• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @arogantul, Nu m-am referit neaparat la design, oricum Lexus mereu mi s-a parut ca arata mai bine in realitate decat in poze. In schimb Lexus este o masina care are, cel putin in acest moment in opinia mea, tehnologie mai multa si mai interesanta fata de Volvo. La astea eu zic ca se adauga si o fiabilitate (ceva) mai buna. Chiar si asa nici o marca nu m-a facut sa imi placa mai mult decat Volvo. Respect concurenta pentru ce face, insa va venii si ziua cand voi avea un Volvo. Respect pe cei de la Lexus pentru ambitia de care au dat dovada atunci cand au lansat o marca a carei istorie nu are nici 30 de ani. Sa pornesti in segmentul premium de la asa ceva este clar un handicap. Si spun asta in conditiile in care cam des se intampla ca o marca sa vand datorita imaginii pe care si-a format-o in trecut.
    Pretendentul
  • @Toyo: "Cu motoarele alea vechi si "amarate" se pare ca japonezii inca dau lectii multora." Teoretic da, practic nu. Pentru ca un simplu motor asa cum spui tu, europenii il aveau sub capota inca de acum20-30 de ani. Da, motoare aspirate si foarte fiabile, asa cum se lauda Toyota ca are acum, VW se lauda cu ele inca de la primul TDI care a aparut la Audi in 1989. Ca sa nu mai spunem ca primul diesel common rail si pe care il aveau toti dupa 15 ani, l-a avut prima data... dar te las pe tine sa afli asta, ca zici ca stii cate ceva despre masini. Iti spun doar ca se intampla in 1986. Ce facea Toyota in 1986, cand Lexus, adica mandria Toyotei, nici nu exista? Mai mult, poate ca nu ar trebui uitat ca in anii '80 erau cativa constructori europeni care foloseau tehnologie simpla si foarte fiabila, adica asa cum face Toyota acum DAR problema se pune altfel. Acele vremuri au apus demult. O masina si un motor nu mai e vazuta ca acum 25 de ani. Evolutiile automobilului se vad in siguranta, in confort, in tinuta de drum, intr-o cilindree mai mica, cu o putere mai mare, cu un cuplu mai bun, cu perfomante dinamice mai bune si TOATE la un consum mai mic fata de un motor aspirat. Asta inseamna evolutie a automobilului, asta inseamna tehnologie pentru toti. Pe de alta parte e cat se poate de adevarat (si normal) ca sansele ca aceasta tehnologie dusa uneori la extrem sa nu fie la fel de fiabila. Este ca si cum te-ai intreba de ce un Nokia 6310i inca mai merge perfect si dupa 10 ani, iar smartphone-ul tau f destept, un mini pc chiar, ti se blocheaza si pierde semnalul aproape in fiecare zi. Pai ce tehnologie e intr-un 6310i (in cazul de fata 2.0 D4D), fata de un smartphone (adica 1.0 Ecoboost). Mereu tehnologia de ultima ora si evolutia de orice natura se vor cauta si se vor cere foarte mult. Altfel si acum traiam in pesteri si vanam cu arcul. Si inca ceva. O masina nu este compusa doar din motor. Am spus-o si o mai spun. Daca vrei in primul rand fiabilitate, te uiti in primul rand in ograda japonezilor. Dar daca vrei confort, siguranta, placere la condus cat mai mare, spatiu cat mai bine gandit si fiabilitate intr-un echilibru cat mai bun (atentie, nu perfect), pai nu prea te mai uiti la japoneze. Cam asta e treaba si cu 1.0 Ecoboost de la Ford si TSI-urile lui VW. Poate ca nu sunt cele mai fiabile. Dar spune-mi tu mie ce motor aspirat ofera performantele acestor motoare? Si daca erau chiar asa de petarde si piata nu le accepta, crezi tu ca le urma exemplu concurenta? Cele mai simple exemple, Renault, Fiat si Opel.
    Ford 1.0 Ecoboost este Motorul Internaţional al Anului 2013. Lista completă a câştigătorilor
  • Ce masina, dom'ne! Ce masina! Vorbim de un nivel la care diferentele nu le face fisa tehnica. Aceasta masina isi are publicul ei bine definit, care nu vrea sportivitate precum la Seria 3, imagine si orgoliu precum Clasa C sau un compromis intre cele doua prin Audi A4. Eu sunt unul din cei care si-ar cumpara o masina conceputa ca acest IS. O abordare de genul asta are si Volvo, insa oricat de fan as fi, pe langa IS... S60 ma face sa oftez trist. Dar am remarcat o chestie: uitati-va putin la poza 13. Oare doar mie mi se pare ca nu au aceiasi linie consola centrala, cu gurile de ventilatie si diplay-ul navigatiei?
    Pretendentul
  • Cea mai mare problema a acestei masini este aceia ca e cam scumpa, are performante cam slabe, motoarele la fel, dotarea de baza e cam saraca (fara aer conditionat, ESP sau asistent la franarea de urgenta) si optionale destul scumpe (conform informatiilor de pe AM). Poate ca scoaterea din productie nu ar fi tocmai ok, Ford ar pierde o masina buna. Trebuie regandita plasarea ei in clasa mini. Din start are cateva dezavantaje fata de Twingo, Panda si tripletii lui VAG. Ca sa nu mai spunem ca un alt dezavantaj este ca se ofera doar in doua usi. Acum poate veti spune ca si Twingo este numai in doua usi. Dar Twingo compenseaza cu un pret mai bun, motoare mai puternice, dotare mai buna, poate si consum mai mic.
    Ford: ”Ka nu este profitabil, deşi obţine vânzări bune”
  • @mda, numarul de masini vandute nu reflecta neaparat gaura din bugetul unei companii (Volvo), care la randul ei apartine de o alta companie (Ford). Banuiesc ca de acea perioada te referi cu cele 400000 de masini vandute si vanzarea companiei. Ei bine nu prea a fost asta motivul, Ford avea doua variante in timpul crizei: ori sa imprumute bani de la stat, ceea ce nu a facut, ori sa-si vanda marcile. Un alt exemplu ar fi Opel, care nu era chiar in faliment atunci cand GM i-ar fi vandut daca nu intervenea statul german. Atunci cand apartii de altul el are grija in primul rand sa salveze pielea lui. Uita-te la cazul Ford care a vandut Jaguar, Land Rover si Volvo... si ce au facut unii de care nici nu se stia mare lucru in industria auto din zilele noastre. Sunt convins ca daca marcile astea ramaneau la Ford nu ajungeau unde sunt acum, din contra. Ramaneau in destul de mare masura niste Forduri cu alte "haine". Atunci cand s-a anuntat oficial ca Volvo va ajunge la Gelly, am spus ca in 2-3 ani veti vedea marca Volvo foarte diferit fata de ce fusese pana atunci. Ma bucur ca nu m-am inselat. Deci acest premiu pe mine nu ma mira. Cine se pricepe la masini cam stie ce fel de potential are Volvo si ce masini faceau acum 20-30 de ani cand erau pe val. Sa nu uitam ca unii din putinii constructori care aveau masini ce depaseau un milion de km fara probleme, erau in anii '60 si '70 Mercedes si Volvo. Si pregatiti-va de ceva frumos si din partea celor de la SAAB daca se gaseste cineva precum Gelly. Insa aici e un pic mai complicat, pentru ca GM are dreptul sa intervina.
    Volvo primeşte premiul Global NCAP Innovation pentru sistemele de protecţie a pietonilor
Pagina
12345...193194195...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău