• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • John, atata timp cat ii bagi in aceiasi oala pe toti eu zic sa te abtii ca esti pe langa si te faci de ras. Eu am un VW desi sunt fan Volvo de cand ma stiu. Problema este ca inca nu imi permit un Volvo insa voi avea unul la un moment dat. Poate peste 2,3,5 ani, poate chiar mai mult. Dar sigur voi avea unul. Cand mi-am cumparat VW puteam sa-mi iau un Volvo, insa nu era atunci momentul. Plus ca o masina premium inseamna si intretinere premium. Si spune-mi si mie ce vina are masina ca este considerata a fi una de cocalari, daca proprietarul e idiot?! Poate ca pentru tine toti cei care au un BMW sunt niste cocalari, idioti si frustrati. Ah, nu stai, ca cei care au Volvo, Mercedes, Lexus sau altceva premium bubuie de bun gust si cultura. Toti, evident. Si fac referire la toti pentru ca ai spus de turme. Si la cum ai demonstrat ca gandesti, probabil ca daca in loc de o sigla BMW pe capota ar fi un romb argintiu, poate ca nu iti sarea sapca din cap. Poate ca iti rupeai hainele ca sa ne arati muschii. Stii tu de ce spun asta.
    BMW Seria 4 Coupe: urmașul lui Seria 3 Coupe se prezintă
  • Daca nu ma dadeam o tura cu masina din semnatura imi cumparam Logan nou, pentru ca deja eram ca si hotarat. Ideea e ca Beetle-ul avea 2 ani, 25000 de km, tocmai iesise din garantie (a fost cumparata de noua din Romania, carte service la zi cu toate reviziile la dealer VW) si mergea ca o masina noua. Nu prea ma impacam cu ideea sa-mi iau tocmai un Beetle, insa practic nu i-am gasit nici o slabiciune concreta. Dupa 3 ani si 40000 de km nu regret ca am cumparat-o. Si in afara de consumabile nu am schimbat nimic la ea. E drept ca nu se compara cu Logan in privinta spatiului, dar nici la condus nu se compara. Pe de alta parte nu am copil, nu am familie, deci nici de spatiu nu am nevoie tot timpul pentru ca de cele mai multe ori merg cu inca cineva in masina si de doua ori pe ani in concediu. Si crede-ma ca ma descurc. Asa ca am motive destul de solide ca sa fac si a doua oara aceiasi miscare. Evident va fi ceva mai practic data viitoare, pentru ca prioritatile vor fi altele. Oricum masina noua in opinia mea este una dintre cele mai proaste investitii pe care le faci, in primul rand pentru ca devalorizarea este foarte mare mai ales in primii ani. Deci de-asta am zis de un Megane 3 cu cel mult 50000 de km. Logan ar fi in avantaj poate doar in privinta spatiului.
    Metamorfoza Dacia: „De la un brand low-cost la o alegere inteligentă”
  • Mai, nu uitati ca inainte de toate si BMW face ce fac si restul: afaceri cu masini. Faptul ca se renunta la niste chestii prin care marca in sine se identifica, se intampla pentru ca piata o cere. Am mai spus-o si ieri: VW a bulversat foarte puternic industria auto cand au aparut TSI-urile, adica motoare mai mici, cu puteri mari, cuplu mai mare, cu emisii mai scazute si consum mai mic, plus ca a ami luat si titlul de Motorul Anului cu as aceva. Parea a fi combinatia ideala. De-asta toti au trebuit sa se supuna trendului . Motoarele astea au intrat si la Audi (care este concurent direct al lui BMW), plus in versiuni TFSI. Practic motoarele BMW aveau un handicap direct: erau mari, puterea era mai mica, cuplu mai mic, consumul mai mare si pretul deasemenea mai mare. Sa produci un motor de 1.4 TSI si 170 CP este mai ieftin decat sa produci un cel putin 2.0 aspirat care consuma cu cel putin 3-4 l/100 km mai mult. De-asta cei de la BMW au venit si ei nu cu o tubina, cu doua. La dracu, cu trei chiar! Dar a fost o chesti prin care BMW a iesit din nou in evidenta, pentru ca nimeni nu mai are motoare cu 3 turbine. Deci faptul ca BMW nu a mai evoluat in directia cunoscuta de acum 10 ani, nu inseamna ca nu a mai evoluat aproape deloc. Iar in privinta tractiunii fata, tractiunea spate pe care o are BMW are avantaje si dezavantaje. Dezavantaje pe care tot mai multi le simt, iar alternativele tractiunii spate de la BMW se gasesc din belsug la Audi si Mercedes. Tineti cont ca acum cel putin 10 ani cand BMW se mandrea cu asa tractiune Audi era mult mai slab si Mercedes incepea sa isi sifoneze imaginea in special datorita Clasei E. "cea mai tare declaratie de acum 10-12 ani este urmatoarea: " nu vom produce niciodata masini cu tractiune fata", asta e cea mai tare decat toate" Foarte adevart ce spui. Asta am uitat sa scriu.
    BMW Seria 4 Coupe: urmașul lui Seria 3 Coupe se prezintă
  • Vorbiti de niste vremuri apuse. Vorbiti de niste vremuri in care mai toata lumea vindea foarte mult, indiferent ca avea sub capota un simplu 4 in linie sau un V8, indiferent ca acea masina costa 12000 de euro sau 50-60000 de euro. Asta o data. O alta chestie. referitor la momentul de rascurce al lui BMW, pe care eu il vad ca fiind atunci cand a venit Bangle si in opinia mea ceva s-a rupt la BMW. Oricum nu conteaza pentru ca vanzarile au fost foarte bune. Si apropo de Bangle... va place cum arata Alfa Mito? Nu intreb intamplator, pentru ca zilele trecute Bangle a spus despre Alfa Romeo MiTo (superba in opinia mea) ca "MiTo de la Alfa Romeo arata ca o veverita pe care ai lovit-o in oua". Imediat mi-am amintit de Seria 7 desenat de el care avea fund de babuin. Problema daca pot spune asa este ca o parte din acel stil agresiv si ascutit inca se mai pastreaza chiar daca Bangle a plecat de la BMW (vezi la X5, Z4 si de ce nu, la noua Serie 4). Ah, si inca ceva: nu mai aruncati in BMW ca nu mai tin la traditii. In primul rand cine mai tine cand esti conditionat sa nu te tii. Si pe de alta parte, acum se cere cu totul altceva. Daca BMW nu a modificat puterea motoarelor sau le-a modificat prea putin sunt doua variante: ori motorul inca e unul foarte bun (si stim cu totii ce fel de motoare face BMW), ori modificarile stau in alta parte, gen directie, sasiu, suspensie, astfel ca puterea ajunge mai eficient la asfalt. Nu vi se pare ca si asta poate fi o evolutie? Nu am inteles niciodata de ce multi cand vorbesc despre evolutia unei masini se uita daca puterea e mai mare, cuplum mai mare, cate trepte are cutia etc. Mai amintiti-va un lucru, ca spuneti ca sunteti fani, acum 10-12 ani BMW se jura ca niciodata nu vor avea motoare supraalimentate si masini cu hardtop. No, iaca pozna! Niciodata sa nu spui niciodata.
    BMW Seria 4 Coupe: urmașul lui Seria 3 Coupe se prezintă
  • Bine spus in Romania. Pe de alta parte daca pentru unii masinile nemstesti sunt asociate cu cocalarii si pitipoancele nu prea mai ai ce sa discuti cu ei. Pentru ca nu mai ai nici un subiect... nu pot intelege mai mult decat atat. Sa-i explicati ca totusi greseste. Si vedeti, reusiti?
    Volkswagen Golf a ajuns la borna 30.000.000
Pagina
12345...188189190...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău