• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Vestea asta e mai buna decat cea cum ca Volvo va renunta la motoarele Ford. Nu pot decat sa ma bucur foarte mult.
    Fabrica Saab a fost redeschisă de noul proprietar al mărcii
  • Ma bucur ca prima parte a stirei am spus-o acum 2 ani (cum ca usor, usor Volvo va fi de nerecunoscut in bine) si ma bucur enorm de mult ca nu m-am inselat. Peste 10 ani modelele Volvo concepute sub tutela Ford vor parea din alta lume demult apusa. Asta va demonstra cat de bine a dus-o Volvo cat a apartinut de Ford. Ma bucur si ca in sfarsit Volvo renunta incet, dar sigur si la motorizarile Ford (care, o parte din ele erau cumparate de la altii). Cat despre Ford... Te pup, pa pa! Nu au invatat nimic atunci cand au pierdut Land Rover si Jaguar, mai conteaza ca au dat-o in bara si cu Volvo? Ce s-a intamplat si se intampla cu aceste 3 marci demonstreaza ca nu e nevoie sa ai stapani de "vita nobila", ca sa faci treaba buna.
    Volvo își schimbă motorizările cu o familie de motoare produsă intern
  • Prietene, in afara de clasamente si sa repeti ca papagalul acelasi lucru, mai sti? Si am mai spus, vanzari bune nu inseamna ca esti cel mai bun. Prius nu se vinde extraordinar in Europa, insa pe cei de la Toyota ii cand doare in cot de treaba asta. Se vinde foarte bine acolo unde trebuie, in SUA, piata careia ii place foarte mult masina asta si Japonia. Deci daca se vinde slab in Europa asta inseamna ca e o masina proasta? Poate in mintea ta. Deci nu imi mai da in cap cu clasamente in care Renault e pe primul loc, pentru ca nu demonstrezi nimic. Defapt daca ne genadim mai bine si aici e un adevar valabil tipic Renault: pretul mult mai mic, Chestiune comuna politicii Renault: preturi mai mici fata de concurenta directa. "confortul aduce implicit dimensiuni superioare" Inca o replica memorabila, ca cea cum ca in Franta Dacia nu e un Renault. Vezi ca te aud cei de la Citroen si rad de tine. Evident, nu ma refer la C3, ma refer la C5, DS4 si DS5. Dar nu conteaza oricum, pentru ca alea nu sunt Renault si implicit nu sunt masini. Si am asa o presimtire ca, daca nu ar fi existat colaborarea PSA si Mitsubishi pentru masinile electrice poate ca Zoe nu ar fi fost atat de performant. Crezi tu ca numai altii copiaza de la Renault? ;)
    Latura emoţională
  • @@liviu, pai tocmai asta e si ideea unei masini nonconformiste. Iese din tipare intr-un mod pozitiv sau negativ, depinde de gusturile fiecaruia. Si repet: nu e prima data cand se dau niste clasamente drept exemplu... pana la urma doar voi spuneti ca Renault e un constructor verde. Tocmai clasamentele de specialitate spun ca nu prea e asa. Iar acel clasament de care am amintit in mesajul anterior are mai putin de un an. Dar cum Renault este in dezavantaj acolo, mai conteaza? Vom vedea la anul pe vremea asta daca Zoe va face din Renault un constructor verde de top. Dar am asa o presimtire ca din nou sunteti prea optimisti. Nu ar fi prima data. Ideea este ca voi (sau mai bine spus tu) incercati sa ne convingeti de ceva care este contrazis in mod oficial de reprezentatii Renault.
    Latura emoţională
  • "Nu contează cât de mare este motorul, ci cât de mare este zâmbetul şoferului atunci când va conduce maşina." Geniala replica si perfect adevarata!
    Caterham introduce un motor Suzuki pe viitorul său entry-level
Pagina
12345...171172173...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău