• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Exact, sa nu dea cu noroi aiurea ridicand in slavi marca/masina x si aruncand cu noroi in marca/masina y! Ar trebui sa fie o chestiune de bun simt pe cu care unii, din pacate din ograda fanilor Renault, nu prea sunt de acord si apeleaza la aere de superioritate. Pana la urma, sa fiti multumiti si cei care conduceti Logan nou si cei care cumparat un sh de cativa ani vechime care nu intamplator a costat dublu cand a fost nou in comparatie cu Loganul tau proaspat iesit de pe poarta fabricii.
    Onest
  • Ei, asta se intampla acum mai bine de 30 de ani. Dar putem sa ne intoarcem in anii '60 cand Volvo fabrica o masina care a depasit 4 600 000 de km si inca mai merge. Este masina cu cei mai multi km parcursi. :)
    Record: Un german a parcurs un milion de kilometri cu o Skoda Fabia 1.9 TDI
  • Cand am vazut filmuletul de pe youtube m-a apucat nostalgia dupa prima masina "non-Dacia" pe care a a avut-o tatal meu in 1995: Ascona B. Un tanc de masina, iti dadea senzatia de masina indestructibila, o tabla zdravana pe ea si faptul ca nu a schimbat decat un set de bucse si unul de pivoti in cei aproape 10 ani in care a avut-o. O masina care la care tatal meu a tinut foarte mult si care l-a facut sa fie acum la al treilea Opel si nu isi doreste nici o alta marca. Mereu mi-au placut Opel-urile anilor '80-'90. Senator, Ascona, Vectra, Calibra, Frontera, Astra F GSI... niste frumuseti. Parca Opel incearca sa ramana tot undeva sus, la nivelul aprecierilor din acele vremuri. Insa uneori mi se pare ca stralucirea a cam disparut.
    Opel Monza, conceptul care prezintă viitorul mărcii germane
  • Eu nu prea sunt de acord cu strategia pe care o adopta Fiat. Baga foarte multi bani in America, sute si sute de milioane in conditiile in care Bravo si Grande Punto sunt (total) depasite de concurenta din Europa. Alfa e pe butuci, Lancia e ca si moarta, Albea nu mai este concurent pentru Logan asa cum era acum 7-8 ani, Fiat nu mai vinde motoare diesel marilor constructori asa cum faceau odata... de unde are Fiat atatia bani pentru investitii? Singurele modele care merg bine sunt Panda, 500 si din cate am vazut 500L. Adica clasa mini, ceea ce e cam periculos. E ca si cum o echipa de fotbal s-ar baza pe un singur jucator. Si ce te faci daca ala clacheaza?
    Fiat a mai cumpărat 3.3% din Chrysler şi deţine acum aproape 70% din acţiunile americanilor
  • Mircea, ce vrei tu sa faci este sa iesi din tipare cu aceasta clasificare si foarte bine faci. Aceasta im[artire a modelelor pe clase facea initial (adica acum cel putin 15-20 de ani) in functie de dimensiunile exterioare si platfoma tehnica a masinii de la care o imprumutau. O prima problema a aparut atunci cand unele masini au fost concepute din unele apatinand unei clase, dar dimensiunile lor au fost marite pentru cresterea spatiului interior. Asa se face ca Octavia de exemple are dimeniuni de Passat si totusi e in clasa compacta. Ideea este ca in ziua de azi exista multe masini derivate la randul lor din alte masini care incearca sa acapareze mai multe segmenete. Iar lucrul asta face ca clasificarea concreta a unei masini sa se faca foarte greu. Parerea mea este ca aceasta masina se "bate" cu Logan iar diferenta de pret consta in primul rand in designul mai elegant si mai placut, a finisajelor mai bune, a tinutei de drum mai bune... si cam atat. Daca e suficient sa fie cu cateva mii de euro mai scumpa, in conditiile in care la 11000 de euro Dacia iti da un motor mai modern si dotari mai ok, insa o garantie anticoroziune mai redusa si dezavantajele pe care le-am scris mai sus ca le-ar avea fata de masina acesta, ramane de vazut. E la alegerea fiecaruia. Am testat Peugeot 301 diesel si mi-a placut motorul care consider ca e suficient de puternic pentru o asemena masina la un asa pret. Mie mi s-a parut ca te simti mai bine ca in Logan la drum lung, in primul rand pozitia la volan e mai confortabila. Dar cand te gandesti ca Dacia iti ofera dotari mai multe, la un pret ceva mai mic... grea alegere. Cu siguranta nu m-as putea hotari decat dupa mai multe teste si o analiza foarte atenta a fiecareia in detaliu. Pentru ca eu cred ca aceasta masina e cel mai puternic rival al lui Logan.
    Sectorul bugetar
Pagina
12345...181182183...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău