• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @mda Ce sa nu recunosc eu, mah? Pana la urma de-asta nu mai pot eu de ce face VW. Eu mi-am spus o parere. Daca ar exista un VW low cost in Europa ar avea de suferit Skoda Rapid. Cel putin asta e parerea MEA. Daca eram ultras spuneam ca este o miscare foarte buna, ca VW poate, are cu ce si vrea si evident deciziile luate de Martin Winterkorn sunt extraordinare si este un om de mare clasa. Deci las-o mai moale! Am spus ca sunt multumit de masina mea, nu ca VW sta foarte bine la fiabilitate, ca sunt excelente sau ce ai mai scris tu pe-aici de calitatile extraordinare ale lui Renault si ale lui Nissan. Dar esti un frustrat care atunci cand crede ca e atacat incepe sa jigneasca si sa atace. Ce ai de castigat din treaba asta nu stiu si nici ca ma intereseaza. In plus eu am spus ca sunt multumit de masina mea in calitate de PROPRIETAR. Tu ne spui de Renault si Nissan ca sunt foarte bune IN CALITATE DE... Te-am intrebat de multe ori si mereu eviti sa raspunzi. Deci, canta la alta masa ca se vede de la o posta ca ai treaba cu francezii. Inca o dovada ca esti una si aceiasi persoana care scrie sub mai multe nume ca sa para mai multI. Asta chiar e penibil si josnic. Vedeti comentariile de la stirea cu recall-ul Nissan sa intelegti la ce ma refer. Sunt un frustrat ca nu mi-am uns trapa la masina pentru ca merge, iar unul care are probleme cu ea pe un Pathfinder are pentru ca nu a uns-o. Oamenii obiectivi sunt in stare sa traga o concluzie pertinenta. Si mai mult ca sigur toti in afara de tine.
    Volkswagen n-a renunţat la ideea unei game low-cost
  • Bine. :)))
    Nissan anunţă un recall de 908.900 unităţi, doar 40 de maşini din România sunt implicate
  • Un low cost de la VW inseamna moartea Skodei Rapid. Ori cum masina asta e doar de 2 ani pe piata si mai trebuie sa aduca bani, cel putin teoretic eu nu vad ca un low cost cu un "W" argintiu pe capota sa apara prea curand in Europa.
    Volkswagen n-a renunţat la ideea unei game low-cost
  • Deci masinile nu au defecte (mai ales daca sunt Renault sau Nissan... prietenii de pe-aici stiu de ce), proprietarii nu stiu sa le conduca. Si eu am trapa la masina, am 70000 de km cu ea si nu am uns-o niciodata cu nimic si cu toate astea merge ca in prima zi. Nu am nici greieri si nu mi-a picat ambreiajul pana acum, desi 90% merge in Bucuresti. Asa ca eu sunt unul (din multi idiotii probabil) care sunt multumiti de masinile lor VAG. Si revenind la subiect, faptul ca se face un recall este sau nu un avantaj, depinde ce intelege fiecare prin asta. Un recall poate lasa impresia unui constructor care greseste sau a unui constructor care da dovada de seriozitate si isi asuma niste greseli. Si cu sau fara recall, nimeni nu-i poate opri pe ultrasii Renault sa ne spuna ca defapt nu este o greseala din partea Nissan, ci mai degraba sa judece pe cineva care "lucreaza" la concurenta cand spune ceva ce nu le convine despre marcile lor sfinte.
    Nissan anunţă un recall de 908.900 unităţi, doar 40 de maşini din România sunt implicate
  • Eu zic sa mergi si in showroom. S-ar putea sa vezi ca lucrurile difera totusi fata de ce este trecut pe site. De exemplu in acest moment garantia pentru Logan este de 5 ani, fata de 3 cat ofera Dacia in mod normal. Pretul trecut de cei de la Automarket la acest drive test cat si preturile din configuratorul Dacia sunt preturi de lista la care se aplica si diferite oferte. Aceste preturi trecute sunt orientative. Iar faptul ca dai aproape dublu facand rate, poate castigi tu mii de euro luna ca sa-ti permiti sa cumperi o masina cu banii jos. Eu cand mi-am cumparat masina am facut credit si la sfarsit cand am calculat am dat bancii vreo 4000 de euro in plus. Diferenta este ca daca ma apucam sa strang bani pentru masina ca sa o cumpar cu banii jos, ar fi insemnat sa nu o mai cumpar niciodata. Pentru ca nu aveam cum sa strang atatia bani. Si in situatia mea au fost si sunt foaaaaarte multi romani. Si chiar si asa, tie ti se pare mult sa ajungi sa dai 8000 de euro (credit) pe un break diesel, nou, cu garantie si cu asemena dotari? Da-mi un exemplu de masina echivalenta Loganului MCV la acesti bani. Sau uite, hai cu 2000 de euro mai mult. Dar mai bine las-o asa ca tine nu mai rabdare sa ma contrazic. Ciao!
    Urmaşul
Pagina
12345...157158159...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău