• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Acum cateva luni m-am intalnit cu cei de pe forumul VAG si erau cativa care aveau acest sistem start-stop pe masini. Au zis ca diferentele nu sunt foarte mari, de multe ori insesizabile. Poate ca se reduc emisiile, insa nu prea se face economie de combustibil asa cum se crede. Iar acest lucru l-am aflat si in urma unor analize si informatii pe care le-am citit. Deci mie lipsa sistemului start-stop nu mi se pare neaparat o bila neagra. Daca privesti prin prista faptului ca se elimina mai putine noxe (uneori nu conteaza asta cand in jurul tau sunt masini cu motoare de cel putin 1.6 care polueaza de numa... ce faci tu e o picatura intr-un pahar cu apa) poate fi un avantaj. Daca te referi la economia de benzina, este un sistem nu prea eficient.
    Răsfăţat
  • "...cum sunt reglate fata de cele de pe RENAULT", imi cer scuze. Offf, butonul edit... :(
    Răsfăţat
  • Daca se observa sau nu, nu depinde doar de motor. Depinde de cum este reglat (ma refer aici si la cuplu) si depinde si de cutia de viteze. Si stim cu totii cum sunt reglate cutiile de pe Dacii fata de cele de pe Logan. In rest o masina faina, o pata de culoare in trafic, posibilitati multiple de personalizare la un pret bun. Nu are cum sa nu fie un succes. Restul e alta poveste.
    Răsfăţat
  • Despre asta se zvonea inca de anul trecut. Citeam undeva cum ca VW lucreaza in mare secret la o versiune mai potenta a lui Up! care va avea acelasi motor de 1000 cmc supraalimentat care sa ajunga undeva la 100-110 CP.
    Volkswagen: "Vom avea şi noi un motor 1.0 turbo cu trei cilindri"
  • Aoleu, ai dat-o in bara grav. Intereseaza-te cine e Giugiaro si ce masini a desenat casa asta inca de la aparitie. VW NU a cumparat casa asta de design pentru Golf (la naiba!), a cumparat-o pentru marci precum Lamborghini, Audi si Bentley si cateva modele mai deosebite (gen Audi R8 sau Nanuk Quattro Concept). Si asta se vede clar. Tu inca nu intelegi rostul designului marcilor VW, Skoda si Seat. Chiar nu intelegi ca nu este vorba de design futurist, ci unul conservator pentru ca asta e specificul marcilor. La Seat este altceva, cand vei intelege ROLUL acelui design mai vorbim. Si ca deobicei, discutia noastra se opreste aici din motive pe care nu vrei sa le accepti pentru ca iar o dai in arogante. Laurens van den Acker... oare cati vor mai sti ceva de el peste 10-15 ani cand Renault va avea o alta linie de design si o alta viziune? Iar faptul ca Renault face masini de mai mult timp... asa, si? E adevarat, asa e. Insa nu are legatura cu asta. Ce spui tu ar insemna sa ne cumparam toti numai Ford, Renault, Fiat de exemplu pentru ca fac masini de multi ani decat VW, Toyota, Honda, Opel etc.
    Renault Megane vine la Frankfurt cu un nou facelift
Pagina
12345...163164165...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău