• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "Din păcate, Formula 1 rămâne un sport interesant în România doar pentru cei puţini". Lasa, ca e mai bine asa. Motorsportul nu este inteles de oricine si asta face parte din frumusetea lui. Am fost si eu miercuri sa-l vad pe Mika Häkkinen si am ramas socat sa ii aud pe cei de langa mine... "huo, nebunule, ca ii cad rotile!", "dar consumul, cat e consumul? Mare, la Logan era mai mic". Asta ca sa nu mai spun cat au ras atunci cand a calat motorul. "Bah ce prost! Sa vina Gogaile sa-i arate cum se conduce." Tocmai aceste e motivul pentru care am vrut sa merg singur. A fost unul din putinele momente in care am vrut sa merg singur undeva si sa fiu lasat in pace, sa nu stiu pe nimeni din jur si sa nu vorbesc cu nimeni. Si apropo de asta, intentionat m-am pus la capatul liniei, la 4-5 metri de locul in care facea "cerculete". Tocmai ca sa vad mai bine masina in actiune, sa aud motorul care la un moment dat te face sa te treaca fiori reci, ti se face pielea de gaina si parca si inima iti bate mai tare si in plus, sa simt mirosul de cauciuc ars, fum si ulei incins. Nimic, dar absolut nimic nu se compara cu o asa senzatie. :) Nici eu nu am fost fan Mkka Häkkinen. Dar frate, este unul din campionii mondiali din F1. Numai cine nu stie macar cat de cat care e treaba cu sportul asta il va injura pentru ca Schumi a castigat mai multe campionate. Imi pare rau insa ca nu mai am timp sa ma uit la F1 asa cum o faceam acum 10 ani. Am ramas in urma in privinta asta, insa tot un sport fascinant mi se pare.
    REPORTAJ: 30 de secunde lângă Mika Häkkinen
  • Apropo, "(...) cei de la Autoblog speculează că această versiune ar putea ajunge în cele din urmă şi în SUA. Grupul Renault-Nissan nu este prezent cu marca Renault în SUA, însă Nissan are o imagine bună peste Ocean şi ar putea profita de pe urma SUV-ului low cost românesc. Deocamdată, prezenţa pe tărâm nord-american nu este luată în considerare de către alianţa Renault-Nissan, deşi interesul este mare şi acolo, aşa cum se poate vedea în articolul americanilor, care se lamentează că astfel de maşini simple, rezistente şi ieftine nu ajung şi pe piaţa lor." Sursa: http://the-money-channel.ro/duster-ar-putea-fi-vandut-si-in-asia-sub-brandul-nissan/ Acum un an imi spuneau cei care (cred ca) sunt fani si experti in ale Renault, ca Renault nu va intra pe piata din State pentru ca nu reprezinta nici un interes. Sunt prea multe marci prezente acolo, de-asta se duc in tari din lumea a doua si a treia unde sunt 50 de masini la 1000 de locuitori. Cand am incercat sa le explic ca totusi nu asta e problema, mi-au spus ca mai am de papat laptic. Din nou timpul trece si cam ce incerc sa spun pe acest site, la un moment dat apare ca stire. Deci uite dom'ne, ca desi Renault-Nissan nu s-au hotarat sa intre cu Duster in America, asta nu inseamna ca nu se gandesc si la asa ceva. Evident ca va avea sigla Nissan si pe ici, pe colo cate un romb micut. Dar asta e alta discutie. Ah, si apropo. Numele de Terrano este bun de facut bani daca e pus pe un Duster. Dar in afara de o inscriptie si capacitati off road poate la fel de bune, Duster nu are ce cauta in aceiasi propozitie cu Nissan Terrano.
    Nissan va lansa în India o versiune proprie a lui Duster, numită Terrano
  • "Am facut 80.000 km si nu ma pot plange ca am ramas cu masina in drum, in timp ce altii cu motoare super noi si smechere erau pe banda de urgenta sunand asistenta tehnica. La 130 km/h motorul e la 3000 rot/min, deci e destul de bine si ca mers si ca zgomot. Am ajuns cu 90 CP "amarati" si la 175 km/h prin Germania. E drept ca nu e o viteza de croaziera normala pentru un 1.4 D-4D de 90CP, insa daca vrei poti ajunge si merge." Te cred pe cuvant si nu o spun cu vreo ironie. Motiv pentru care iti spun ca la doua persoane am recomandat chiar pe propria raspundere daca pot sa spun asa, o Corolla Sedan 2006 si o Mazda 3 sedan 2008, in detrimetul lui VW Golf. Si ei au depasit 100000 de km si au schimbat doar niste becuri. Pe de alta parte eu am un VW cu motor de 75 CP. Chiar si asa imi place mai mult la drum lung fata de Mazda 3 si mai ales Corolla. Oricum nu prea sunt de acord cu turbinele motoarelor supraalimentate si nici cu Iphone-ul. Ai aer conditionat in masina.. De ce? Cd player... de ce? inchidere centralizata... de ce? geamuri electrice... de ce? De ce, pentru ca Toyota ta poate merge la fel de bine si fara ele. DAR e vorba de confortul personal si senzatia de bine pe care ti-o da masina. Si apropo, cand piata americana va cere motoare diesel cat mai performante si motoare mici supraalimentate atunci se va conforma cu Toyota. Pentru ca pana la urma este cea mai importanta piata pentru japonezi, nicidecum Europa, in conditiile in care Toyota vinde in America de Nord cel putin dublua fata de cat vinde in Europa. Uita-te la cat de departe este Toyota cu hibrizii. Unde se cer cel mai mult astfel de masini? In State. :)
    Ford 1.0 Ecoboost este Motorul Internaţional al Anului 2013. Lista completă a câştigătorilor
  • Eu am condus noul Auris si daca in mare s-a preluat feeling-ul si la Corolla... este clar un pas inainte fata de generatia precedenta. Insa depinde cum privesti lucrurile. Daca iti iei un 1.3 aspirat si nu te deranjeaza ca nu poti tine pasul cu un Focus Sedan Ecoboost sau o Jetta TSI, nu-i problema. Dar e posibil nici sa nu tii pasul in privinta numarului in care cele doua vor vedea service-urile de-a lungul "vietii". Auris 2 mi s-a parut clar un avans fata de Auris 1, insa in continuare materialele din interior sunt medii, bordul hai sa zicem ca te obisnuiesti cu el, insa ergonomia este iarasi un punct slab. Deci eu zic ca e inainte de toata o masina tipic Toyota, adica fiabila. Si cred in continuare ca cea mai buna afacere cu o Toyota o faci daca o iei la mana a doua. Imaginea de marca nu e la fel de buna ca a unei Jetta de ex, iar asta inseamna un pret mai mic. Plus ca este o masina foarte fiabila. Iar un pret mic, o fabilitate de top, plus dotari ok sunt trei argumente foarte serioase atunci cand alegi un sh, Practic un sh care a dovedit de multi ani ca nu iti face probleme este deja un foarte mare avantaj. Dar romanul "stie" el ca intretinerea unei Toyota este foarte scumpa si oricum nemtii fac cele mai bune masini. Dar e mai bine asa. Sansele sa-mi iau o Corolla cu cateva mii de euro mai ieftina, mai putin rulata si foarte fiabila sunt asadar mult mai mari. De-asta uneori e frumoasa Romania. :)
    Toyota Corolla a primit o nouă generaţie - primele imagini şi informaţii
  • Apropo de masini de genul asta. Prin '96-'97 imi amintesc ca aveam un vecin al caruit frate locuieste si acum in Paris. Si in fiecare vara veneau toti 4 + una bucata catel, in vacanta in Romania. Si veneau cu un Espace din poza lui @1982. Imi amintesc ca era vopsit cu un albastru inchis metalizat. Ei bine, intr-o lume in care vedeam doar Dacii, Aro, uneori Oltcit si rar cate un Golf 2 sau Opel Kadett, acel Espace te soca efectiv la cum arata pe acea culoare, cu jante din aliaj, bordul ala care parea de ozn si ditamai trapa prin care intra multa lumina. Toti copiii eram socati, ne uitam la masina aia cu orele de parca eram hipnotizati. Cam aceiasi reactie am avut-o cand am vazut prima data Porsche 911. Se intampla prin '93-'94 cred, era rosu si avea numere de Germania. Vorba lui @1982, ce vremuri. :)
    Renault vrea să-l înlocuiască pe Espace cu un crossover
Pagina
12345...192193194...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău