• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Lasand la o parte cacealmaua de mai sus, cred ca este o decizie cat se poate de corecta si realista din partea celor de la Volvo. Volvo in acest moment are de recuperat mult in privinta imaginii. Trebuie sa vina cu un XC90 nou, apoi cu un S80, sa fie cat mai profitabil si apoi mai vedem. Interesant mi se pare faptul ca tocmai Gelly a propus asta, in conditiile in care a bagat miliarde in Volvo pana acum. Asta inseamna ca bani mai sunt. Totusi eu nu exclud un rival pentru Clasa S din partea lui Volvo. Numai ca asta s-ar intampla peste cel putin 10 ani. Sunt lucruri mai importante de pus la punct decat un rival pentru S, in primul rand lucruri legate de imaginea marcii pe care Ford a prafuit-o grav. Si referitor la masinile de flote... nu mai faceti atatea speculatii, desi din spatele unui calculator e foarte simplu sa o faci. De cele mai multe ori conteaza oferta de finantare si colaborarea cu acel dealer si/sau importator. Din cauza asta companiilor le pasa si nu prea de ce masini isi cumpara pentru parcul auto. Pot obtine oferte foarte bune si pentru intretinerea lor.
    Şeful Volvo: "Nu vom crea un rival pentru S-Klasse"
  • Ti-am mai spus de ce. Iar faptul ca te-ai legat din nou de performantele lui 1.2 85CP care sunt mai bune fata de cele ale 1.3 si 99 CP de la Toyota... ma fac ca nu am vazut ca ai scris asta. :)) Si oricum apar in comparativele din America, din Canada, India, China etc. In Europa in general si in Romania in special... nici o sansa.
    Tapas
  • Puteti sa dati cu parul, insa la banii astia prefer oricand un Peugeot 301 HDI. Poate ca nu e la fel de "sportiva" precum acest Seat, insa este mai ieftin si nu cred ca este inferior. Am condus un 301 cu acest motor si sincer de mult timp nu m-am mai simtit atat de bine intr-un Peugeot care sa coste sub 15000 de euro. Automarket, ati fost cam optimisti cand ati ridicat in slavi acest motor, la care VW a facut recall-uri masive. Acest motor convinge in mare masura prin orice, mai putin prin fiabilitate. In rest... o masina careia eu nu ii vad rostul. Motiv concret pentru existenta ei nu prea exista. Nu inteleg de ce VW continua sa greasca cu Seat. Potential ar fi, cu design sportiv, incitant, a la Alfa Romeo, nu asociere cu Skoda. Pentru ca Skoda este asociata cu VW... pentru multi e derutant. Iar comparatia cu Loganul nu isi are rostul. este ca si cum ai compara Passat cu Mercedes Clasa C.
    Tapas
  • Renault demonstreaza inca o data ca se pricepe de minune la afaceri. Mereu i-am apreciat pentru modul cum au pus problema si pentru faptul ca mereu s-au gandit putin mai departe fata de altii. Pe de alta parte era oarecum de inteles ca acest motor va fi si pe Smart, pentru ca Smart are nevoie de asemenea motoare, iar Mercedes nu are asa ceva. Se repeta oarecum povestea cu diesel-urile PSA pe care BMW le-a cumparat pentru Mini: a fost mai simplu si mai ieftin pentru BMW. Acum pentru Mercedes este si mai simplu pentru ca e vorba de o alianta. Eu as fi curios daca motorul va fi exact acelasi, pentru ca in cazul Clasei A la motoarele DCI se schimba undeva in jur de 80 de piese. Deci nu e chiar un copy/paste. Oricum nu este deloc o rusine, se practica chestia asta iar Renault nu este la prima miscare de genul asta: primul Volvo S40 avea motoare si cutii de viteze de la Renault.
    Dacia va furniza motoare TCe pentru viitorul Smart ForTwo
  • @svejk, de unde ti-ai luat masina? Intreb pentru ca am observat o chestie interesanta. Sansele sa obtii un pret mai bun sunt mai mari la dealerii mai mici care vand cateva masini intr-o luna. Este intr-un fel firesc sa fie mai maleabili. Pe de alta parte, in general la VW e mai greu sa obtii o reducere si datorita personalitatii aparte si vrajelii pe care o au multi consulatnti de vanzari. Atentie, nu toti. Sincer sa spun cu cei de la VAG (in special VW) m-am inteles cel mai greu, din cauza asta de multe ori ii si evit. Cand imi cautam masina si am fost sa ma uit la un Polo si l-am intrebat pe individ de ce mi-ar recomanda Polo. A incept sa-mi spuna ca nu se strica precum Fiesta, nu intra apa in portbagaj precum la Corsa si nici nu are probleme cu partea electrica precum 207 sau Clio (deci concurenta neloiala si lipsa de profesionalism). Si in incheiere mi-a spus "domnule, este un VW. Nu inteleg de ce ma intrebati de ce va recomand masina asta." Evident ca am facut stanga imprejur si i-am spus sa ma sune cand gaseste un raspuns concret la intrebarea mea. Nici pana azi nu m-a sunat, inseamna ca inca mai cerceteaza. :))
    Rafinare
Pagina
12345...197198199...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău