• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Si zici ca noi suntem obsedati...
    Şeful Volvo este dezamăgit de amânarea lansării unei noi generaţii XC90
  • Scuzati-ma pentru dublu post. @Gigi, parerea mea este ca gresesti. De cand Volvo nu mai are parinti "din lumea buna", ca sa vezi, o duce mai bine. Au aparut modele noi, imaginea marcii a crescut continuu, ca fiabilitate sunt tot undeva sus (acum cativa ani era considerata cea mai fiabila marca premium din Germania). Ideea este ca Gelly nu a cumparat Volvo sa abuzeze tehnologia lor, pentru ca Volvo in continuare lanseaza tehnologii unice (gen airbag pentru pietoni sau city safety) si are planuri mari de viitor (masina in care Volvo garanteaza ca nu ai cum sa mori... va aprea prin 2020). Pe de alta parte, atata timp cat Gelly da bani pentru astea, este absolut firesc sa aiba si pretentia de vanzari. Si din cate se pare lucrurile se misca in directia buna. Un "stapan" cu o reputatie nu tocmai grozava nu inseamna neaparat un "stapan" mediocru. Deci sa nu incurcam borcanele: Gelly da bani lui Volvo, Volvo vinde masini, banii ajung la Gelly iar Gelly ii investeste mai departe. Atunci cand Ford a vandut Jaguar si Land Rover, le mai dadea cineva vreo sansa? Uitati-va unde sunt acum.
    Şeful Volvo este dezamăgit de amânarea lansării unei noi generaţii XC90
  • Problema trebuie pusa putin diferit. Volvo nu este o marca independenta de multi ani si nu face mai nimic de capul ei cand vine vorba de politica de vanzari. In mod normal un XC90 trebuia sa aiba un inlocuitor acum vreo 4-5 ani. Haideti sa ne intoarcem putin in timp, sa vedem ce se intampla prin 2007-2008. Lumea era in plica criza, multi inchideau uzine, isi revizuiau planurile de vanzari si reduceau din personal... asta facea inclusiv compania mama de atunci, Ford. Ulterior Volvo a fost vanduta lui Gelly, iar in acea perioada am avut XC60, nu demult se lansasera S80 si C70, a urmat apoi S60 si anul trecut V40. Motivul pentru care un nou XC90 a fost tot amanat se datoreaza faptului ca totusi, o avea Gelly multe miliarde, insa hai sa tragem linie, sa mai recuperam din banii investiti si apoi mai vedem. Si asta se datoreaza faptului ca de asa ceva nu se ocupa cei de la Volvo. E drept ca XC90 se vinde tot mai slab, defapt e normal... este o masina depasita si tehnic si moral, siguranta proabil a ramas tot de top. Dar vorbim despre o companie a carei evolutie depinde de altii... ceva total diferit fata de ce se intampla la BMW, Audi si Mercedes care sunt pe cont propriu.
    Şeful Volvo este dezamăgit de amânarea lansării unei noi generaţii XC90
  • Beetle-ul e catalogat ca fiind o masina robusta si din cate am vazut pana acum, asa e. Chit ca pe sub caroseria de bomboana e peste 90% un Golf. Dar multumesc ca mai linistit, voi visa frumos in noaptea asta. Noapte buna! ;)
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
  • Iar tu nu vei mai putea ajunge asa departe cu Toyota (doamne fereste... la politie ma refer, nu la altceva) in timp ce eu nu voi mai fi in stare sa rapar VW-ul care ma va "lasa" in drum. Deci da, fara alcool :))))
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
Pagina
12345...220221222...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău