• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @Apul: Dar oare o Fabia cu motor de 60 CP cum se descurca incarcata? Probabil ca ar trebui interzisa pentru ca e un pericol public. Foarte buna mentalitate intr-o tara fara autostrazi si unde zilnic mor 5-6 oameni in accidente rutiere. Cine nu e in stare sa depaseasca un TIR, poate ca ar fi mai bine sa mearga cu trenul si sa-si puna permisul in dulap si acolo sa-l lase. Apoi, este cat se poate de normal ce a facut Renault punand acest motor pe Logan, din moment ce grosul" vanzarilor in Ro il face/facea 1.2 75 CP. Era cat se poate de evident ca la motoarele slabe se vor face schimbari. Punand un motor mai mare, de 1.6 cum zici tu (wtf???), pretul crestea cu cel putin 500-600 de euro, adica cu aprox. 10% din pretul mediu al unui Logan (!), care e undeva pe la 9000.
    Golgheterul
  • Oare celor de la Ford le place ce vad?
    Meditație
  • Pai si B6 a impartit platforma cu Golf 5. Si ce? A plans cineva? Si astea sunt practici des intalnite in industria auto din rationament de costuri. Primii care au facut asa ceva au fost cei de la GM in anii 70.
    Ce face Dieselgate din Volkswagen: subcompacta Polo şi SUV-ul Touareg vor utiliza aceeaşi platformă
  • Lasand la o parte cioba de mai sus, zilele trecute am condus un Mondeo Vignale 2.0 TDI AWD Powershift. Adica ce a condus AM, doar ca eu am avut varianta de 210 CP. Mi s-a parut un simplu Mondeo cu dotari mai misto. Da, piele aia arata bine, finisajele sunt bine facute, dotarile sunt multe... mai mult sau mai putin utile. Iar amianta interioara e una de lux. In rest... un Mondeo cu aceiasi tinuta de drum buna, o suspensie care absoarbe bine denivelarile, o cutie automata care schimba rapid si un diesel cu un mic lag turbo. Per total o masina care nu se apropie de sarmul unui Seria 3 sau Clasa C, desi Ford se jura ca e asa. Dar la 40000 de euro, e o alternativa buna (in continuare) la Passat. Cel putin eu asa o vad si asa vad si acest Kuga vs. X3. Si la fel ca si Mondeo vs. Passat, cred ca acest Kuga este o alternativa la versiunile mai dotate si nivelurile de echipare mai bune de la Tiguan. O masina premium nu inseamna multe dotari intr-un ambalaj luxos... asa cum incearca marca de volum Ford cu gama Vignale.
    Un nou asalt
  • "O soluție care s-a inspirat de la principiul de funcționare folosit de Chevrolet Volt, Opel Ampera și BMW i3 cu range extender." Imi amintesc ce spuneau unii acum ceva vreme pe-aici, cum ca Alianta nu are nevoie de alte aliante pentru ca sunt prea buni la toate. Inclusiv preluarea lui Mitsu era vazuta mai mult ca un gest caritabil, nicidecum un interes al Aliantei Renault-Nissan. Ca sa vezi, deja Nissan a inceput sa ia tehnologie de la hibrizii Mitsubishi, iar acum merge pe drumul lui Volt, Ampera si i3 dupa ce, desigur, au vazut (ca ei se mai si uita la altii, nu au ochelari de cal si nu se cred invincibili asa cum ii cred unii de pe-aici) ca este o varianta buna de a mari autonomia unei masini electrice. Pai... spor la treaba! Ca ideea nu pare rea deloc.
    Șeful Renault-Nissan: ”Tehnologia electrică e-Power este potrivită pentru mașinile mici din Europa”
Pagina
12345...192021...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău