• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Total de acord cu Mircea. Nu este obligatoriu sa schimbi design-ul in totalitate sau aproape in totalitate, atunci cand treci de la o generatie la alta. Pot fi argumente care sa te faca sa-l pastrezi. De exemplu vanzarile bune. Dar poate ca cel mai bun exemplu in acest sens este Golf. :) Ii urez succes acestei masinute. Pentru ca intra pe un "teren minat."
    Atac frontal la Clio RS și Fiesta ST: noua generație Toyota Yaris vine cu o versiune de 210 CP
  • @inexorabil Sigur ca si mie imi pare rau pentru disparitia lui Lancer. Dar stil cum e in afaceri: nu ai mama, nu ai tata. Banii conteaza. Ori acest Lancer a avut vanzari bunicele la aparitie, dupa care au tot scazut. Sa nu uitam ca motoarele lui nu erau chiar noi. Sa nu uitam ca singurul diesel disponibil a fost unul de la VW. Deci inca de cand a fost proiectat modelul asta, Mitsu l-a facut cu jumatate de mana". Si este intr-un fel firesc. S-a dovedit ca SUV-urile urmai sa fie pe val si Mitsu tomai pe ele s-a axat. Si intr-un fel bine a facut. ASX s-a vandut bine. In acest moment Mitsubishi este un nume mare in lumea SUV-urilor electrice si hibride. Nissan nici nu pus bine laba pe Mitsu, ca a inceput sa ia modelele la puricat" Fiabilitatea e inca una buna si clientii in general au ramas fideli marcii. Sedanurile exotice, gen Lancer EVO, nu mai au asa cautare ca acum 15 ani. Era o chestiune de timp pana cand Lancer urma sa dispara. Partea buna e ca modelul va avea preturi ca sh foarte ok. Si inca ceva. Faptul ca Mitsubishi nu mai e un constructor independent, nu e neaparat un lucru rau. Pur si simplu se va adapta vremurilor actuale. Ca toti ceilalti. Pentru ca, cel putin dpmdv, in acest moment Mitsu este prea legat de trecut cu unele modele, gen un ASX destul de vechi sau SpaceStar. In cazul lui SpaceStar, mi-as fi dorit defapt un Colt facut in colaborare cu PSA.
    Despărțire definitivă: actualul Mitsubishi Lancer ne părăsește în luna august, fără a mai primi un înlocuitor
  • Ca nu concepi tu e alta mancare de peste si asta nu inseamna ca trebuie sa generalizezi. Sunt oameni care concep. E o problema? Pentru ei exista combinatia asta. Apropo, ce greutate are o Fabia break de 70 CP incarcata full? Cam prosti inginerii astia care isi pun la bataie serviciul cand isi dau acordul pentru fabricarea in serie a asa ceva, nu? Si stai tu linistit, ca nu sare nici un piston din motor daca mergi cu 120 km/h. Da, confortul nu mai e acelasi pentru ca esti aproape de maximul disponibil al acelei masini. Dar chestia asta e valabila si daca mergi cu o masina cu 170 km/h si care poate atinge maxim 200 km/h. Oricum, mai lasati viteza, ca nu e de tara asta bananiera!
    Producţia naţională de maşini a scăzut cu 10% în octombrie: Duster, singurul model care creşte. Ford B-Max depăşeşte Logan
  • @Scadere "Iar cand iti cer 7-9000euro pe un motor de 1 litru aspirat care e INACCEPTABIL de condus in 2016, e normal sa le mai scada vanzarile." Doamne, la cate masini de 60-70 CP sunt pe strazi, soferii aia sunt niste nebuni care incurca traficul ca merg cu masini "submotorizate". :))))) Atata timp cat Skoda, VW, Seat, Peugeot, Renault, Ford, Toyota... defapt toata lumea, au "curaj" sa puna motoare de genul asta pe masini de clasa mica in 2016 si sa urce preturile la 12-13000 lejer, in timp Dacia sa le mentina sub 10000, poate ca ar trebui sa-ti revizuiesti perile despre motorul asta pus pe Dacia. ;) Au trecut atatia ani si multi nici nu au inteles care e treaba cu Dacia. Nu-i nimic. Lasa ca inteleg aia din vest care sunt niste fraieri si le cumpara. De-aia fac masini de pe vremea cand romanii mergeau cu carul cu boi. Si mai mult, ei fac masini de la 60 CP, la peste 600 CP, de la masini de voum, la masini de lux si nu le "pute" o masina cu motor slab. Nu te obliga nimeni sa cumperi motorul de 1.0. Ia atunci 0.9 TCe. Ah, e prea scump? Vorba lui domn' presedinte: ghinion. Sau acum poate vei spune ca in loc de un Logan de 10000 de euro (care eo coaja) alegi un Focus sh de 2-3 ani. E dreptul tau. Asa cum si in loc de Focus nou poti sa alegi un Passat sh de 3-4 ani. Si tot asa.
    Producţia naţională de maşini a scăzut cu 10% în octombrie: Duster, singurul model care creşte. Ford B-Max depăşeşte Logan
  • Corect! Peugeot 301 are motorul de baza care ofera prformante asemanatoare. Tipo si Rapid sunt simtitor mai scumpe. Deci pica. Si mai e chestie. E bine totusi ca s-a renuntat la 1.2, pentru ca nici ca fiabilitate nu era chiar un etalon. Nu putine erau cazurile in care o lua pe ulei pe la 80-90000 de km. Plus oscilatii ciudate la relanti, porniri greoaie la rece. Bine, nu trebuie genetalizat. Dar ideea este ca 0.9 TCE nu prea are problemele astea. Si sper ca aceasta "mostenire" sa fie transmisa si la motorasul de 1.0.
    Golgheterul
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău