• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @@Mures, unckle, laucalin M-a strigat cineva? :)))) Asta-i frumusetea faptului ca se poate scrie fara sa ai vreo restrictie, oricine poate crede ca e oricine. Domnu', imi pare rau daca nu ti-ai dat seama ca mie nu-mi plac clonele. Poate tie iti plac... gandirea si mesajul tau la putea a 14-a, adica de 14 ori spunand aceiasi placa. Ti-am mai spus, mai schimba si tu felul mesajului ca bate la ochi si ne dam seama prea usor ca esti una si aceiasi persoana anonima. ;) @unckle, @mog si ceilalti "nebuni", nu va mai bateti capul sa explicati ceva. Nu v-ati convins pana acum ca atunci cand vine vorba despre Dacia si Renault toti suntem niste habarnisti si nici un constructor nu stie ce aia masina buna? :) PS: am mai gasit niste alternative pentru un Logan de 11000 de euro. Sunt in "ograda" coreenilor si imi ofera garantie la sh mai mare decat imi ofera Dacia la o masina noua. Plus ca multi ofera garantie anticoroziune 12 ani, nu 6 ca Dacia care nu are caroserie galvarizata. Dar ce stim noi, nici un sh de 10-11000 nu se compara cu un Logan nou. Poate si pentru ca nu e la fel de incapator, nu e nou, are sau nu garantie, tocmai a iesit din rodaj, inca miroase a nou (nu a plastic nou) si nu are motor turbo pus la punct de cei care lucreaza pentru Renault Sport... Dar las-o asa, e mai frumos sa stai pe margine si sa razi decat sa te implici in circ, doar in circuri legate de Renault. Trist este ca prin asemena comportament cam fac de rusine marca Renault. Dar nu au cum sa-si dea seama, deci din nou 10-0, pardon 100-0 pentru el/ei. ;)
    Onest
  • Principalul avantaj al unei masini low cost este ca e accesibila pentru cat mai multi. Este visul intruchipat al oricaruia care inainte de toate, vrea o masina noua si niste dotari la care nici nu visa acum 10 ani ca le poate avea si el pe masina lui noua. Nu poti sa ceri si finisaje de calitate, si insonorizare buna, si ergonomie bine gandita, si spatiu cat mai mare, si calitate si pret accesibil... calitatea costa, oricat de mult s-ar bate unii cu pumnul in piept sa ne explice cum ca este o super afacere. pai in cazul asta un Fluence de exemplu nici nu are merita sa dai pe el 13-14000 de euro cand poti lua Logan cu 10000... Total gresit! Si da, Dacia face masini fiabile. Doar ca in zilelel noastre fiabilitate nu inseamna ca masina nu te lasa in drum. Asa ca, cel putin in opinia mea, principalele avantaje ale unui Logan nou sunt faptul ca e nou, mai spatios, are garantie si niste dotari asa cum am spus mai sus. si in conditiile in care poti lua ceva sh mai bine construit (care nu este un low cost), care tocmai a iesit din garantie si caruia de-abea i s-a facut rodajul si care merge ca o masina noua de peste 15000 de euro... Eu asa am facut, am cumparat la jumtate de pret o masina de 2 ani si jumatate la jumatate de pret, cu 25000 de km. Am ajuns la 60000 si in afara de ulei si filtre nu am schimbat nimic la ea. Cu siguranta ca la fel voi proceda si cand voi cumpara urmatoarea masina. Apreciez foarte mult ce a facut Renault cu Dacia, insa personal eu nu mi-as lua asa ceva cu 11000 de euro.
    Onest
  • 11000? Nu, multumesc. http://www.autovit.ro/ford-focus-C26394827.html http://www.autovit.ro/renault-fluence-C28433989.html http://www.autovit.ro/renault-fluence-C29046441.html Si sunt doar cateva exemple. E drept ca nu au un sistem multimedia la fel de impozant ca a lui Logan, insa avantajele acestor masini se vad in alte parti.
    Onest
  • @mip: Pentru America de Nord poate ca GM i-ar putea ajuta pe cei de la PSA. Insa eu cred ca PSA nu va intra in America de Nord pentru ca ar fi un dezastru. Uita-te la Fiat. Renault a incercat sa intre in anii '70 cu Renault 30 si nu au rezistat mai mult de 3-4 ani. Nici nu a mai incercat de atunci. Poate ca GM i-ar ajuta pe cei de la PSA sa-si imbunatateasca imaginea si vanzarile in China, India sau America de Sud. Adica pe piete unde PSA nu misca in fata lui VW, Ford si Renault. Eu nici pana acum nu am inteles ce a vrut sa faca Peugeot cu 206 sedan. Fata de Clio Symbol, Fiat Albea sau Chevrolet Kalos era si mai scumpa si mai proasta. Plus ca numai cand auzeai ca e facuta in Iran iti cam taia elanul si iti venea sa iesi din showroom. Si acesta este un simplu exemplu. Simpatitez masinile PSA, insa sunt de parere ca o masina low cost in "persoana" lui 206 sedan nu ar fi fost o ideea era, daca macar se ridica la calitatile impuse de concurenta. Hai sa nu le depaseasca, poate ca asta nu se putea. Dar totusi. Si hai sa privim si altfel lucrurile. GM ar cam avea nevoie de PSA. Lansarea de modele comune cu Opel ar insemna o economie de bani si pentru GM si pentru PSA, in conditiile in care Opel nu este asa profitabil cum vrea GM. In plus GM ar avea acces tehnologie din niste masini bune, precum 208, 2008, 3008, 508 sau 5008. In plus 301 se pare ca ar fi o masina reusita. Ca sa nu mai spunem ca PSA stie sa faca un diesel foarte bun. Mai mult, nu uitati ca in 2020 UE vrea ca automobilele sa nu emane mai mult de 95g/km. Unul din constructorii care au cele mai "curate" motoare sunt tocmai cei de la PSA. Deci chiar daca PSA este in galeata cu banii, nu inseamna ca sunt looser-ii industriei auto europene.
    Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la General Motors
  • @mip: Pentru America de Nord poate ca GM i-ar putea ajuta pe cei de la PSA. Insa eu cred ca PSA nu va intra in America de Nord pentru ca ar fi un dezastru. Uita-te la Fiat. Renault a incercat sa intre in anii '70 cu Renault 30 si nu au rezistat mai mult de 3-4 ani. Nici nu a mai incercat de atunci. Poate ca GM i-ar ajuta pe cei de la PSA sa-si imbunatateasca imaginea si vanzarile in China, India sau America de Sud. Adica pe piete unde PSA nu misca in fata lui VW, Ford si Renault. Eu nici pana acum nu am inteles ce a vrut sa faca Peugeot cu 206 sedan. Fata de Clio Symbol, Fiat Albea sau Chevrolet Kalos era si mai scumpa si mai proasta. Plus ca numai cand auzeai ca e facuta in Iran iti cam taia elanul si iti venea sa iesi din showroom. Si acesta este un simplu exemplu. Simpatitez masinile PSA, insa sunt de parere ca o masina low cost in "persoana" lui 206 sedan nu ar fi fost o ideea era, daca macar se ridica la calitatile impuse de concurenta. Hai sa nu le depaseasca, poate ca asta nu se putea. Dar totusi. Si hai sa privim si altfel lucrurile. GM ar cam avea nevoie de PSA. Lansarea de modele comune cu Opel ar insemna o economie de bani si pentru GM si pentru PSA, in conditiile in care Opel nu este asa profitabil cum vrea GM. In plus GM ar avea acces tehnologie din niste masini bune, precum 208, 2008, 3008, 508 sau 5008. In plus 301 se pare ca ar fi o masina reusita. Ca sa nu mai spunem ca PSA stie sa faca un diesel foarte bun. Mai mult, nu uitati ca in 2020 UE vrea ca automobilele sa nu emane mai mult de 95g/km. Unul din constructorii care au cele mai "curate" motoare sunt tocmai cei de la PSA. Deci chiar daca PSA este in galeata cu banii, nu inseamna ca sunt looser-ii industriei auto europene.
    Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la General Motors
Pagina
12345...184185186...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău