• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Existenta acestei masini depinde de vanzarile ultimelor modele Seat care, din cate se pare sunt in crestere. Ideea poate ca nu e rea daca ne gandim cui ar fi adresat: tinerilor care vor o compacta cu aspect tineresc, ceva mai inalta, carora Tiguan li se pare prea serios si/sau banal, iar Q3 e prea scump.
    Şeful Seat: "Încă n-am renunţat la ideea unui SUV"
  • Inca o data: spune-mi niste masini la fel de bune ca Renault, ca mai bune sigur nu sunt... Tu nu vrei sa intelegi un lucru: dandu-te destept ridicand in slavi o marca demonstreaza ca nu prea te pricepi la acest domeniu, pentru ca pe lume nu e doar Renault. Nu doar Renault are masini performante, nu doar Renault a facut istorie si nu doar Renault stie cu ce se mananca acest domeniu. Si sunt multe dovezi pe care ti le-am dat concret. ca tu nu vrei sa le accepti... Cand vei intelege asta si vei invata sa respecti si concurenta lui Renault atunci vei intelege la ce ma refer. E vorba de anticipare a unor situatii si tragerea unor concluzii pe seama lor infoematiilor. Doar ce scrie pe Automarket poate fi considerata o sursa de informare. Dar atunci cand citesti aici, mai citesti si prin alte parti si faci niste analize ajungi la niste concluzii care culmea nu sunt asa cum spui tu iar dovada apare pe site o saptamana mai tarziu. Nu trebuie sa fi mama omida sau nostradamus, trebuie sa nu ai mintea limitata la o singura marca. Este vorba de documentare in detaliu. Ori la tine detaliile se limiteaza la tot ce inseamna Renault si atat. Asta nu vrei sa intelegi tu. Daca te intreb de ce exista masini precum Hyundai Veloster, Toyota GT 86, VW Beetle, care ar fi avantajele si dezavantajele lor) sau de ce Golf arata banal in comparatie cu alte compacte... 100% vei aduce in discutie altceva. Chiar asa, uite. Te rog sa-mi spui si mie concret dece iti plac sau nu aceste 4 masini. Si de ce Golf pastreaza aceiasi forma a caroserie din '74 pana azi (nu ma lua ca VW nu stie ce e ala design, VAG are propria casa de design si ce casa!) In plus sunt niste intrebari care ti se par incomode cand ti se pun si eviti raspunsul. Cam ciudat pentru un pasionat auto asa cum te dai. Ori scuza-ma tu nu esti pasionat de masini, tu esti innebunit dupa o marca si atat. E o diferenta.
    Premieră la Kia: Uzina din Slovacia a atins, pentru prima dată, capacitatea maximă
  • Dar nu e deloc o veste proasta. Sa ramana scris, ce mai conteaza ca s-a demonstrat de nenumarate ori cine bate campii. Sursa ta de obicei a fost tastatura. A mea si a multor altora au fost articolele de stiri care scriau exact ce spuneam in urma cu o saptamana. Dar nu, mintim si noi, si presa (in cazul de fata automarket.ro) si voi detineti adevarul suprem vorbind cu atata siguranta despre Renault in calitate de... Apropo, asta e inca o chestie la care niciodata nu mi-ai raspuns. Fan frate, nu gluma! Dar va rog, haideti sa ramana lucrurile asa. Tu ne crezi pe noi habarnisti ca nu stim despre Renault, noi te credem habarnist ca nu sti nimic de restul. La cat de pornit, setat, fanatic esti dupa Renault poate ca nu ar fi rau sa scrii o carte de genul "Cum mi-a influentat Renault viata". ;) In rest, ne vedem in statistici de fiabilitate, clasamente, comparative unde nu ar fi prima data cand una spui si alta e realitatea. Bine, in mintea ta lucrurile se petrec invers. Pacat ca o marca a carei marketing si design le da clasa multora are asemena fani care o fac de ras. Mare pacat! Si vezi ca tot nu mi-ai raspuns la dilema referitoare la tine din comentariul meu anterior. Cand ai sa-mi raspunzi mai stam de vorba. Pana atunci ramai un tip amuzant care incearca sa ne convinga intr-un mod de superioritate, de niste chestii, asa cum fac cei din showroom. Problema e insa ca nu prea iti iese, pentru ca nu avem in cap doar Renault cum ai tu. ;)
    Premieră la Kia: Uzina din Slovacia a atins, pentru prima dată, capacitatea maximă
  • mog, te chinui degeaba. Repet, nici pana acum nu v-ati prins ca Renault este peste concurenta, indiferent ca e VW, Ford sau Hyundai? Zau asa, nu va mai zbateti ca nu aveti cu cine si la cum gandesc unii, nu aveti nici pentru ce. Timpul trece, unii fac reclama cat pot (pentru ca e deja reclama pe fata) si cu toate astea Renault e "cel mai tare din parcare" doar in imaginatia lor si din textele scrise de ei pe automarket.ro. Exemple din motorsport cand e vorba de productia de serie, comparatie de 1.0 de pe VW Up! cu 0.9 TCe, Dacia in Franta nu evazuta ca un Renault si multe alte exemple de te doare capul pe un ton de superioritate... mai are rost sa mai explici ceva? Cand o sa-mi dea si mie acest individ de un concurent de talia lui Renault (ca superior nu exista) si cand imi va arata si mie un test in care Clio este in fata lui Polo, Fiesta sau 208, Megane in fata lui Golf sau Focus atunci sa-mi spuna mie ce tare e Renault. Dar sunt convins ca nu se va intampla prea curand. Deci mai are rost sa te contrazici? Lasa-l in pace cu Renault-ul lui.
    Premieră la Kia: Uzina din Slovacia a atins, pentru prima dată, capacitatea maximă
  • @un detinator de A Klasse, Pasiunea mea genrala fata de masini m-a facut sa ajung pe forumul monomarca Mercedes, unde s-a postat acest link. Si da, eu am adus in discutie si Audi si Skoda. Ma referam la faptul ca Audi este mai fiabil decat Skoda, desi TDI scrie pe ambele. Daca tehnologia din ele este asemanatoare sunt detalii, in mare parte din rationemant de costuri, care fac diferenta intre ele. De-asta un TDI pe un Audi merge mai frumos la peste 300-350000 de km fata de un TDI de pe o Skoda. Exact la fel se pune problema si in cazul de fata. :)
    Noul Mercedes A-Klasse va primi motorul Renault 1.5 dCi
Pagina
12345...175176177...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău