• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @mog, multumesc de raspuns. Da, ai dreptate in privinta celei mai importante piete pentru japonezi. Si iti dau dreptate si in privinta motoarelor mici supraalimentate. Insa nu uita ca mereu inceputul este greu pentru oricine. VW a cam fost calul de bataie si primul care a pornit pe acest drum. Si oricum pana in 2020 toti trebuie sa aiba astfel de motoare. Este singura solutie ca sa aiba emisii de cel mult 95g/km per gama de modele.
    Mazda3 - informaţii şi galerie foto cu noua generaţie a compactei nipone
  • @mog Vezi ca TSI-urile care sunt acum pe G7 sunt in foarte mare masura la fel ca cele de pe G5 de care spui ca sunt proaste. Deci pe G7 ar fi mai bune... Si spune-mi si mie de ce e alta poveste cu 2.0 ca poate imi scapa mie ceva. Si hai sa zicem ca ti-ai lua un G7 1.4 TSI pentru ca e pe piata de 10 ani si e mai bun. Pai atunci nu mai arunca cu norori in primele TSI-uri ca asa a ajuns al tau sa fie bun. VW nu a facut ca Mazda, care nu s-a obosit sa faca ceva in sensul asta, ci a pus la bataie multe miliarde pentru tehnologia TSI. Iar tu poate ca nu aveai un TSI bun daca alea vechi nu erau "proaste". Diferenta este ca VW a facut ceva in sensul asta. Piata a vrut si vrea motoare supraalimentate si VW, Ford, Opel, Renault, Fiat le ofera. Si in plus nu ai cum sa-ti dai seama de fiabilitatea unui motor doar in laborator pe bancul de proba, ci pe asfalt dupa cateva sute de mii de km. Ce sa verifice Mazda la un 2.0 aspirat care e pe piata de 10 ani? Ai putea sa-mi spui de ce japonezii nu au motoare supraalimentate si doar aspirate? Raspunsul tau imi va demonstra daca esti pasionat de masini in general sau setat pe japoneze. :)
    Mazda3 - informaţii şi galerie foto cu noua generaţie a compactei nipone
  • @mog, acel motor de 2 lei TSI facut de VAG a fost e eroare atat de mare incat toti constructorii au fost nevoiti sa se supuna trendului propus de VW: motoare mici, supraalimentate, cu consum, cuplu si emisii mult mai mici decat unele aspirate. Toti din Europa fac asta (bai, da' cam multi prosti care si-au luat diplomele de ingineri cu spaga, pentru ca oricum pe langa aspirate motoarele astea sunt niste jeguri, asa-i?). Nu uita ca VW este considerat exemplu cu aceste "petarde" de motoare, nu uita ca TSI castiga premii internationale inca de la aparitie si 1000 cmc a lui Ford este Motorul Anului. ASTA inseamna performanta si tehnologie, nu 2.0 120 CP pe care Opel de exemplu il avea pe Vectra in 1991 ! Ca sa nu spun ca in 1985 pe Scorpio sau Passat un motor de 2000 avea 110 CP, deci acum aproape 30 de ani VW si Ford scoateau dintr-un asa motor cat scoate Mazda dupa aproape 30 de ani. Tare sau ce? Si pe de alta parte stai tu linistit ca si japonezii vor avea motoare supraalimentate, gandeste-te ca UE vrea ca pana in 2020 pe gama sa nu se depasteasca 96g/km emisii. Sunt curios ce o sa faca Mazda cu motorul asta. Si referitor la inovatiile automobilului, daca ne bazam pe japonezi, care de multe ori au copiat de la americani si europeni, poate ca acum eram in urma cu vreo 50 de ani. Deci motorul asta macar sa fie fiabil, ca in rest nu ai avea de ce sa-l alegi. Si oricum este oferit pentru ca Mazda e cam descoperit la motoare mici. Dar nu, nu supraalimentam. Lasa sa si-o ia in freza VW, Ford, Opel sau Renault pana pun tehnologia asta la punct cum trebuie si dupa aia se uita si japonezii la ele. Facem asta prin 2018, ca in 2020 in ritmul asta nu ne mai lasa UE sa vindem in Europa. Repet, tare sau ce?
    Mazda3 - informaţii şi galerie foto cu noua generaţie a compactei nipone
  • Dane, e frumos sa ne gandim cu nostalgie la cum aratau masinile in trecut. Motoare mari, V6 sau V8 de cel putin 3000 cmc ale caror sunete iti faceau pielea de gaina... dar acele vremuri au apus si toti constructorii stiu asta. Inclusiv BMW cu ale sale motoare de cilindree mica supraalimentate cu 3 turbine. Asta e adevarul, trist. Si stati linistiti ca BMW nu va renunta la Rolls. Sigur va gasi o solutie. Pe de alta parte eu cred ca acest preag de 95 de grame nu a fost stabilit intamplator. Este o cantitate in care toti se pot incadra. Insa asta inseamna miliarde de euro investite de toti producatorii. Aici e problema. Nimeni nu vrea sa investeasca atatia bani, mai ales daca ne referim la cei care cam au probleme cu banii , gen Fiat sau PSA. Tare curios as fi sa vad si pozitia lui GM in privinta lui Opel. Nu m-as mira ca iar sa fie scos la vanzare Opel si iar "Angelica sa le dea peste gura americanilor.. Ah, si inca ceva. Vorbim de valori ale emisiei la nivel de gama, nu de model. Deci daca tu ai in gama 8 modele de exemplu, daca ai 2 electrice, una de clasa mini si mica ale caror valori sunt de ... 70-80g/km sa zicem, te poti intinde la 130-140 grame la celelalte clase. Este un amanunt important.
    UE a stabilit noi norme de emisii CO2 pentru maşinile vândute în 2020: 95 grame pe kilometru
  • @inexorabil: Ai perfecta drepate, insa cu istoria mori de foame. Daca nu te remarci in cat mai multe locuri astfel incat din State pana in China sa stie lumea cine esti si ce sti sa faci, ajungi sa te milogesti de altii sa te tina si pe tine "sub umbrela". Problema acestui GM este ca a strans la un loc mai multe marci, fiecare cu tehnologii de top pe care le-a cam folosit la comun. Apoi, cand s-a imputit treaba si GM a fost in galeata" cu banii, s-a p--at pe cele care le-au considerat inutile, gen SAAB. Sunt convins ca daca GM i-ar lasa pe cei de la SAAB in pace, cu siguranta ar gasi pe cineva care sa-i lase sa faca masini asa cum faceau odata. Poate ma crezi nebun, insa din lumea buna a industriei auto mi-ar place ca SAAB sa ajunga la PSA sau poate Gelly. Cred ca daca SAAB si Volvo s-ar apuca sa faca masini impreuna ar iesi ceva deosebit. Dar sa revenim. Rolul lui Opel in cadrul GM in principiu este acela de a aduce bani din Europa. Oricum o dai Opel are imagine buna pe mai toate pietele din Europa si vinde bine. Personal as spune ca pe merit, pentru ca sunt multi care nu sunt la primul Opel si nu intamplator. Unul din ei este chiar tatal meu (Ascona C '84, Astra F '94, Astra G '2002 - in 2-3 ani urmeaza Astra J). Marca asta nu ofera nimic extraordinar, insa sunt niste masini care s-a demonstrat ca stau bine la fiabilitate si intretinere.
    Şeful GM: ”Mi-aş dori să le văd pe Adam şi Cascada în showroom-urile din SUA”
Pagina
12345...186187188...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău