• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "Conservatorism? Ok. Totusi asta inhiba creativitatea si evolutia designului. Aici Renault e de laudat si net superior Volkswagen. " Zici tu ca e net superior lui VW? Mai gandeste-te. Nu uita ca VW are propria casa de design. Si ce casa! Faptul ca nu se apuca sa modifice aspectul lui Golf e cu totul altceva. VW considera in cazul lui Golf ca aspectul conservator inseamna traditie, respect si omagiu dus mai departe fata de generatiile precedente. La fel se intampla si cu Beetle. La fel se intampla si in cazul lui Posche 911. Aici mai e ceva, amplasarea motorului in spate inca dintr-o perioada in care chestia asta era destul de periculoasa la viteze mari. Pentru VW, astea 3 sunt modele emblematice, sunt masini pe care, atunci cand le cumperi, se lasa impresia ca ai cumparat si o farama din istoria automobilului. Dar asta e alta discutie care nu isi are locul aici. Daca ai avea in fata conturul din lateral al unui Golf ai avea ceva probleme pana sa iti dai seama ce generatie este. Ori in cazul lui Megane sti din start ce generatie e. Oricum viziunile celor 2 sunt diferite. Renault considera ca atunci cand vine cu un inlocuitor e nevoie si de aspect nou. Pe de alta parte este mai greu atunci cand modifici radical designul, sa fie unul care sa nu ii incurce pe cei care lucreaza la ergonomie, la organizarea spatiului, la siguranta etc. Asta poate insemna alti multi bani cheltuiti in faza de proiect. In cazul lui Golf e mult mai simplu pentru ca se foloseste in mare cam aceiasi forma de foarte multi ani si e mai usor sa o adaptezi/modifici constant. Megane 3 este o compacta mai frumoasa decat Golf, Focus sau C4 si cam la acelasi nivel cu Astra si Mazda 3 in opinia mea.
    Renault Megane vine la Frankfurt cu un nou facelift
  • Eu nu am spus ca este un lucru rau. Am spus ca nu prea poti sa-ti faci o identitate de marca atunci cand tu schimbi designul radical la mai toata gama cand proiectezi un inlocuitor. Practic aceasta identitate "dureaza" o anumita perioada de timp, cativa ani, atat cat acele modele sunt in productie. Iti poti imagina cam cum va arata viitor Megane? Nu. In schimb la viitorul Golf iti poti imagina macar forma si interiorul cum vor arata. Cam la asta ma refer si cam asta inseamna identitatea unui model pe termen lung, identitate de cateva generatii pe care nimeni nu prea o mai are in afara de Golf. Si totusi, se pare ca sunt si oameni care apreciaza asta. Si nu sunt chiar putini.
    Renault Megane vine la Frankfurt cu un nou facelift
  • Si uite ca m-am luat cu altele. Dar revenind la masina cu pricina, mi se pare mie sau farurile lui Duster seamana cu cele de la VW Amarok? Ah, si ma bucur ca acest motor este pe Duster.
    Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP
  • Da, ai dreptate! C-Elysee si 301 nu au navigatie cu touch screen ca Loganul. Dar cam compenseaza cu alte chestii la care Renault a renuntat pentru Dacia datorita costurilor. @clubc4, eu inteleg ca esti fan PSA, insa aici se discuta despre masini (adica mai multe), nu despre o anumita marca/masina si in principiu nu ar trebui sa se faca publicitate ieftina, gen masina x e mai slaba sau e o alegere mai proasta fata de masina y. Spui asta in calitate de... si te rog, nu-mi spune in calitate de posesor al unei masini PSA. Si eu am un VW, care e DEMENTIAL, ca e al meu si il conduc. Suna cam aiurea, asa-i? Dar stai linistit, nu esti singurul care nu intelege asta.
    Dacia Duster facelift: SUV-ul primeşte motorul 1.2 TCe de 125 CP
  • George, sincer iti spun ca apreciez foarte mult aceasta masina. Este o masina cinstita pentru cat dai pe ea. Este o masina fiabila, care nu ti-e teama ca te lasa in drum sau ca nu porneste iarna la -20 de grade, intretinrea ei este ieftina si gasesti piese peste tot oricare ar fi ele. Este o masina care iti ofera niste dotari peste medie, iar spatiul ste arhisuficient. Oricum o dai Dacia are clar avantajele ei. Asa cum are si dezavantaje. Lasa ca nu e foarte confortabila, nu are finisaje prea bune sau un sistem audio la fel de mediu. La aceste detalii poti inchide ochii. Insa ce spune @rugina este un punct slab al Daciei din motiv de costuri. Caroseria nu este galvarizata din rationament de costuri. Acesta e motivul pentru care e garantata 6 ani. In rest... nu prea ai ce sa-i reprosezi la acesti bani. Da, s-a facut ceva in privinta asta de-a lungul timpului, insa... nu le poti avea pe toate. Cred ca ar fi fost o solutie mai buna renuntarea la dotari precum navigatie cu touch screen, tempomat sau senzori de parcare iar banii sa se bage in galvarizare. Dar a fost si o miscare de marketing. Lucrurile astea nu prea sunt intamplatoare. Dacia este un proiect foarte bine gandit din care sa castige si clientii pentru ca au o masina noua si cu dotari bune la un pret acceptabil pentru cat mai multi, cat si Renault pentru ca ofera o asemena masina iar compromisurile sunt facute de cineva care stie foarte bine cu ce se mananca proiectarea unei masini.
    Dacia Duster facelift, imagini din interior: touchscreen și comenzi ale geamurilor pe portiere
Pagina
12345...165166167...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău