• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ba eu cred ca cei mai multi se uita si la pret. Defapt este unul din lucrurile de care Renault are mare grija cu marca Dacia. Se incearca sa nu se faca prea mari si prea multe compromisuri acolo unde se vede, de exemplu in dotari, in defavoarea unora care nu se vad sau nu se simt cand mergi cu masina, precum caroseria negalvarizata. Galvarizarea ei ar inseamna cresterea pretului cu vreo 4-500 de euro/masina, iar acest lucru Renault nu il vrea. Nu pentru ca Renault ar considera ca nu ar fi nevoie, ci pentru ca pretul final al masinii nu trebuie sa depaseasca un anumit prag. Oricum e un proiect foarte bine gandit si foarte bine pus la punct.
    Dacia: "Nu vom avea prea curând un model sport, dar analizăm extinderea versiunilor Stepway pe celelalte modele din gamă"
  • Scuze de off topic: la inceputul saptamanii Volvo FH a castigat titlul International Truck of the Year 2014.
    Şeful de design Volvo: "După viitorul XC90, pregătim noul S90"
  • Sunteti siguri ca S90 va fi un rival pentru Clasa S, Seria 7 si A8? Eu din cate am citit aici am aflat ca Volvo nu prea are de gand sa lanseze un rival de asemenea nivel. Viitorul S90 se va dori a fi urmasul lui S80 asa cum scrie si in aceasta stire, adica rival pentru Clasa E, Seria 5 si A6.
    Şeful de design Volvo: "După viitorul XC90, pregătim noul S90"
  • @Dan, nu crezi tu din fata calculatorului ca nu ar necesita cine stie ce investitii. Vorbim totusi de sute de mii de euro investitie. Pe de alta parte Dacia se adreseaza strict celor cu familie si cu copii (Logan si Lodgy), strict familiilor tinere sau tinerilor (Sandero si Sandero Stepway), celor carora le plac SUV-urile (Duster) si micilor intreprizatori (Dokker). Ce au in comun toti? Vor un pret cat mai accesibil. Si deocamdata e suficient pentru Dacia. Dacia din start nu a fost si nici nu este gandita ca o marca ce poate avea ceva sportiv. Este pentru oamenii cuminti ca sa zic asa. Sigur, asta e situatia in acest moment. Daca ne uitam unde era Dacia cand a aparut priml Logan si unde este acum, la aproape 10 ani de atunci parca iti cam vine sa ii contrazici pe cei de la Renault. Este suficient sa ne amintim ca initial Renault nu gandise un SUV Dacia, ori acum este un mare succes la vanzari. Deci nu este exclus ca intr-o buna lucrurile sa se schimbe si sa avem si ceva sport. Dar pana atunci Dacia trebuie sa aduca bani cat mai multi si daca piata o va cere... de ce nu?! Pana atunci, cine vrea ceva cu aspect ceva mai sportiv si tineresc exista gama Stepway si nu mi se pare o idee deloc rea extinderea ei.
    Dacia: "Nu vom avea prea curând un model sport, dar analizăm extinderea versiunilor Stepway pe celelalte modele din gamă"
  • Wow, ce dilema! Nu imi iau Porsche ca ma face un Nissan cu... 0.1 secunde... bine, hai o secunda ca tot zici de 0-100km/h in 2 secunde. Sunt chestii la care un Nissan nu va ajunge prea curand acolo unde e Porsche. Iar aceste lucruri nu se vad sub capota.
    Porsche 918 Spyder, dezvelit oficial la Frankfurt
Pagina
12345...164165166...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău