• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu nu prea vad ce ar putea lua Renault de la Mitsubishi. Si nu ma luati cu fiabilitatea, pentru ca, desi Mitsu e tot undeva sus, nu mai straluceste ca acum 7-8 ani. Renault mi se pare ca are suficiente aliante si este "acoperit" indiferent de clase sau tehnica.
    Presa franceză: Renault şi Mitsubishi ar putea intra în parteneriat
  • Faptul ca cei de la Dacia spun ceva nu este neaparat o certitudine. Pe principiul "niciodata sa nu spui niciodata", imi amintesc ca acum mai bine de 10 ani cand BMW lansa primul Z4 s-au jurat ca niciodata, dar absolut niciodata, BMW nu va produce motoare supraalimentate si masini cu hardtop. Ca sa vezi, a doua generatie a lui Z4 de exemplu are hardtop iar motoarele au ajuns sa aiba nu o turbina sau doua cum are toata lumea, ci 3. Pe de alta parte nimeni nu stie ce se intampla in spatele usilor inchise. Rivalii "de-o viata" pot fi aliati uneori, fara sa stie prea multi. Ce vreau sa spun este ca ar fi posibil ca Renault sa lase terenul liber in clasa mica low cost pentru altcineva, sa presupunem ca ar putea fi cei de la PSA sau Fiat, doua companii care au nevoie urgenta de bani, mai ales PSA. Evident ca Renault ar cere ceva in schimb, de exemplu ar putea cere tehnologie (e mai ieftin de luat de la altii decat sa o concepi singur de la 0) sau ar putea sa le ceara sa lase liber un anumit segment (de exemplu lui Fiat sa lase in continuare libera clasa medie si sa-i ajute pe ei la dezvoltarea urmatoarei generatii Laguna). Atentie, sunt niste simple exemple de cum se procedeaza uneori. Marcile de care am amintit pot fi pur intamplatoare. Stiu, pentru unii suna de domeniul SF-ului ce scriu aici. Repet, ce se intampla in spatele usilor inchise de foarte multe ori acolo ramane. Amintit-va de scandalul de acum 2 ani, cand 3 manageri Renault au vandut tehnologii electrice in valoare de 4 miliarde de euro. Este foarte clar ca Renault nu vroia ca nimeni sa afle de acele tehnologii si mi se pare foarte normal sa nu se doreasca sa se afle informatii. Pentru ca pana la urma lumea auto este un foarte mare bussines in care se invart anual multe sute de miliarde de dolari. Iar jocurile le fac cei de sus, din conducerea companiilor.
    Dacia: "Nu vom produce un model mai mic decât Sandero"
  • Mi se pare fireasca evolutia dpdv al sigurantei pentru Dacia. Cam toate modelele de la o generatie la alta isi imbunatatesc siguranta. Daca va amintiti cei de la Renault au spus atunci cand s-a lansat Logan 1 ca se asteapta la doar 3 stele. Si asa a fost, pentru ca Logan era la inceput de drum si ca la orice model, imbunatatirile vin pe parcurs. Mai mult decat atat atunci Renault era pe minus cu banii care ii aducea Dacia, astfel ca a fost si asta o conditie care a limitat dezvoltarea sigurantei lui Logan 1. Daca e sa ne intoarcem la vechile moduri de acordare a stelelor, Logan 1 asa cum stim toti a obtinut 3 stele, Logan 2 ar fi obtinut 5. Eu zic ca in principiu e o diferenta destul de mare. Poate ca era nevoie de o mai multa atentie la deformarea in cazul unui accident din spate. Insa cei care exceleaza la asta ii numeri pe degete, iar pretul masinilor e uneori triplu.
    EuroNCAP: 4 stele pentru noul Dacia Sandero
  • Diferenta este ca, spre deosebire de cei din Germania, ai nostri au intrat in greva, a venit mass media, s-a facut circ in public si s-a mai si oprit productia cateva zile, ca sa arate ca ei sunt cineva. Si astfel s-au mai si pierdut cateva sute de mii de euro. Deci ai lor nu s-au lasat din munca, au spus ce vor si au asteptat. Inca un motiv de ce Germania e unde e si Romania tot in urma a ramas si va ramane foaaarte multi ani de acum inainte.
    102.000 angajaţi germani ai VW Group vor primi creşteri salariale de 5.7%
  • Si mie imi place Volvo insa comentariul tau m-a amuzat copis. :) Cred ca nu ai da pentru ca probabil nici nu iti imaginezi cum ar fi sa poti sa dai 130000 de euro pe o masina. Asta ar insemna sa ai cateva sute de mii de euro bune in cont sau cateva milioane. Deci intr-un fel e de inteles reactia ta. Eu sincer as da 130000 de euro daca mi-as permite. Nu cred ca pe un BMW insa. Dar asta ar insemna sa am o situatie materiala f f buna. Si cum nu am nici o situatie materiala f f buna, pentru ca nu imi permit sa dau 130000 de euro pe un Seria 7, ma multumesc cu un Beetle si un apartament cu 2 camere decent in care totusi ma simt destul de bine :))))
    În hamac
Pagina
12345...194195196...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău