• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Atata timp cat Dacia este coordonata in Renault, atata timp cat Dacia este un produs conceput de Renault si atata timp cat Dacia apartine de Renault este absolut firesc ca atunci cand se vorbeste de profitul si vanzarile companiei Renault sa se aduca in discutie si Dacia. In plus unul din motivul cumpararii unei Dacii este si faptul ca "by Renault". Intelegi diferenta? In cazul lui Nissan alianta cu Renault se opreste la un punct. Sunt modele si componente ale masinilor Nissan in care Renault nu isi baga nasul si invers. Renault a oferit TOT pentru Dacia, pentru ca Dacia apartine de Renault. Este acelasi lucru cum e si intre VW cu Skoda si Seat. Sunt niste marci coordonate de VW, care ofera subansamble pentru ele si evident care are controlul si asupra banilor din vanzarile lor. Este si normal sa fie asa. In cazul lui Nissan si Renault inclusiv banii din vanzarile lor se pun la comun pana la un punct, am spus de ce (nu sunt unele si aceleasi masini in totalitae). Iar referitor la producatori de subansamble, nu are legatura asta. Cand cumperi o masina, cumperi un Renault, Dacia, Peugeot.... etc., nu cumperi sistem de injectie Siemens, Delphi sau Bosch, nu cumperi parte electrica Magneti Marelli, nu cumperi amortizoare Monroe sau mai stiu eu ce. Astea le cumpara marca de masini prin contractele pe care le strabileste cu furnizorii de subansamble, iar tu cumperi masina in sine cu o sigla. De-asta si garantia masinii nu ti-o ofera compania de subansamble, ti-o ofera producatorul de masini. Ori daca e o problema cu acele subansamble, pe mine ca si cumparator de masina nu ma intereseaza asta. Ori pe compania producatoare de masina x, da, o intereseaza. De la sesizari, dat in judecata se poate ajunge la desfiintarea contractelor (vezi exemplul lui VW cu sistemul de injectie buclucas de pe 2.0 TDI livrat de Siemens. S-a anulat contractul cu Siemens, s-a facut cu Bosch si problemele au cam disparut). Sper ca s-a facut lumina de data asta.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
  • Ma uit la poze si nu pot spune decat wow!
    Peugeot RCZ R, versiunea de 270 CP a coupe-ului franţuzesc, vine la Frankfurt în toamnă
  • @aceluiasi necunoscut din cei "multi": In primul rand Volvo a reusit sa inoveze cum nu a reusit sa inoveze Renault in ultimii 20 de ani. Ma refer de cand apartine de Gelly. Asta e una la mana, desi evident nu esti de acord. Volvo are de recuperat un handicap serios in primul rand la imagine. In al doilea rand, conform mentalitatii inguste, poate nici Renault nu ar trebui sa fie marca frantuzeasca pentru ca nu toti furnizorii de piese sunt din Franta, asta referitor la ce spuneai de Dacia. In al treilea rand, desi nu iti dai seama, esti mai optimist decat cei care lucreaza pentru Renault si din nou nu iti dai seama ca prin incapatanarea ta nu faci decat sa faci de ras marca Renault. Difereneta dintre Renaul si Peugeot poate fi recuperata, nu este una foarte mare. In al patrulea rand, cand spuneti ca Opel, Ford sau Toyota sunt codase in Franta tineti cont si de cate modele au Peugeot, Citroen si Renault la vanzare. De aici normal ca s-a inteles ca cei care comentam ceva legat de Renault uram din suflet marca asta si ii dorim falimentul... Pacat, masinile nu au nici o vina ca fanul sunt fanatic.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
  • In primul rand sa fii primul la vanzari in Franta cand vinzi masini frantuzesti nu aduce in discutie nici un record de vanzari pentru un constructor. Daca nu ar fi asa ar fi cam tragic pentru el, sa nu ajungi pe primul loc nici la tine acasa. Si Renault si PSA sunt pe primele locuri si asa cum am mai spus, asta e cel mai important. Apoi, hai sa zicem ca PSA va ajunge la chinezi. Ce s-a intamplat cu Jaguar, Land Rover sau Volvo, in sensul ca nu mai au "parinti cunoscuti" au demonstrat ca se poate sa fie foarte bine si fara ei. Daca pentru unii o diferenta de vreo 3000 de euro cand vorbim masini de volum nu conteaza nu cred ca mai are rost sa mai discutam despre masini. Inca o data se dovedeste ca la masini ne pricepem toti. Realitatea uneori e altfel dincolo de peretii unui showroom. Oricum pretentiile de a recunoaste anumite lucruri se opresc la propozitia : "Produs Renault inseamna sa poarte sigla Renault, ori, Dacia e Dacia in Franta. " Deci despre ce vorbim?! Unckle, multumesc de intentie insa nu este cazul. Niciodata nu m--au interesat numarul voturilor insa nu ai cum sa nu te amuzi cand vezi zeci de voturi doar dupa ce se baga in seama unul sau doi. Si culmea, asta se intampla doar cand e vorba de Renault. Penibil si ciudat in acelasi timp.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
  • "Produs Renault inseamna sa poarte sigla Renault, ori, Dacia e Dacia in Franta. " Asta e memorabila. Dacia Logan este un produs 100% Renault, un produs pe care acum mai bine de 10 ani Renault l-a conceput de la 0. Prietene, si Seat sau Skoda au sigle proprii si cu toate astea sub caroserie sunt toate niste VW-uri. Si ele, la fel ca si Dacia apartin de cineva (ori Nissan NU apartine de Renault) si este cat se poate de normal ca banii si numarul de masini vandute de VW sa se raporteze si la ele. Dan a completat ce am spus si eu. Renault vinde foarte bine Twingo, Clio, Megane si gama Dacia. Adica preturile lor pornesc de la 7700 de euro si ajung pe la 25000 de euro in Franta. Pe cand Peugeot vinde de la aproape 10000 de euro in sus, iar modelul care e pe 6 porneste de la aproape 23000 de euro. De-asta am spus ca isi doreste vanzari in primul rand constante si sa fie chiar si pe 2, nu ar fi neaparat o problema. Pe masina de pe locul 5 Peugeot cere aproape 23000 de euro. Pe cea de pe 3 Renault cere 18500. Renault are sanse mai mari sa vanda, insa banii obtinuti pe fiecare masina sunt cu aprox. 4500 de euro mai putini fata de Peugeot. Deci este foarte posibil ca, desi Peugeot sa fie pe 2 la vanzari sa fi avut profitul mai mare ca Renault. Sau oricum foarte aproape de Renault. Nu iti trebuie doua capete sa intelegi ce vreau sa spun, ci doar sa accepti. Si nu vad ce legatura are Ghosn despre o stire legata de vazarile din Franta.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
Pagina
12345...179180181...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău