• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @nume: Folosirea platformelor comune noi sau vechi nu este neaparat un handicap atata timp cat este folosita si adaptata cum trebuie. Exemplul cel mai simplu este in ograda lui VAG. Deci si in cazul lui Logan nu cred ca este asta o problema, mai ales ca vorbim de o situatie care impune costuri de proiectare mai mici.
    Onest
  • @empty, Deci cu toate astea Fiat a refuzat sa fabrice un low cost in Serbia, desi baza o aveau. Iar Zastava a fost un nume mult mai cunoscut in lume decat Dacia cand erau ambele pe cont propriu. Asa cum ai spus si tu, Zastava a ajuns sa se vanda pe piete unde Dacia nici nu visa, gen SUA sau Anglia. De-asta zic, notorietate avea, potential avea, abea in 2008 cum ai spus si tu uzinele au fost cumparate de Fiat si au preferat sa nu faca un low cost, desi piata din zona poate o cerea. Tine cont ca in acea periada Dacia vindea foarte bine si in tara si in afara. Si cu toate astea concurenti nu au aparut. Dovada a faptului ca masinile low cost sunt apreciate si bine primite in Serbia a fost si faptul ca Logan a fost aleasa Masina Anului.
    Onest
  • Atata timp cat nu este prima masina care ajunge la un milion de km, nu cred ca este imposibil. Iar acele bucse sau amortizoare, daca nu se abuzeaza de masina si merge pe drumuri bune nu se uzeaza chiar asa usor. Sunt masini in Romania care circula pe drumuri proaste si rezista articulatiile si peste 100000 de km la utilizarea unui cocalar care crede ca si-a cumparat tanc. Una e sa schimbi consumabile (gen ulei, filtre, curea accesorii, distributie, placute de frana) si alta e sa schimbi piese capitale pentru motor (gen sistem de injectie, supape, bloc motor care in timp poate ceda datorita temperaturii sau presiunii din motor => astea sunt chestii care fac un motor sa reziste, nu schimbarea unui ambreiaj care e considerat consumabil sau a unui alternator).
    Record: Un german a parcurs un milion de kilometri cu o Skoda Fabia 1.9 TDI
  • Nu pot decat sa ma bucur de faptul ca Volvo evolueaza frumos. La cum aratau lucrurile prin 2004-2005 cand aveau "mainile legate", nu credeam ca ziua asta va veni prea curand. Volvo e pus pe fapte mari, vrea ca pana in 2020 sa fabrice masina cu siguranta 100%, in care nu mori. E greu de crezut ca va aparea asa ceva, insa cand vezi ce idei si ce sisteme introduce Volvo, uneori parca te pune pe ganduri si te intrebi cum va fi daca Volvo chiar va putea lansa o astfel de masina.
    Viitorul Volvo XC90 (2014) va oferi direcţie autonomă şi trei sisteme de siguranţă prezentate în premieră mondială
  • @Bau-Bau, inteleg perfect ce vrei sa spui si sunt de acord cu tine pana la un punct. Nu conteaza care, asa cum ai spus si tu important e sa respectam parerea celorlalti indiferent care ar fi ea. Totusi eu cred ca altul este motivul pentru care doar Renault are o marca low cost si altul e motivul pentru care alti constructori care isi permiteau luxul sa ridice o marca low cost din anonimat cu pretul a catorva miliarde, au abandonat ideea. Uite, o marca cu un potential care putea fi exploatat la inceputul anilor 2000, asa cum a facut Renault cu Dacia, a fost Zastava. Pana in 2008 parca au produs ei masini. Deci o baza de pornire se avea. Si totusi nimeni nu s-a bagat. Crezi tu ca daca ar fi venit un constructor puternic cu ganduri serioase in Serbia, guvernul de acolo nu i-ar fi sprijinit, asa cum a facut si face in continuare si al nostru cu Dacia? Problema este ca nimeni nu a venit. Zastava, la fel ca si Dacia facea niste masini cunoscute si apreciate in fostul bloc comunist si in tarile unde exportau destul de mult, gen tarile din America de Nord. Deci din acest punct de vedere, la nivelul perioadei 2000 cand Renault a venit in Romania, ceilalti constructori au vazut ce face Renault, au inteles ce va urma si totusi nimeni nu a urmat un drum asemanator. Intelegi ce vreau sa spun? :) O seara buna!
    Onest
Pagina
12345...182183184...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău