a spus ca sunt ultras VAG cand am spus ca mie imi merge bine masina. Daca spuneam ca e proasta evident ca spuneam adevarul. Iar asta mi-a spus-o unu' in calitate de.... asa ca pentru mine tot un nimeni ramane oricat s-ar bate cu pumnul in piept si ar face pe desteptul. @Paul, te cam inseli. Romanii sunt devoratori de masini nemtesti cam de cand se stiu. Iar faptul ca oamenii erau mai apropiati fata de Renault, cam asa a fost conjunctura. Daca tu crezi ca dupa ce romanii si-au bagat maninile prin masinile Dacia de pe la inceputul anilor '80 si pana prin 2000 (atunci cand au produs singuri masinile) romanii le cumparau pentru ca le placeau, pentru ca le erau apropiate, te inseli. Hai sa ne gandim ce masini straine aveam in anii '90 pe strazi, cam cate erau nemtesti si cate frantuzesti. Imi amintesc insa o faza amuzanta din acele vremuri. Imi amintesc ca a fost un fel de boom al masinilor noi Dacia, undeva prin '96-'97. Toata parcarea blocului, defapt tot orasul, s-a umplut de Dacii noi. Tatal meu a preferat insa un Opel Ascona '84. Evident ca toti i-au spus ca e fraier, ca ce se face daca se strica. Si ghici ce: tata l-a tinut 10 ani, iar ei si-au vandut Daciile dupa cel mult 5 ani. De bune ce erau probabil. Si si-au cumparat ori Daewoo ori masini straine sh, in special nemtesti. Si crede-ma ca au fost foarte multe cazuri de genul asta. Mereu masinile nemtesti au fost mai cautate de romani pentru ca au fost considerate mai fiabile. Faptul ca altii aleg masini frantuzesti se datoreaza si petului mai mic. Uita-te cat este de exemplu un Megane DCI si un Golf TDI echivalent ca dotari, numar de km si an de fabricatie si vei intelege mai bine la ce ma refer. Asta se datoreaza si faptului ca Renault, Fiat, Citroen sau Peugeot nu isi patreaza valoarea la revanzare la fel bine ca Ford sau VW.
    Volkswagen n-a renunţat la ideea unei game low-cost
  • Da' Renault unde e? Ca am cititi eu pe-aici ca este o marca excelenta.
    Toyota a redevenit cel mai valoros brand auto din lume
  • 1.Tot o informatie din interior: la un pret de exemplu de 7000 de euro cat cere Dacia pe o masina, costul de productie efectiv este undeva intre 3000 si 3500 de euro. Din acesti bani practic se platesc furnorizi, salariati, intretinerea uzinei etc. Restul ajung la Renault. .Dar sunt si aici diferente, una e sa produci un Logan la 7000 si alta un Duster la 15000. Dar asa cum am promis celui care mi-a spus asta, nu pot sa ofer mai multe date. Ideea este ca profit evident ca se obtine, dar nu poti sa vinzi masina cu 8000 si tie sa-ti intre in buzunar 5000 sa zicem. 2. Sunt de acord cu un lucru: ceilalti nu s-au apucat sa fabrice masini low cost nu pentru ca sunt incapabili, nu au cu cine, cu ce sau unde, ci pentru ca profitul/unitate vanduta este mai mic. Solutii pentru cosntruirea unei masini se gasesc mereu. Depinde daca iti doresti sau nu. Ideea este ca multi vad ca Dacia vinde foarte bine mai peste tot... din pacate nu si in Romania, mie asta mi se pare foarte trist, dar cand trag linie si vazi defapt ce costuri implica productia unui low cost si cati bani ajung practic in bugetul companiei, ti se cam taie eleanul si te concentrezi mai bine sa vinzi masini de cel putin 10000 de euro. Ah si inca ceva. Romania avea ingineri cand a venit Renault in '99, doar ca erau "setati" pe Dacia 1300. Pardon, 1410. Si oricum Renault a investit si in "adaptarea" lor la altceva. Dupa ce ai facut multi ani ceva intr-un anumit fel parca e greu sa te dezveti. Dar pe principiul "orice invat are si dezvat"...
    Volkswagen n-a renunţat la ideea unei game low-cost
Pagina
12345...156157158...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău