• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Domnilor, nu mai incercati sa explicati ceva. Chiar nu v-ati dat seama ca Renault pur si simplu umileste concurententa, indiferent ca e vorba de vanzari, tehnologie, pret... si fani cunoscatori? Nu pot spune decat atat: Kia si Hyundai sunt niste companii mult mai mari ca Renault. Se dau exemple de fiabilitate ADAC... cumparati penulltimul numar al celei mai citite reviste auto de la noi (ca sa nu spun numele) si fanii Renault s-ar putea sa aiba un soc cand vor vedea pe ce loc e Kia si pe ce loc e Megane dupa un test de anduranta de 100000 de km. Dar nu ai cu cine, pur si simplu unii traiesc in lumea lor. Iar daca le spui ca un C'eed are unul dintre cele mai bune raporturi calitate/pret/dotari de pe piata, normal ca aberezi. Nimic nu e mai presus de Megane in clasa compacta... amuzanti prin gandirea setata doar intr-o directe. Hyundai si Kia vand foarte bine pe o piata pe care Renault nici nu are curajul sa intre: SUA. Acolo si e principala piata externa pentru ei. Europa este piata secunda. E o diferenta. @@cmg_george, deci pentru tine o masina care a iesit din productie in 2008 in Europa si care s-a fabricat pana anul trecut Brazilia si care inca se mai fabrica in Iran, pentru tine inseamna 100 de ani. Nu pot spune decat :)) Vezi numai partea buna a lui Renault, aia proasta nu exista. Ah, si vezi ca Golf e tot in fata lui Megane. Si la vanzari, si la imagine, si la motoare, e considerat in continuare referinta segmentului. Dar nu ai cum sa iti dai seama de asta, ca pentru tine exista doar Renault.
    Premieră la Kia: Uzina din Slovacia a atins, pentru prima dată, capacitatea maximă
  • Imi pare rau, inteleg ce se spune de unii de pe-aici care se dau mai catolici decat Papa. Si nu am spus ca Renault nu se pozitioneaza cu succes. Doar ca nu sunt singurii. Si poate ca altii se pozitioneaza cu mai mult succes. Vezi dovezile de mai sus.
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
  • "Produs Renault inseamna sa poarte sigla Renault, ori, Dacia e Dacia in Franta. " . Asta nici pana acum nu imi poate iesi din cap. -tehnologie din motorsport pusa pe masini de serie (si ce tehnologii, de F1, adica extrem de scumpe si fiabile pentru foarte putin timp, gen cateva mii de km) -comparatie 1.0 aspirat vs 0.9 supraalimentat. Nu stiu cum unii au rabdare sa-ti explice niste incapatanari, pentru ca oricum ti se explica in zadar. Continua sa traiesti in lumea ta. Si apropo, hai ca m-ai facut si pe mine curios. Arata-mi si mie ce publicatie sau un comparativ facut de cineva serios, pune un Renault sau Dacia cu motor TCe fata unei masini cu motor supraalimentat de la Ford sau VW. Dar asta imi arati dupa ce imi spui un constructor la fel de bun ca Renault (si Nissan), ca de unul mai puternic nici nu poate fi vorba. La intrebarea asta nu mi-ai raspuns niciodata. Cand imi vei raspunde la intrebarea asta atunci sa vorbesti de cultura auto. Pana atunci esti setat pe Renault cum majoritatea romanilor sunt setati doar pe masini nemtesti.
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
  • Of, daca duminica mi-au scapat milioanede de euro printre degete... :)))
    Ofertă de nerefuzat: 11 supercaruri şi limuzine vândute cu doar 3.1 milioane de euro
  • @Kap, pai ce sa-i faci daca cei de la Fiat sunt niste fraieri si nu si-au facut si ei un low cost? Ca daca se chinuiau putin poate ca reuseau. Defapt toti sunt fraieri in afara de Renault, ma refer din acest punct de vedere. Si vezi ca acel motor il poti avea si la mai putini bani. In plus, revenim la vechea poveste: cand e vorba de masini Renault are printre cele mai mici preturi cam pe toate segmentele. Ah, si vezi ca 500 nu e low cost precum Sandero, deci comparam aiurea. Si chiar si asa, se pare ca acel motor chiar a fost apreciat la nivel international, nu doar pe Automarket de tine si inca 2-3 ca tine. Ca sa nu mai spunem ca nu este primul motor cu care Fiat se impune la acest nivel, de Motorul Anului.
    Aniversare la Dacia: 100.000 de motoare 0.9 TCe produse
Pagina
12345...176177178...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău