• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Inexorabil, mare problema este ca GM nu prea a avut grija ca perceptia fata de fiecare marca pe care o detine sa fie una strict legata de ea, sa nu mai aminteasca de o alta. De aici si acesta canibalizare. Mereu SAAB a fost catalogat ca fiind un Opel mai scump, iar GM niciodata nu a facut ceva care sa schimbe aceasta perceptie. Asta poate fi o problema. Si apropo de performante din motoare mici; in 1982 SAAB scotea dintr-un motor de 1.3 210 CP, performanta care nici pana acum nu a fost atinsa. Parerea mea e ca atunci cand aceasta canibalizare exista si nimeni nu ia nici o masura, este un prim pas spre un dezastru. Apropo, SAAB a fost calatogat a fi un Opel, care ce mai conteaza daca defapt era considerat un Cadillac cu alte "haine". Eu cred ca mntsn a punctat bine. E trist, insa adevarat.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • Deci sa inteleg ca tu crezi ca numai la noi in tara se poate construi un model low cost cu preturi similare. Uite ca Ford e un BRAND puternic care a venit in Romania si nici nu s-a gandit la ceva low cost. Si Ford avea deja o uzina pe care sa o modernizeze. Dar chiar si asa a ales sa produca altceva si B-Max se vinde bine.
    Onest
  • @DTS, apreciez apelul tau la calm. :) Dar crezi cu ca din toti producatorii nimeni, dar absolut nimeni nu e in stare sa fabrice un rival pentru Dacia? Si de ce nu o face? Hai sa ne gandim putin la principalele companii. Intr-un timp vroia VAG sa faca un rival pentru Dacia. Banii nu ar fi fost o problema, asta e clar. Dar la un moment dat s-a spus "pas!", iar Skoda a ramas in continuare cea mai ieftina marca a companiei. De ce? Te rog sa-mi explici tu, care a fost motivul concret pentru care VAG a renuntat la un low cost, pentru cei din gasca lui Winterkorn demonstreaza ca nu sunt chiar fraieri. Dovada? E posibil ca VAG in vreo 5 ani sa ajunga cel mai mare constructor. Iar premisele sunt bune pentru ei. Gandeste-te asadar ca o masina noua mai accesibila decat Skoda ar fi fost un avantaj pentru ei. Apoi a vrut PSA si promitea multe, mai ca la un moment dat incepeam sa credem in renasterea lui Talbot. Dar i-a lovit puternic criza si oricum la PSA este un haos general. In acest moment cu adevarat profitabil pentru ei este 208 si posibil viitorul 308, dar si asta ramane de vazut pentru ca concurenta e foarte puternica si Peugeot are un dezavantaj enorm in opinia mea, in primul rand al imaginii de marca. Deci nu se pune problema de asa ceva si nu se va pune problema multi ani de acum inainte. Parca si Fiat a spus ceva la un moment dat. A spus, a trecut. Iar Albea nu a avut inlocuitor (nu ma luati cu Linea, pentru ca Grande Punto e si nu prea un low cost). A mai fost si Toyota, dar aici e o problema: in mare masura vanzarile lui Toyota se bazeaza pe piata din SUA care nu prea e pregatita pentru un low cost. Toyota este o alta companie care ar avea bani destui pentru o asemena masina. In plus Toyota nu exceleaza la vanzari in Europa si poate ca un low cost venit din partea unui constructor a carui fiabilitate este un exemplu pentru foarte multi, nu ar fi rau pentru nimeni. Daca acest segment chiar ar avea potential, de ce nimeni in afara de Renault nu mai investe in el? Oare chiar atat de orbi sa fie toti in afara de Renault? Chiar i-as ruga pe cei de mai sus sa spuna aici concret, de ce cred ei ca doar Renault s-a hotarat sa ofere o masina low cost. Ce are in plus Renault fata de altii, in conditiile in care cand cineva a inventat o clasa care a prins, concurenta s-a conformat (ex. Renault 16 si dupa cativa ani Golf 1), sistemul common rail de la Fiat aparut in 1986 (pentru toti ceilalti era sf astefl de tehnologie), motoare mici supraalimentate (vezi TSI-urile lui VAG care i-a bagat pe inginerii concurentei in laboratoare sa proiecteze si ei asa ceva) etc. Deci sunt si lucruri pe care le-au copiat unii de la altii. Totusi, cand a fost vorba de o masina low cost s-au retras. Ok, poate ca era nevoie de cateva miliarde de euro, dar poate ca si profitul ar fi fost pe masura... cel putin avem evem exemplul lui Renault care nu se plange de vanzarile Daciei. Inteleg existenta acestei marci, este foarte bine ca exista asa ceva si pentru cei care vor in primul rand o masina noua. Dar hai sa nu ne imbatam cu apa rece, pentru ca sa cum am mai spus, un low cost inseamna si compromisuri destul de mari uneori pe care nu toti vor sa le faca. Nu poti sa ai o masina si ieftina, si sigura, si confortabila, si cu dotari ca lumea la un asemena pret. Deci chiar va rog sa imi raspundeti, de ce doar Renault are in acest moment un low cost.
    Onest
  • @Calingura Sa-i spui vecinului tau sa se ia singur de urechi. Ii recomanda asta cineva a carui masina a fost fabricata in Mexic. :p Scuze de off topic.
    Primul Corolla sedan de generaţie nouă a fost produs la fabrica Toyota din Turcia
  • Dat fiind faptul ca Evoque se vinde bine e foarte posibil sa aiba un urmas. Deci cu acela se va "bate" Volvo. Poate ca nu ar fi rau sa se alieze cu cineva care sa vina cu tractiunea integrala si care are mai multa experienta in acest sens, gen Mitsubishi sau de ce nu, cineva din America. Este un segment cam descoperit, deci potential eu cred ca este.
    Volvo vrea să creeze un rival pentru Evoque
Pagina
12345...183184185...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău