• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ah, si inca ceva. 500 este un lifestyle mini de volum pe cand Mini este un lifestyle mini premium. 500 porneste de la 16000 de dolari, Mini de la vreo 20000. Asta ca tot spuneai ca 500 l-a depasit la vanzari. Deci tine cont ca e mai ieftina si arata foarte bine pentru aceasta categorile de masini. Nu ar fi fost frumos sa fie asa si Alfa 159 in locul lui... Chevy Malibu sau Passat? Nu o spun cu rautate, nici vorba. Intentionat nu m-am legat de Seria 3, Clasa C sau Lexus IS... nu prea cred ca ar avea rost.
    Brandul american Dodge ar putea fi pe cale de dispariţie
  • Din pacate acum mi-am amintit sa-mi mai arunc o privire si pe-aici. Sper sa mai vezi mesajul pentru ca mi se pare interesant ce spui tu. Da, ai dreptate, Fiat a cumparat actiuni la Crysler pe mai nimic, asa cum si Gelly a cumparat Volvo sub pretul real pentru ca asa erau vremurile. A avut acces la linii de productie, platforme, dealeri si investitori... si cu ce folos? Fiat a luat o strutocamila made in usa,i-a pus motoare facute de ei, i-a schimbat sigla si l-a vandut in Europa cu numele de Freemont. Ma rog, vorba vinde ca l-a vandut. Asa, sa ne intoarcem in America, unde vanzarile Crysler nu stralucesc, iar Fiat 500 nici el nu are vanzari cine stie ce... Ideea este ca Fiat nu prea avea ce sa ia de la Crysler pentru piata din Europa. Eu totusi nu cred ca Fiat ar fi trebuit sa se bazeze atat de mult pe piata din State, mai ales ca acolo cam este un no name chiar daca au legaturi cu Crysler. Cand Renault nu vrea sa intre pe piata din State, chiar daca analizele arata ca Duster ar prinde la public, stie el de ce. Dar asa cum spunea cineva mai sus, spre deosebire de Marchionne, Carlos Ghosn atunci cand face afaceri cu masini le face si cu sufletul, nu doar cu mintea. Cand pe astea doua le folosesti in acelasi timp parca deciziile le iei dupa ce te gandesti de muuulte ori si intorci problema pe toate partile. Asta ca o paranteza. Scuza-ma, dar eu cred ca Fiat nu prea e precaut. Sunt modele care pur si simplu nu merg, Lancia e la pamant, Alfa Romeo la fel, cateva modele Fiat se mai vand bine si atat si alea pe destul de putine piete. Si este foarte trist, vorbim de adevarate embleme ale industriei si istoriei auto. Nici in anii '80-'90 Lancia sau Alfa nu excelau la fiabilitate de exemplu. Dar cu toate astea au continuat sa existe si sa fie iubite. Iar tu, manager care iei decizii care ii afecteaza si pe cateva sute de mii de angajati arunci miliarde de euro pe ceva care, pe langa faptul ca nu prea e productiv, ajunge sa distruga si alte marci si lasi fara serviciu zeci de mii de angajati. Crysler, la fel ca mai toti gigantii economici din America mereu a fost invatat cu foarte multi bani si cu vanzari foarte bune acolo, la ei. Ori cand au dat brusc de greu au facut un mare maro in pantaloni si au scris pe poata "Obama, Fiat, universule, salvati-ne!" GM a rezistat cu bani imprumutati de la stat si ca sa vezi nu a mai fost nevoie sa renunte la Opel care creste de la an la an in vanzari iar Chevrolet se vinde bine pe mai toate pietele, Ford a rezistat pana la urma fara sa se imprumute si ca sa vezi, Focus e cea mai bine vanduta compacta (ma refer la Focus 3 care e o masina globala). Deci cei de la Crysler si-au cam facut-o cu mana lor atunci cand si-au pus la bataie actiunile. Eu cred ca Marchionne ar trebui sa fie demis daca nu vrea sa plece de buna voie. Personal cred ca este un esec pentru Fiat. Daca acest individ era la conducerea companiei acum 12-13 ani cand Fiat era in criza doar el, ma cam indoiesc ca ar fi repus-o "pe picioare".
    Brandul american Dodge ar putea fi pe cale de dispariţie
  • Fiat se foloseste de faptul ca designul lui 500 a prins o data in versiunea de mini lifestyle, apoi a prins si in varianta 500L si s-au gandit sa o exploateze si mai mult. Trebuie tinut cont ca poate Fiat nu isi permite luxul de a veni cu un model nou pentru ca se pare ca incep sa apara problemele cu banii. Ori construirea unui monovolum de la 0 e cu dus si intors: pe de o parte clasa asta e cam moarta in acest moment (Renault cam vrea sa renunte la Espace- asta spune multe despre cum sta steaba cu segmentul asta), insa designul lui 500 asa cum am spus, prinde la public. Deci eu cred ca Fiat a facut o miscare buna si se va vinde destul de ok. Banii pentru un monovolum nou poate ca ar trebui alocati in clasa mica si compacta, pentru ca Fiat cam e descoperit. Concurenta a venit cu ceva mai nou si mai performant, mai ales in clasa mica unde Polo, Fiesta, 208 sau Clio nu prea au ce discuta cu Grande Punto. Si probabil ca in clasa compacta situatia e si mai nasoala, Bravo este destul de in spate in comparatie cu Focus, Golf sau chiar Megane sau Astra. Ca sa nu mai spunem ca in toamna Peugeot e pus pe fapte mari cu viitorul 308. Apropo de PSA, uite ca uneori si teama ca ramai fara bani te face sa devii mai constiincios.
    Fiat 500L Living, versiunea cu şapte locuri a monovolumului italian
  • "daca eu iti explic tie ca vw imi provoaca un cascat incontrolabil ce crezi, reusesc sa te conving ?" Sincer da. Pentru ca designul lui Golf, inainte de a fi criticat, trebuie inteles. Toata lumea mizeaza pe exclusivism, pe ceva diferit, in afara de Golf. Este singura masina de volum care mai poate aminti de masinile de trecut, nu doar cu numele. Asta este deosebirea dintre Golf, Corolla si Civic chiar daca denumirile sunt folosite de zeci de ani. Si VW pe asta mizeaza. Ca tie nu-ti place... da, inteleg. Este alegerea ta. Dar atata timp cat foarte multi au apreciat si apreciaza aceiasi linie de design a lui Golf de zeci de ani, ei bine pentru VW asta conteaza cel mai mult. Si referitor la Insignia, care in opinia mea este una dintre cele mai bune masini de clasa medie, versiunea OPC mi se pare ca arata ca o Insignia puternica si cu tuning.
    Volkswagen Golf a ajuns la borna 30.000.000
  • @Dj, faptul ca un neamt isi cumpara o Dacia noua inseamna ca vrea o masina noua si nu isi permite altceva. Sa nu crezi tu ca nemtii care isi permit sa dea 15-20000 de euro pe un Ford, VW sau Renault nou renunta la ele sa-si cumpere o Dacia de 10-12000 de euro. Este ca si cum ai spune ca renunta la Seria 3 sau Clasa C ca sa cumpere Passat sau Mondeo. Si referitor la devalorizarea unei masini noi, incearca sa o vinzi dupa ce iese din garantie si vezi cu cat se devalorizeaza dupa 4-5 ani, adica dupa perioada cat a durat garantia. S-ar putea sa ai un soc sa vezi ca uneori poate ajunge chiar si la 50%. Iar daca mai are o zgaraietura pe ici, pe colo sau s-a intamplat sa versi ceva pe caroserie, pregateste-te sa scazi la pret. La acest nivel se cauta masini impecabile din toate punctele de vedere mergandu-se pe principiul ca sunt aproape noi. Eu iti spun ca asa am gasit masina mea. Noua a fost cam 17000 de euro. Ghici ce, dupa 2 ani si 25000 de km am luat-o cu 8000. E drept ca un Beetle se vinde mai greu decat un Golf, iar un Golf in aceleasi conditii era cam 10000 de euro. Deci dupa 2 ani s-au devalorizat cu 9000 respectiv 70000 de euro. Trist pentru cel care vinde, fericire pentru cel care cumpara.
    Metamorfoza Dacia: „De la un brand low-cost la o alegere inteligentă”
Pagina
12345...187188189...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău