• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • :)))))
    Dacia Duster facelift, primele imagini: schimbări subtile pentru SUV-ul românesc
  • Cred ca daca va ajunge si testul asta in Europa vom avea parte de niste surprize foarte interesante. Ar fi o tragic comedie.
    Cel mai dur test de siguranţă, "inventat" în SUA, se pregăteşte să vină în Europa
  • @tzenu, sti ce mi se pare mie interesant? Ca atunci cand a desenat Seriile 7 si 5, foarte multi l-au hulit pe acest om. Dar cu toate astea BMW a avut incredere in designul propus de el, vanzarile au crescut si ca sa vezi, urme din designul propus de el inca se mai "simt" la cateva modele actuale. Nu sunt adeptul schimbarilor mari in design, pentru ca designul de multe ori este mod de afirmare, poate face parte din specificul si caracterul unei marci/masini (de exemplu ultimele model Maserati). De multe ori si designul transmite un mesaj.
    Chris Bangle: "Designul auto are nevoie de schimbare, iar designerii nu au curajul s-o facă"
  • @Kap: Prietene, tie ti se pare normal sa te lauzi ca masina pe care tu o vinzi iti ofera navigatile, pilot automat, temponat sau scaune din piele, in defavoarea caroseriei galvarizate? Renault si Dacia au una dintre cele mai mici garantii anticoroziune dintre marcile europene, ca sa nu mai reamintim ca Dacia nici pana acum nu are caroserie galvarizata si in cativa ani sunt sanse destul de mari sa apara rugina. Dar ce conteaza cand ai dotari de clase mai mari? Da-o dracu' de rugina! Asta am tot incercat sa spun si nimeni nu a inteles. O masina precum Dacia inseamna si multe compromisuri pe care nimeni nu prea si le asume. Eu cred ca era mult mai bine sa se faca un compromis renuntandu-se la dotari gen navigatie, tempomat sau pilot automat si sa se galvarizeze caroseria. Sincer! Cred ca nu e tocmai placut sa faci credit pe 4-5 ani pentru un Logan nou si dupa 2-3 sa vezi primele punctel de rugina. Iar cazurile nu sunt deloc izolate ca sa spui ca sunt exceptii. Si nu mai compara Skoda cu Dacia pentru ca nu se compara. Ah, daca le compari cu cele mai ieftine Rapid sau Fabia evident ca la aceiasi bani Dacia este in avantaj clar. Dar per total Skoda este mult mai departe fata de Dacia. Daca te-ai pricepe la masini si ai avea bun simt ai intelge ce spun. Oricum politica pe care VW o aplica pentru Skoda e cu totul alta. Sa mai spunem ca Skoda are caroseria garantata impotriva coroziunii 12 ani? Nici Renault nu are atat si e si mai scump.
    Onest
  • In sfarsit! Astept un asemena concept Volvo inca de cand aparul SCC, adica din 2001. Pur si simplu foarte tare!
    Volvo Concept Coupe: maturitate senzuală pe conceptul care anunţă liniile viitorului XC90
Pagina
12345...169170171...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău