• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Am patit exact ce a spus Misha. Dupa ce timp de doua saptamani m-au tot amanat si masina mea era in service si nimeni nu se putea atinge de ea, a trebuit sa iau legatura cu un avocat (evident, alti bani), care la randul lui a fost dus de nas timp de o saptamana. Pana cand i-a amenintat ca se va merge mai departe si se vor cere daune pentru ficare zi de intarziere. Asta nu inainte de a ne face prosti pe amandoi... de ce, nu stim nici pana acum. Poate pentru ca am avut tupeul sa-mi repar masina pe asigurarea unui client de-al lor.
    Autoritatea de Supraveghere Financiară a retras dreptul Euroins de a emite asigurări RCA
  • Doamne, in sfarsit! Acum un an m-a lovit unu' care avea asigurare la Euroins. Nu mai vreau sa am de-a face vreodata cu aceasta firma. Este foarte ciudata.
    Autoritatea de Supraveghere Financiară a retras dreptul Euroins de a emite asigurări RCA
  • Ce legatura are sula cu prefectura? Una este masina de clasa mini, alta e SUV. Pai daca te chinuiai putin puteai sa bagi Aygo in portbagajul lui Duster. E ca si cum ai compara Twingo cu Duster. Nu crezi ca e exagerat? Pe de alta parte Aygo este o masina de clasa mini proiectata acum 10 ani cand altele erau standardele clasei. Cand a aparut masinuta asta, chiar si asa zgomotoasa, a fost un exemplu pentru ceilelti. Ba chiar VW i-a "furat" forma si organizarea interiorului cand a proiectat Up! Compara Aygo cu Up! sau Panda de exemplu si vezi la ce concluzie ajungi, nu cu Duster.
    Dacia Duster facelift, primele imagini: schimbări subtile pentru SUV-ul românesc
  • Farurile poate ca nu arata chiar asa bine, dar si in aceste conditii eu cred ca sunt ok fata de cele de acum. Acele linii albe din interiorul farurilor imi amintesc putin de Audi, insa nu conteaza pentru ca in nici un caz nu este vorba de furt. In plus mi se pare ca dau foarte bine acele gauri tot arginii din masca. Totul pus pe o asemenea culoare... zau daca se poate ceva mai cool la acest nivel si la acesti bani.
    Dacia Duster facelift, primele imagini: schimbări subtile pentru SUV-ul românesc
  • Dupa ce am citit materialul si m-am uitat si la poze nu pot spune decat ca sunt dezamagit. Fosta generatie mi-a placut foarte mult. Generatia trecuta avea un stil aparte, era una dintre cele mai spatioase masini de clasa mica atunci cand a aparut, plus ca avea niste motoare foarte interesante. Motorul 1.3 de 95 CP era foarte ok pentru oras si facea fata fara probleme si in afara lui. Plus ca era chiar cu 2000 de euro mai ieftin decat un Polo care era mai slab motorizat si dotat. Dar e o diferenta intre aceste doua generatii: actuala a fost facuta doar de Mitsubishi, iar anterioara a fost facuta in colaborare cu Mercedes. Cred ca Mitsubishi are nevoie de un aliat puternic in Europa mai ales (cineva gen PSA... cred ca ar fi ok pentru amandoi), altfel nu prea ii vad bine cu masinuta asta. Nu te atrage cu mai nimic, e si destul de scumpa... nu vad de ce ai renunta la o Fiesta, 208 sau Clio pentru asa ceva. Ah, pentru fiabilitate? Ma scuzati, timp de 6-7 ani (cel putin) nici o masina nu (prea) iti face probleme, evident daca ai grija de ea. Plus ca poarta numele unui monovolum... cum ar fi ca generatia viitoare de Polo sa se numeasca Touran? Sau viitorul Clio sa se numeasca Scenic? Foaaarte ciudat.
    Miraj
Pagina
12345...170171172...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău