• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Mircea, sunt convins ca de multe ori nimeni nu monitorizeaza site-ul asta pentru ca nici nu aveti cum. Insa anumite masuri de scadere a elanului a unor... nici nu stiu cum sa-i numesc, sunt binevenite. Mai ales ca asa ceva nu se intampla de ieri, de azi. Stiu ca si mie mi-au fost sters comentariile uneori si niciodata nu am comentat, pentru ca daca eram in locul vostru la fel faceam si eu. Dar cand te pui cu nebunul parca devii mai nebun ca el. Sincer sa fiu mi-ar face placere sa fiu moderator. Insa chiar nu am timp. Imi pare rau ca s-a ajuns pana aici insa e bine ca ati vazut si voi lucrurile astea. Mircea, succes! :)
    Ford critică aspru UE pentru amânarea limitei de emisii de 95 g/km în 2020
  • Sunt absolut convins ca nici jumatate din cei care ti-au citit comentariul nu au inteles nimic. Dar ce conteaza, pentru ca oricum fac trafic pe site. Ideea este ca Automarket a fost un site care mi-a placut foarte mult, pana nu demult l-am considerat cel mai bun site de profil. Doar ca lucrurile s-au schimbat in rau si nu s-a luat nici o masura. Motiv pentru care s-a ajuns unde s-a ajuns. Nu se doreste sa se faca un forum... tocmai din cauza asta. Eu intru pe forumuri seriase de mai bine de 10 ani si un moderator cand se impune, pai se impune, frate! Nimeni nu isi face de cap, nimeni nu jigneste pe nimeni, toti sunt egali si cine se crede mai presus e dat afara. Dar pentru asta e nevoie de doua lucruri esentiale: sa ai cont si cineva din interiorul site-ului care sa se ocupe cu atentie doar de ce se intampla pe-acolo. Ori pe AM nu se intampla deloc si din cate vad nici nu se doreste asta. Din contra, sunt convins ca e o distractie maxima cand se citesc atacurile, jignirile si arogantele unora. Cum sa modifici ceva care... "merge"? Nu conteaza cum, important in afaceri e ca merge. Pentru ca si AM.ro este o afacere pana la urma. Imi pare rau, dar ma simt jignit cand vine cineva care se pricepe la masini cum ma pricep eu la inginerie aerospatiala si imi da lectii. Ce conteaza ca unii sunt pasionati de acest domeniu de 15 ani, ce conteaza ca au citit foarte mult in domeniul asta, sute de reviste, publicatii si carti de industrie auto, ce conteaza ca unii fac analize si fac tot ce pot sa inteleaga fiecare masina, concurenta ei, pozitia ei pe piata, de ce arata intr-un fel, de ce merge intr-un fel, ce se vrea de la ea, cui i se adreseaza, ce face concurenta in privinta asta etc. etc. Ca sa nu mai sounem de istorie care pentru multi e sf. Asta e, am sa-mi arunc cele pesyte 500 de publicatii si carti romanesti si straine despre masini pe care le-am strans si evident citit in atatia ani si am sa merg la coltul strazii sa beau bere, sa mananc seminte si am sa agat gagici. Evident, fara tricou. E mai la moda. Imi pare rau ca nu voi mai avea contact cu userii de la care am avut ce invata, care au stiut sa ma contrazica si au avut dreptate, pentru oamenii cu bun simt care au stiut sa aprecieze si sa respecte o parere opusa, precum @inexorabil, @dan_grc, @samba, @mafia, @tzenu_bmw, @saab_cuantic care am vazut ca si el s-a retras (o mare pierdere pentru site... evident parerea mea), @ztele, @alpine si @mowgli caludiu ( cu care inca mai pastrez legatura pe fb - un mare fan BMW care si stie sa-ti spuna concret de ce... si un om bun in general). Mult succes, domnilor! Desi de multe ori v-ati contrazis,v-ati contrazis frumos. Eu cred ca si asta e o arta.
    Ford critică aspru UE pentru amânarea limitei de emisii de 95 g/km în 2020
  • Doamne, ce un haos pe site-ul asta! In fine. Era cat se poate de firesc sa nu mai treaca mult pana cand constructorii sa nu se revolte. Se pare ca primul a fost Ford. Pe de alta parte pentru Fiat, PSA si Renault vestea asta nu poate fi decat o veste buna. Aici poate ca Mercedes sa aiba un avantaj ca este aliat cu Renault. E greu de crezut ca marcile care nu au motoare ce se pot modifica astfel incat sa nu emane atat de multe noxe se vor pune pe treaba si vor investi miliarde in noi motoare. Mai degraba ori vor cumpara tehnologie de la cei care deja o au, ori vor cumpara motoarele cu totul.
    Ford critică aspru UE pentru amânarea limitei de emisii de 95 g/km în 2020
  • Uite de ce mereu i-am apreciat pe cei de la Renault si VW, pentru ca stiu sa-si gestioneze foarte bine afacerile si gandesc evolutia lucrurilor cu cativa ani mai mult fata de cei de la PSA. Renault nu face masini (cu mult) mai bune decat PSA, insa stie foarte bine sa si le vanda. Vine cu dotari mai bune, motoare mai puternice, garantie mai buna, toate la un pret mai mic. Deci din start este un mare avantaj. La PSA au fost cateva probleme care s-au tinut in lant si au dus la pierderi de zeci de miliarde. Parerea mea e ca totul a inceput cu faptul ca nu si-au regandit gama de modele in timpul crizei si faptul ca au costat si costa in continuare mai mult decat concurenta, mai ales fata de cea care are renume mai bun, gen VW, Ford sau Opel. Iar garantia este una dintre cele mai mici din Europa. Renault si VW au anticipat foarte bine lucrurile astea, motiv pentru care in fata lui Carlos Ghosn, Carlos Tavares dar si a lui Martin Winterkorn ma inclin.
    Familia Peugeot ar putea ceda controlul PSA celor de la General Motors
  • Oricum ti-ai luat tot o masina buna. Poate nu mai are ADN-ul fostelor generatii, dar este foarte solid construita. Sper la revanzare sa nu plangi ori ca nu se uita nimeni la ea, ori ca tre' sa lasi cam mult la pret ca sa poti sa o dai. Imi spui te rog cam ce consumuri ai? Stiu ca un boxer consuma ceva mai mult.
    Mazda3 - informaţii şi galerie foto cu noua generaţie a compactei nipone
Pagina
12345...185186187...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău