• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Astea sunt defapt efectele crizei care inca mai bantuie America destul de puternic. Era oarecum firesc... stiu, e trist insa adevarat. Fiat a facut din start o miscare gresita , cel putin in opinia mea. Atunci cand toti tineau de bani pentru ca pierdeau sute de milioane de dolari in fiecare luna, Fiat cumpara Crysler. De la primele zvonuri de cumparare am scris aici ca Fiat se joaca cu focul si e posibil sa ii bage si mai rau in rahat pe cei de la Crysler. Nu a trecut decat vreo 10 ani de la ultima criza pe care a avut-o Fiat si se pare ca nu a invatat mare lucru din ea. Problema nu este ca a cumparat Crysler, insa situatia in care se afla Fiat in Europa nu era una care sa demonstreze ca va gestiona cum trebuie o afacere de pe o piata straina. Vanzarile Fiat si in Europa sunt in picaj. Doar Panda si 500L aduc vanzari mai bune. In rest Fiat (scuzati-mi expresia) si-a bagat picioarele si in Alfa Romeo si in Lancia, iar acum trece si in State. Ferrari si Maserati isi duc traiul automat, sunt masini care se vand singure de cele mai multe ori. Cine va vrea un Ferrari, pai numai la Ferrari se va uita. Mai trist este ca nici americanii nu mai au incredere asa mare in marcile lor, mai ales de cand si-au bagat strainii mainile prin ele. @inexorabil "intai iti pierzi puterea financiara, la pachet cu identitatea conceptuala & constructiva, apoi ti se vara pe gat motoare & platforme & gadget-uri straine, care nu te reprezinta moralmente si care inspira clientilor & fanilor o reactie adversa, iar intr-un final, in mod previzibil, iesi din scena pe usa din dos......si aleluia, ca nu te mai intorci la viata!" => SAAB... Eu ma bucur enorm ca Volvo, Land Rover si Jaguar au scapat de GM.
    Brandul american Dodge ar putea fi pe cale de dispariţie
  • @inexorabil, eu sunt unul din cei care i-am dat un vot pozitiv lui @BMW in principiu doar pentru ce a zis de emisiile lui CrownVictoria si idiotenia care ii caracterizeaza pe foarte multi americani, care cred ca daca alegi un 2.0 in detrimentul unui f---ing V8 desi au aceiasi putere si performante asemanatoare esti f---ing stupid. Atat. In rest, ce ai scris tu acolo inseamna cultura auto.
    STUDIU: Nouă mărci auto sunt printre cele mai „verzi” branduri în 2013. Toyota este pe primul loc
  • Imi plac mult masinile mici si inteligente. Iar cand mai au si un motor cu "vitamine", imi plac la nebunie. Astept insa si raspunsul celor de la VAG care au promis un Up! sportiv. http://www.youtube.com/watch?v=0Fv8s2ky4Z8 Un test interesant cu masina asta a la Top Gear cu un Twingo la fel ca cel din testul Automarket. Daca va plictisiti, partea distractiva e la 2:20. :)
    Aspirant la emoţie
  • Pana sa imi cumpar un VW si eu eram adeptul ideii cum ca nemtii nu mai sunt ce au fost. Desi nu prea am inteles niciodata ideea asta in conditiile in care vorbim de cu totul alte vremuri si concurenta era mult mai slaba si mai putina fata de zilele noastre. In fine. Masinuta mea, care isi are originile intr-o masina care a facut istorie si a facut accesibil automobilul pentru foarte multi oameni, a dat nastere unei alte legende: Porsche 911. In acelasi timp VW nu uita de unde a plecat, designul si perceptia fata de un model fiind transmisa de la o generatie la alta aproape nealterata. Asa se face ca Golf pastreaza aceiasi linie de design inca din 1974. Asa se face ca si in cazul lui Beetle s-a pastrat acelasi lucru. In plus pastrarea denumirii unui model de-a lungul generatiilor inseamna omagiu si respect adus generatiilor precedente si, poate cel mai important, faptul ca nu te feresti sa iti amintesti de generatiile din trecut. Adica este un motiv de mandrie. Cand cumperi astfel de masini, eu cred ca nu cumperi doar un simplu automobil, ci cumperi si o farama din istoria automobilului. La fel se intampla si cand cumperi un Fiat 500, un Mini sau de ce nu, un Corvette sau Mustang.
    Volkswagen Golf a ajuns la borna 30.000.000
  • @Toyo, hai ca incerc sa-ti raspund eu: 1. In principiu pentru ca tehnica dintr-o masina nemteasca este mai complexa si dusa mai mult spre... extrem, desi poate ca e exagerat cuvantul. Adica un motor de 1.2 TSI si 86 CP pus pe un Golf este mai complex decat un 1.3 99 CP (sau ceva de genu'), pus pe un Auris. Asta in conditiile in care Golful accelereaza mai rapid pana la 100 km/h, are viteza maxima mai mare, cuplul e mai mare, consumul e mai mic, in timp ce Auris-ul e mai puternic. Asa ceva prindea in Europa acum 10 ani. VW a facut ca prin motorul TSI sa schimbe fata si cerintele pietei europene. Au urmat sa aiba motoare supraalimentate imediat Fiat si putin mai tarziu Opel, Ford, Renault si PSA. Iar acesta e un simplu exemplu. 2. Vezi punctul 1: tehnica mai putin complexa => in primul rand sanse mai mici ca ceva sa se defecteze. Este unul din motivele pentru care si Dacia este o masina fiabila. 3. Pentru ca Toyota este in top pe piete mult mai mari decat cea europeana. Aici fac referire la America de Nord, Africa (mai ales de sud), Asia si Australia. Mai ales Africa, Asia (de sud si sud Est) este o mare "devoratoare" de Corolla, Rav 4 sau LandCruiser modele care in Europa au aparut in urma cu cel putin 10 ani. Adica vorbim de o "liga" in care si nemtii acum 10-15 ani faceau masini care parcurgeau fara mari batai de cap sute de mii de km. Si cocalari vs BMW, ce vina are masina ca soferul este un idiot? @BMW. Mai, tu sti ca au fost momente in care ne-am dat "la ficat". Si trecand peste faptul ca din nou a trebuit sa ma chinui sa inteleg ce ai scris datorita lipsei semnelor de punctuatie si dezacordurilor... cam ai dreptate.
    STUDIU: Nouă mărci auto sunt printre cele mai „verzi” branduri în 2013. Toyota este pe primul loc
Pagina
12345...189190191...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău