• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Daca ajungi sa simti cine vine sau nu din domeniul asta citind ce scrie, este cat se poate de clar ca faci parte din compania Renault si te pricepi de minune sa le faci reclama si vanzari. Exact ce in trecut te-am intrebat si ai negat. Esti angajatul ideal al unei firme. ;) Eu cred ca marea problema la Peugeot este faptul ca stau prost cu banii si asta se vede si in modelele lor. Nu sunt neaparat slabe in fata concurentei, dar le lipseste acea stralucire care sa aduca vanzari. Stralucire care consta de multe ori in ce faci tu pentru Renault, adica reclama. In plus cred ca 2008 a fost o masina proiectata cam in graba, iar asta se vede asa cum am spus in anumite detalii. Este o masina buna in opinia mea, insa concurenta atrage cu altceva. Oricum cand a aparut 207 parca ceva s-a rupt la Peugeot, asa cum bine ai spus si tu. A fost un 207 fiabil, insa prea scump, un 407 relativ ieftin fata de Passat sau Mondeo, scump fata de Laguna si totusi slab ca fiabilitate si cu multe probleme mai ales electrice, un 308 care defapt era un facelift si ceva modificari tehnice fata de 307 (bine ca modificarile tehnice s-au facut exact unde era nevoie si 308 a crescut in fiabilitate), un 107 fiabil dar cam vechi pe piata si despre care nu se aude sa aiba prea curand un urmas si concurenta e clar peste el (in speta VW Up!). Ei, aceste probleme au facut ca imaginea generala Peugeot sa fie cam sifonata si lumea sa nu prea o priveasca cu ochi buni. In plus avem o gama actuala despre care posibilii cumparatori nu stiu mare lucru, gen 3008, 5008 care sunt si scumpe. Ah, si sa nu uitam de 4008 care e la fel. Poate ca masinile nu sunt rele, insa cand tragi linie si vezi diferente mari de pret si dotari mai bune in alte parti iti cam scade entuziasmul fata de Peugeot. Imi place 2008, asa cum am spus. Dar daca esti chibzuit si judeci la rece nu cred ca e chiar cea mai buna alegere din segment. Sa vedem insa cu ce vin Ford si VW. Va fi o lupta interesanta in segment. Desi presimt ca VW va ramane tot o masina seaca. PS: ca tot ai amintit de VW... eu am un VW de care sunt foarte multumit. Nu mi-a cerut nici un leu in plus pana acum. E drept si ca am mare grija de ea. Dar asta nu inseamna ca doar VW stie sa faca asemenea masini.
    Latura emoţională
  • @noexist, dovedesti inca o data ca nu ai inteles nimic din ce ti-am spus acum doua saptamani. O tii pe a ta in continuare, desi ti se dovedeste ca gresesti. Sa fi pe primul loc la vanzari nu inseamna neaparat ca esti cel mai bun, este un adevar general valabil. Golf si Focus sunt cele mai vandute masini... asta inseamna ca sunt cele mai bune si ca nici o alta masina nu le poate inlocui? Si este din nou un drive test pe care fanii Renault l-au facut praf. Aceasta masina are capitole la care sta mai bine fata de Captur, asa cum Peugeot sta mai bine in general fata de Renault, fie ca acesti "fani" au capacitatea sa inteleaga sau nu. Este vorba de finisari, confort, rafinamentul motoarelor si in unele cazuri si de fiabilitate. Cand se pune problema de oferirea de mai multe dotari in standard, motor mai puternic si pret mai mic, Renault este expert (vezi si cazul de fata). Defapt este unul din motivele prin care Renault mereu da lovitura cand vinde. De ce nu are masina asta 4x4? Mai bine zis, de ce ai avea nevoie la asa ceva de 4x4. Pentru ca nu este un SUV si locul lui este in oras. Este un lucru care s-a spus si in text. L-ai citit? Mai mult decat atat, un detaliu important de care trebuie tinut cont e si faptul ca 2008 se doreste a fi SI inlocuitorul lui 207 SW. Adica inlocuieste o masina de clasa mica, break, care a fost departe de categoria masinilor lifestyle. Iar aici la Peugeot a aparut o problema. 2008 isi doreste sa le combine pe amandoua. Cam asta a fost directia spre care s-a orientat Peugeot cu 2008. Problema este ca vorbim de doua tipuri de masini cu orientari diferite ( o simpla masina de clasa mica, break su una lifestyle) Singurul capitol la care clar sta mai prost fata de Captur este gradul de personalizare mai slab si evident pretul, asa cum am spus mai sus. Pe de alta parte, problemele financiare ale celor de la PSA se revad si aici. Avem cateva capitole la care 2008 nu se impune, si este undeva in media segmentului. Daca in proiectare se investeau mai multi bani, posibil ca acum sa fi fost undeva mai sus masina asta. Si pentru ca lucrezi in vanzari sau ai de-a face cu ele, cand spui ca Renault Captur are vanzari mai mari spune si ca a aparut in 2012, iar 2008 a aparut in 2013. Defapt 2008 este cea mai noua din lista postata de tine. Evident ca si acesta este un factor care poate influenta vanzarile. Un simplu exemplu este faptul ca piata nu e la fel de obisnuita cu el.
    Latura emoţională
  • Stai linistiti ca nu doar proprietarii de TDI-uri sunt intristati. Si nu doar VW face rechemari in service fara sa anunte presa. Asa cum din mers au modificat sistemul de injectie la 2.0, tot din mers au trecut de la distributia pe lant la cea pe curea pentru 1.4 TSI.
    Volkswagen Passat a împlinit 40 de ani
  • Intrebare: conducerea Suzuki este aceiasi ca cea din 2009? Daca nu, asta ar putea fi o explicatie a acestei stiri.
    Zvonuri: Alianţa Suzuki-Volkswagen mai primeşte o şansă
  • La New Beetle este un mare chin sa schimbi un nenorocit de bec. Trebuie sa te inarmezi cu multa rabdare si timp pentru ca e o chestiune foarte enervanta. Pe langa faptul ca locul este foarte ingust (pentru farul din stanga tre' sa dai jos si bateria), scoti farul cu totul (ai nevoie de un imbus si dibacie pentru ca e ascuns bine acel sistem) si daca ai mana mai subtire reusesti relativ repede. Sincer asta e mai simplu. Sa schimbi filtrul de polen trebuie sa demontezi jumatate din bord. Cand merg la revizie si schimb filtrele mecanicul meu mai intai ofteza. Bine macar ca nu le fac prea des. Adica mi s-au ars cateva becuri doar, iar 10000 de km la cat fac revizia ii parcurc intr-un an si 2-3 luni. :) Este o dovada ca designul nu foarte practic si-a spus cuvantul. Problemele astea sunt mai putin enervante la Golf IV, masina pe a carei platforma New Beetle a fost proiectat.
    Analiză: schimbatul unui bec a ajuns la 90 de minute pentru unele modele moderne
Pagina
12345...173174175...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău