• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ca sa vezi, 10 voturi negative in 15 min. In urma cu o ora nu era nici o miscare pe-aici. Asta e, ti-am mai spus ca ma prind si te faci de ras. Daca iei pretul cel mai ieftin produs Renault din Franta care nu este Twingo ci Dacia Logan, iese altceva. Sau in cazul asta nu mai conteaza ca Dacia este un produs 100% Renault care porneste de la 7700 de euro, fata de Twingo care e undeva in jur de 9500 sau Peugeot 107 care e putin mai scump. Acum hai sa vedem cat costa cel mai ieftin si cel mai scump produs Renault si Peugeot si vezi la ce concluzie ajungi ("evident" favorabila pentru Renault). Asta o data. Apoi, Renault si Nissan NU au modele concepute in TOTALITATE. Deci este INCORECT sa spui de profit comun in conditiile in care masinile sunt la fel intr-o proportie de nici 50%, pentru ca o masina nu e formata numai din motor si cutie de viteze. In acest ritm nu mai e mult si imi spui ca vanzarile lui Renault inseamna vanzarile marcii propriu zise + Dacia + Nissan + Mercedes (evident, nu toate). Dar oricum nu ma astept sa intelegi. Repet, tine minte ce am scris acum. In ianuarie anul viitor cand se vor afisa cifrele de vanzari din 2013 s-ar putea sa ai o surpriza. Oricum ma astept, nu e prima data cand fanii Renault spun ceva, eu spun altce altceva si dupa cateva zile apare stire cu ce am spus eu in urma cu nici o luna. Si culmea, in prostia mea am avut dreptate. Pentru ca oficialii Renault au sustinut ce am spus eu.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
  • Uh, maine dimineata la prima ora poate cei de la Automarket isi vor incarca mitralierele si vor face ordine pe-aici. Si acum sa-mi dau si eu cu parerea, cum e obiceiul. Sincer sa fiu niciodata nu m-a atras BMW. Ma inclin in fata tehnologiei din aceste masini superbe, doar ca nu e tipul de masina pe gustul meu. Asta evident nu inseamna ca sunt slabe. Deci prima pozitie eu zic ca este meritata... nu prea ma obisnuiesc cu pozitia a doua. Pueti sa ma injurat, puteti sa dati cu parul, insa eu nu cred ca Audi este peste Mercedes. Nici in privinta imaginii, nici a prestigiului, nici a impozantei, nici a istoriei etc. Nu ma refer la fiabilitate pentru ca oricum vorbim de un nivel unde e o chestie de care uneori nu prea se tine cont. Se merge de la premisa ca este fiabila o masina premium. Ah, din nou personal Audi nu-mi inspira mai multa incredere fata de Mercedes. Probabil ca v-ati prins, dintre cele 3 imi place cel mai mult Mercedes. Cred ca ar fi a doua (sau a treia?!) mea alegere dupa Volvo. Si acum o intrebare pentru Mircea. Care poare fi motivul pentru care un producator nu isi face publica cifra de vanzari? Ii obliga nimeni? Intreb pentru ca atunci cand esti pe un loc fruntas e un motiv de mandrie, cand esti pe 5,6 sau 7 poate e un loc rusinos si imaginea marcii poate fi afectata. Poate din cauza asta doar BMW, Audi, Mercedes si Volvo au spus numarul de masini vandute. Si inca o concluzie: desi Volvo e muuult in urma, totusi e mai bine fata de anii trecuti.
    La jumătatea anului, BMW se distanţează în clasamentul mărcilor premium la nivel mondial
  • Scuze, Nissan Terrano. Terracan e altceva. Ma rog, a fost la vremea lui...
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
  • Domnule care raspunzi in doua comentarii, nu ai inteles nimic si nici nu ma astept sa intelegi, Iti recomand doar sa nu uti ce ti-am scris cand se va trage linie la sfarsitul anului si se va analiza cine a vandut mai mult si mai important, cine a avut profitul mai mare. Ca una e sa fii pe plus fiind primul la vanzari de masini al caror pret mediu e undeva pe la 15000 de euro (gen Renault) si alta e sa ai o medie de pret pe la 17-18000 cum are PSA si sa ai locul 2 la vanzari. Si ce spui tu ar insemna Renault=Nissan. Cand vom avea de exemplu Koleos=Quashquai sau Juke=Captur atunci vorbim de profit comun. Dar din pacate pentru imaginea lui Nissan un inceput va fi Dacia Duster=Nissan Terracan in India (abea astept masini precum VW Scirocco cu sigla de Porsche, la pret evident de VW) Pana atunci Peugeot si Citroen impart cam tot ce este sub caroserii si din cauza asta profitul lor este la comun.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
  • Lasand la o parte ca fanii Renault evident au facut praf inca un subiect, concluzia pe care o trag din aceasta stire este ca Renault si PSA, adica marcile frantuzesti sunt pe primele locuri la ele casa si asta e cel mai important. Numarul de masini vandute dintre Peugeot si Renault poate fi recuperat pana la sfarsitul anului. Deci practic Renault a vandut cu aprox 4200 de masini mai mult/luna fata de Peugeot. Parca suna altfel. Tineti cont ca in toamna va aparea noul 308 si toata presa si lumea auto asteapta cu interes acest model, mai ales pentru ca, la ce probleme are in acest moment PSA, este un model extrem de important pentru francezi. Plus ca, o promovare mai puternica a lui 2008 de exemplu, niste oferte speciale, pot face ca pana la sfarsitul anului lucrurile sa se schimbe. Deci ce vreau eu sa spun e ca diferenta nu este chiar atat de mare. E o diferenta care se poate recupera. Cu greu, dar se poate recupera. Asa cum evident se poate ca si Renault sa aiba grija sa nu-i sufle Peugeot in ceafa, asa cum o face acum. Pe de alta parte e posibil ca Peugeot sa nu-si doreasca in acest moment primul loc, poate ca isi doreste vanzari constante pentru ca banii pentru ei sunt mai importanti decat prestigiul de a fi pe primul loc. Iar daca ne referim la venitri la comun, corect este sa pui Renault + Dacia (care este un produs "by Renault"... asa cum Nissan nu este) si PSA. Iar lucruriel in situatia asta se cam schimba. La cum e laudata totusi Dacia de cei de aici, in Franta cel putin trebuia sa "rupa". Sorry, daca Ford sau Opel sunt in spate nu se datoreaza faptului ca Dacia are masini mai bune, ci mai ieftine, mai accesibile, cu dotari care te atrag mai mult si un motor "la moda". Poate cel care a luat-o cel mai rau in freza este Opel. Insa diferenta dintre locul 9 si locul 7 este de nici 3000 de masini. Deci din nou vorbim de un teren care se poate recupera.
    Dacia, pe locul al cincilea în Franţa după primele şase luni din 2013
Pagina
12345...180181182...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău