• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • In primul rand te felicit ca ai ales un Volvo pentru un asemenea test. Veteranii" site-ului stiu ca Volvo este marca mea "de suflet", de 15 ani de cand sunt "muscat" de acest domeniu celelalte marci nu au facut decat sa-mi starneasca un sentiment de simpatie sau respect, nicidecum o senzatie de atasament precum Volvo. Apreciez modul cum pui problema, adica atunci cand te va multumi o vei lauda iar daca te va supara cu ceva sa o pui la zid si sa arunci cu rosii in ea. Mi se pare corect, pentru ca inainte de toate, orice masina trebuie sa te multumeasca, sa-ti faca pe plac, atata timp cat si tu ai grija de ea cum au recomandat inginerii. Si apropo de Fiat, acum cateva saptamani cand am vazut ca iti vei schimba masina am cam fost surprins, din cate stiam erai f multumit de ea. De atunci am zis ca am sa te intreb la un moment dat cu ce ti-a gresit, insa m-am luat cu altele si am uitat. :( Drumuri bune si asfalt uscat! :)
    Un suedez în familia Automarket
  • Daca tinem cont de cat costa, motorizare si dotari, plus fiabilitatea si calitatea in crestere a coreenilor din ultimii ani, este o masina interesanta. Nu am mers cu masina, am urcat o singura data ea. Nu mai stiu ce nivel de echipare era, insa cred ca era ceva asemanator cu ce a testat AM. Atunci, ca si acum, i-am vazut o singura slabiciune" daca se poate spunea asta, si anume ergonomia plansei de bord, mai ales a volanului care sunt incarcate cu destul de multe butoane. Imi aminteste de Insignia. Evident, pana la urma e o chestiune de acomodare. In rest mi s-au parut ok materialele din interior, pozitia la volan, imbinarile si spatiul interior mai ales pentru locurile din spate (mi s-a parut mai incapatoare ca Insignia su Peugeot 508 de exemplu).
    Surprize, surprize
  • @adac Imi amintesc la ce te referi. Nu am hulit niciodata Dacia insa atunci cand unii din ogada Renault au inceput sa spuna ca este o masina extraodinara, fantastica din mai toate punctele de vedere, am spus ca nu e chiar asa. Da, Dacia face masini fiabile. Asta e un lucru care deja s-a dovedit. M-am legat de tinuta de drum medie, de caroseria care in continuare nu e galvarizata, de confort, de ergonomie, insonorizare etc. capitole la care o masina care noua a costat dublu se descurca mult mai bune. Acei indivizi nu puteau intelege ca o masina low cost noua totusi nu se poate compara in toate privintele cu o masina sh care noua a costat dublu si care nu a fost construita pe principiul "mai taie din ele ca sa fie mai ieftina". Intelegi ideea? Deci nu este vorba de hulit, ci de niste lucruri obiective pe care cineva care e pasionat de domeniul asta nu are cum sa nu le vada. @BMW, pana nu demult spuneai de Audi ca e un cazan, un VW, o caruta, adica "un Volvo" in opinia ta. Acum ne spui ca emana CALITATE. Deci "te pup, pa pa!" Cred ca poti sa ne spui in foarte mare cunostinta de cauza cine e mai smecher dintre Airbus si Boeing, dintre IKEA si Kika sau dintre ING si Alpha Bank de exemplu. Hai, ca "le ai de minune".
    STUDIU FIABILITATE ADAC: Dacia Sandero devansează VW Polo şi alte subcompacte
  • Tocmai datorita circului cum ca "marca x e mai tare decat marca y pentru ca asa zic eu, iar cine nu e de acord cu mine e un mare prost" am evitat si evit in continuare sa mai scriu aici. O voi face doar cu userii impartiali care au o marca preferata si nu arunca in altele cu noroi. Se stiu ei care. In rest, asfalt uscat si aveti grija de masinile voastre pentru ca si ele vor avea grija de voi, indiferent ca aveti Dacia sau BMW.
    STUDIU FIABILITATE ADAC: Dacia Sandero devansează VW Polo şi alte subcompacte
  • Eu am ajuns la o concluzie. Daca vrei sa iti cumperi o masina una dintre cele mai bune surse de informare sunt proprietarii care deja au una. Ei sunt cei care iti pot spune concret daca sunt sau nu multumiti de masina. Pentru ca nu exista doua clasamente de fiabilitate la fel. Citeam acum cateva luni un clasament de fiabilitate facut de o revista prestigioasa din Germania, in care japonezii erau pe primele locuri, indiferent ca era vorba de categoria 2-3 ani sau 9-10 ani. Tot aceasta revista cica face teste de anduranta in care ce crezi, Ford Fusion e undeva la coada clasamentului, aici e undeva sus. Dar oricum totul devine foarte amuzant cand vezi ca pe 3 in clasa mica este Peugeot 206. Intre noi fie vorba, 206 la vremea ei a fost o masina ok. Insa multe s-au schimbat de cand 206 era "pe val", iar 207 este mult mai fiabil. Cine cunoaste masinile astea doua cu siguranta stie la ce ma refer. Deci pentru mine clasamentele astea sunt egale cu 0. Mai multa incredere am in Corolla de exemplu atunci cand oamenii care au asa ceva imi confirma ca nu au bagat bani in ele (aproape) deloc, decat clasamentul asta. Asa ca, fratilor, cumparati-va ce vreti si dati-le dracu' de clasamente de genul asta.
    STUDIU FIABILITATE ADAC: Dacia Sandero devansează VW Polo şi alte subcompacte
Pagina
12345...195196197...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău