• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Apropo, daca VW ar avea o imagine mediocra crezi tu ar vinde chiar asa de bine? Ti-am mai spus, fiabilitatea unei masini nu este totul, iar punctele slabe ale lui Auris nu constau in fiabilitatea de care iti dai seama dupa cel putin 7-8 ani, ci in cele precizate de AM: consum, rafinamentul motoarelor, performante, design etc. Atunci cand incerci sa le combini pe toate inseamna ca ai obtinut cel mai bun compromis. Si cam asta se intampla la mai toti in afara de Toyota. Defapt Toyota nici nu are politica asta pentru Europa. Nu ma dau mare expert, insa parerea mea este ca e o gandire gresita. Tocmai acest compromis vinde foarte bine. :)
    Reconservat
  • Acum 2 saptamani am testat Auris cu motorul de 1.3 si nu pot spune decat ca in mare masura sunt de acord cu ce scriu cei de la Automarket. Ergonomia ok mi s-a parut ca este stricata de un nenorocit de ceas, amplasat total neinspirat in opinia mea. Ah, si nici insonorizarea nu mi s-a parut deosebita. E drept ca fata de Auris 1 sta mai bine, insa concurenta din nou sta (ceva) mai ok. Este o masina altfel, pentru cei care vor si se simt altfel... dar ca sa te afirmi in Europa trebuie sa ai ceva ce europenilor le place: motoare diesel performnate si motoare pe benzina supraalimentate. La aceste doua capitole... imi pare rau, dar nemtii nu prea au cu cine sa discute. Oricum o dai, oricum o intorci, tot nemtii ies in fata fie ca e vorba de parerea unor posibili cumparatori sau a presei. @Mafia, ti-am mai spus o data: perfomantele lui Golf cu motor de 86 CP sunt mai bune decat ale unui 1.3 99CP de pe Auris. Deci in cazul asta puterea mai mica nu este un handicap pentru Golf, in schimb puterea mai mare este un handicap pentru Auris, pentru ca nu prea e folosita eficient. Iar @BMW... nu cred ca mai are rost sa spun ceva. Pur si simplu traiesti in lumea ta, rupt de realitate, intr-un univers paralel. Nu are rost sa te jignesc, ma bate Dumnezeu daca "lovesc" in oamenii bolnavi.
    Reconservat
  • Voi traiti in Romani si veti nivel de trai ca in Franta sau Germania. @dan, ti-am mai spus si in alta parte. Fratele meu, daca tu crezi ca muncesti prea mult pentru banii pe care ii castigi intr-un oras ca Pitestiul, da-ti frate demisia, muta-te la Craiova si angajeaza-te la Ford. Altii se mut in tari straine din cauza serviciului, spala vase sau culeg capsuni in Franta sau Italia si sunt multumiti. Ah, dar stai ca nici asta nu e bine, ca e josnic sa faci asa ceva. Voi nu puteti intelege ca nu sunteti singurii nemultumiti in tara asta de serviciul. Nici eu nu pot sa zic ca sunt foarte multumit, nu curge lapte si miere la firma unde lucrez, si mie mi s-a taiat din salariul etc. Insa nu asta e ideea, ci faptul ca esti de partea companiei si ii intelegi problemele cand sunt situatii dificile conteaza foarte mult. Ti-am mai zis, dupa al doilea Razboi Mondial sau dupa criza de petrol din anii '70 care a adus pierderi foarte mari tuturor producatorilor auto, nu s-a pus problema de greve sau demisie. Sau hai sa revenim in ziele noastre: si la PSA s-a taiat din salarii, cate greve au facut angajatii? Uita-te la Fiat ca incepe sa aiba probleme tot mai serioase cu banii, spune cineva ceva de greve? De-asta tara asta este in maro, pentru ca la greu toti isi baga... ei sunt cei mai destepti si patronii sunt niste hiene care nu stiu decat sa abuzeze de angajati. Francezii sunt niste lacomi si idioti... atunci nu-ti pune mintea cu ei, Fii tu mai destept!
    Director resurse umane Renault România: "Fiecare zi de protest la Mioveni afectează PIB-ul României"
  • Mai in gluma, mai in serios ar trebui sa-si indrepte privirea spre America, pentru ca a bagat foarte multi bani acolo intr-o perioada in care toata lumea nu stia cum sa tina mai bine de bani. Ce se intampla acum cu Fiat am am spus-o inca de acum 2 ani.
    Germania devine Tărâmul Făgăduinţei pentru Fiat, după colapsul pieţei auto din Italia
  • De ce nu poti accepta si parerea unui care nu e multumit de masina lui? Poate ca omul a muncit din greu sa o cumpere si s-a dovedit a fi o alegere nu tocmai pe placul lui, desi atunci cand a cumparat-o i s-a parut altceva. Asa cum fiecare are dreptul sa spuna ca e multumit de un produs, mi se pare normal sa aiba si dreptul de a spune si ca e nemultumit. Asta nu inseamna ca tre' sa-i sarim la gat ca nu spune cum vrea x sau y.
    Citroen C4 Picasso, primele imagini oficiale ale noii generaţii
Pagina
12345...199200201...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău