• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @TDI, daca te-ai pricepe cat de cat la masini, inainte sa spui ca e cel mai prost diesel din lume la cilindreea lui (de unde ai scos-o pe asta, nu stiu), ai fi stiut ca nu mai e chair acelasi motor ca cel de acum 7-8 ani. In primul rand din 2007 s-au facut schimbari majore. De exemplu s-a trecut de la sistemul de injectie Siemens, la un sistem pus la punct de Bosch si s-a schimbat arhitectura sistemului de admisie. In conditiile in care sistemul de injectie a fost marea problema. Chiar si asa, poate nu este la fel de robust precum veteranul 1.9 TDi. Dar de aici la facut niste replici exagerate e cale lunga. De-asta inca e in productie si de-asta se vinde, de prost ce e. Asa-i? Cat despre Passat, o masina de clasa medie care si-a pastrat denumirea de-a lungul generatiilor. Passat nu a venit cu lucruri inovatoare in acest segment, insa a fost dat exemplu de masina robusta si fiabila. Aceste doua lucruri si acel "W" argintiu de pe capota au facut ca mai mereu vanzarile sa fie unele dintre cele mai mari din clasa.
    Volkswagen Passat a împlinit 40 de ani
  • Sa vorbesti despre masini electrice sau hibrizi, fie ca esti pro sau contra parca pe zi ce trece devine un subiect tot mai sensibil. De ce, nu inteleg. Pentru ca au trecut atatia ani, avem hibrizi si masini electrice pe piata care se vand din ce in ce mai bine. Asta inseamna ca, cel putin teoretic lumea e multumita de ele, nu? Daca o masina electrica are emisii 0 sau ma rog, foarte reduse, pentru ca acea masina sa fie eco la productia ei s-a cam poluat aceasta planeta care ne suporta tuturor nebuniile. Ori la o masina conventionala, adica alternativa unui hibrid sau a unei electrice, poate ca nu s-a poluat la fabricarea ei, dar polueaza continuu cat va merge 5-10-20-30 de ani. Acum hai sa tragem linie si sa vedem daca aceasta poluare a unei masini normale se apropie sau o depaseste pe a unui hibrid sau electrice in faza de constructie. Aici se face comparatia intre care polueaza mai mult si care nu. Ca un rezumat: electrica si hibridul polueaza o data dar bine, iar cea normala polueaza toata "viata" ei incet, dar sigur. Si totusi eu sunt de ecord cu @isa.t. Sa fii ecologist nu inseamna neaparat sa conduci un hibrid sau o electrica. Evident, conteaza si asta insa intr-o masura mica. Daca toti cei care avem masini conventionale am face cateva gesturi marunte cum a spus el poate ca ar fi mai important. Cati dintre voi ati mers in ultimii 2 ani cu bicicleta la cumparaturi sau la munca? Recunosc ca eu nu sunt unul din ei. Si cu toate astea am tupeul sa ma plang de aerul inrespirabil uneori, ca imi consuma mult masina cand e aerul conditionat pornit, sau ca de la Casa Presei pana la Unirii se intampla uneori sa fac o ora (pentru cei care nu inteleg la ce ma refer, cam jumatate din Bucuresti, in orele de varf, mers bara-la-bara). Pana la urma si masinile precum acest BMW are avantajele lor, asa cum au si dezavantaje. Asa cum defapt au toate masinile indiferent de cat de "normale" sunt.
    OFICIAL: Electricul BMW i3 costă 34.950 de euro în Germania
  • Cred ca acest om isi asuma cele mai mari riscuri din industria auto. Fiat nu exceleaza in vanzari, jumatate din gama e formata din masini inferioare concurentei directe, mai avem doua marci care cu greu supravietuiesc si totusi Marchionne nu se lasa. Vrea sa puna naparat mana pe Crysler. Dar poate ca, judecand pe termen lung nu ar fi o miscare gresita.
    Sergio Marchionne vrea să mute sediul Alianței Fiat-Chrysler în Olanda
  • Este o categorie la care e foarte greu sa desemnezi un castigator concret. Oricare ar fi alegerea, Clasa S, Seria 7, A8, LS sau XJ nu prea ai cum sa fi dezamagit.
    Preţuri Mercedes-Benz S-Klasse în România: Start de la 86.626 euro
  • Aceasta masina poate nu e cea mai spatioasa cum spunea cineva mai sus. Dar Seat niciodata nu a sustinut asta. Aspectul a fost mai important decat latura practica, motiv pentru care si mie portbagajul mi s-a parut ceva mai mic si locul in spate mai ingust fata de Golf sau Octavia. Mi s-au parut mai mici inclusiv spatiile de depozitare din usi si torpedoul. In schimb materialele din interior mi s-au parut bune, dat totusi sub Golf. Deci daca esti un familist convins si ai nevoie de un spatiu gandit cat mai bine pentru tine si familia ta, Leon nu este cea mai potrivita alegere. Daca iti doresti in schimb ceva mai deosebit fata de un Golf sau Octavia, iti plac masinile facute de VW si nu ai de carat caruciorul copilului, poate fi o alegere buna. Pentru ca dpdv tehnic, desi a avut probleme grave cu vanzarea, Seat e o masina solida. Totusi sunt niste detalii care nu imi plac la aceasta masina: gurile de ventilatie din bord mi se par foarte naspa. Nu stiu ce li s-a parut lor deosebit cand s-au hotarat sa ramana asa si in productia de serie. Mie imi lasa o impresie de tristete, ceva anost, nicidecum deosebit sau sportiv. Nu cred ca m-as impaca cu asa ceva, mai ales ca e un lucru care nu imi place pe care l-as vedea zilnic cand conduc. Cu bordul a dat-o in bara Seat si la generatie precedenta (parerea mea), si la aceasta. Pacat! Ah, singurul lucru clar mai bun la acest bord fata de generatia precedenta eu il vad a fi ergonomia mai bine gandita.
    Seat Leon ST, imagini neoficiale ale break-ului compact al ibericilor
Pagina
12345...174175176...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău