• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @noexist, Nu am nimic cu tine, defapt nu am nimic cu nimeni de pe-aici. Oricum sunt obisnuit cu aceiasi placa de ani de zile: tu imi spui ceva, eu iti spun altceva, apare o stire si confirma ce spuneam. Si apropo de constructori verzi si cu 0 (zero) emisii de care imi spui tu. Daca Renault ar fi chiar asa verde, nu crezi ca ar trebui sa fie printre primii in clasamentul acesta international? http://www.businesscover.ro/04-10-2012-sapte-branduri-auto-intre-cele-mai-verzi-20-din-lume-toyota-pe-primul-loc/ Cat despre Alpine... vom trai si vom vedea. Sincer sper sa ma insel, dar cred ca esti prea optimist. Si vezi ca Laguna si Latitude sunt in clase diferite. In plus Latitude e in mare parte proiectat de Samsung, nu de Renault.
    Latura emoţională
  • "Fiat are în acest moment un singur model electric în gama proprie." Si Chrysler cate are? Poate ca tocmai asta ar fi motivul pentru care Fiat si Chrysler spun ca nu cred in hibrizi si electrice, in conditiile in care in America mai toti constructorii au cel putin un model hibrid in gama. Sa nu uitam ca acum cativa ani un hibrid a castigat titlul de Masina Anului acolo. Uitati-va la BMW cate miliarde investeste in hibrizi si colaboreaza si cu Toyota, Ford la fel in State, GM de asemena. Studiile majoritatii spun cu totul altceva fata de ce "spun" studiile Fiat.
    Fiat şi Chrysler nu cred în hibrizi şi electrice: "Publicul nu e pregătit să dea bani în plus pe aceste tehnologii"
  • Lasand la o parte aroganta mesajului de mai sus si numarul de voturi date singur, decizia Renault mi se pare fireasca. In primul rand masinuta asta avea motor aspirat, ori trendul actual inseamna motoare mici supraalimentate. Acum poate veti spune ca o solutie ar fi fost motorul de 1200cmc turbo. Daca tinem cont ca se lucreaza la un urmas al lui Twingo in colaborare cu Mercedes, nu isi avea rostul. Se investeau niste bani pentru adaptarea motorului de 1.2 turbo pe Twingo, alte modificari la cutie, sasiu, suspensii etc. adica bani investiti, pentru ca in cativa ani sa apara un nou Twingo si acest Twingo RS modificat cum am spus, ar fi privit cu ochi nu tocmai buni de posibilii cumparatori, pe motiv ca ar fi de o generatie precedenta. Acum poate ca veti spune ca nu conteaza, pentru ca masina inca mai poate trezii emotii. Poate ca asa ar fi, dar pentru cei mai multi care isi pot permite una, va ramane o masina de generatie precedenta. Este ca si cum am avea Megane 3 si un Megane Sport de generatie precedenta. Ceva poate ca nu s-ar lega. Iar la cum pune Renault problema, e posibil sa treaca multi ani pana sa se intoarca cu un RS in clasa mini. Daca tinem cont de faptul ca BMW care este expert in masini cu tractiune spate, pentru Mini ofera tractiune fata indiferent de putere, nu pot decat sa-i inteleg pe cei de la Renault cand spun ca e prea complicat un Twingo RS cu tractiune spate. Pacat, sportivele de clasa mini le numeri pe degentele de la o mana, deci loc poate ca ar fi. Pacat si ca versiunea sportiva a lui Up! la care VW lucreaza, nu va avea un concurent din curtea Renault Sport. Ar fi fost interesant.
    Renault spune adio actualului Twingo RS
  • "no ma "ficiori" ca-mi place de voi !!! nu vezi des pe-aci doi oameni sa fie cu opinii oarecum diferite si sa si le expuna CIVILIZAT !!!!! Bravo !!!!!" A trecut ceva timp. Recunosc ca in acest caz am fost de acord pentru ca judecand "la rece" mi s-a parut corect ce a spus. Si asta si pentru ca nu s-a sarit calul cu reclame la Renault ca in datile trecute. Numai bine!
    Latura emoţională
  • Nu pot sa nu fiu de acord cu ce ai spus.
    Latura emoţională
Pagina
12345...172173174...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău