• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Esti singurul de pe-aici cu care desi nu sunt chiar de acord, mi-ar face placere sa beau o bere. :))
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
  • Imi pare rau, esti o persoana cu care imi place sa vorbesc, insa nu ai inteles nimic din ce am spus... Nu vad de ce ai adus in discutie Gelly atata timp cat am spus ca "sunt multi, foarte multi, care nu sunt direct interesati de fiabilitate. E adevarat ca nu vor un jaf de masina >, ci vor in primul rand o masina in care sa te simti cel mai bine pentru banii pe care ii dai. Iar aici VW este peste Toyota." Intampplarea face ca eu am condus Golf V si iti pot spune din postura celui de la volan. Chestia cu bordul inalt mie nu mi s-a parut absolut deloc asa si nu am auzit pe nimeni sa se planga de chestia asta. Si sustinerea laterala... pe bune acum... la Auris nu e aproape deloc. Iar materialul din care e textila din scaunelor din Auris e diferita. In sensul ca e mai fina. Pentru unii poate parea amuzant, dar nu intamplator scaunele lui Golf V sunt dintr-o textura mai dura la atingere... "grauntoasa"... nu stiu cum sa ma exprim mai bine. Astfel ca "te scuipa" mai greu. Asta face parte din chestiile alea palpabile cu care te tot bat la cap. Asta ca sa nu mai vorbim de stabilitatea pe viraje a masinii. Eu stiu si apreciez faptul ca iti place Toyota, dar nu arunca, scuzati-mi expresia din popor, cu mucii in fasole...
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
  • @Mafia, nu cred ca ai inteles ce am zis. Sa-mi spui ca Golf nu are cine stie ce istorie in spate... pai ia spune-mi tu ce istorie extraordinara a avut Corolla in fata lui Golf. Repet, asta nu tine de fiabilitate ci de cultura auto, care nu se afla in interiorul motoarelor, ci in documentare, cataloage, almanahuri, tot felul de sapaturi in istoria automobilului. Despre asta vorbesc. Si tu in continuare nu vrei sa intelegei ca sunt multi, foarte multi, care nu sunt direct interesat de fiabilitate. E adevarat ca nu vor un jaf de masina, ci vor in primul rand o masina in care sa te simti cel mai bine pentru banii pe care ii dai. Iar aici VW este peste Toyota. Si iti spune asta cineva care a condus si Corolla, si Auris si Golf III, IV, V si VI. Atata timp cat designul si denumirea de Golf atrag clienti de aproape 40 de ani, da-mi voie sa cred ca aceiasi reteta (design "depasit" si tehnologie "mediocra" fata de sclipirea mintilor japoneze) va functiona si peste 10 ani. Presa in special care pune mereu Toyota in fata lui VW dpdv al fiabilitatii, este aceiasi care pune mereu VW in fata Toyota cand vine vorba de restul.
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
  • In primul rand cultura auto nu inseamna mecanica. Sa analizezi o masina dpdv mecanic nu este acelasi lucru cu ai intelege rostul si ce vrea defapt constructorul de la ea. Mai simplu... in cazul de fata 1+1 nu da neaparat 2. Si nu, stai linistit, nu e vorba de suparare. Doar discutam. :) Doar ca acest design tipic al lui Golf... uite, iti voi explica, inseamna defapt un omagiu, un respect adus generatiilor precedente. Este foarte greu sa adapatezi un design clasic cu care lumea s-a obismuit, la prezent. Cei care reusesc lucrul asta sunt foarte putini: VW poate sa faca asta doar cu Golf si Beetle. In timp ce Porsche o face de mai bine de 40 de ani cu 911. In plus, fie ca esti sau nu de acord, este un design care prinde. Consider ca atunci cand cumperi un Golf cumperi si o farama din istoria automobilului. Nu ma refer aici la partea tehnica. Poate ca, daca nu era asa de apreciat cei de la VW schimbau aspecul lui Golf demult. In plus mai e si o chestiune de marketing: cu aspecul relativ asemanator dintre generatii, dintre marcile de volum doar VW se poate mandri ca reuseste asa ceva. Nici nu vreau sa-mi imaginez cum ar arata o Corolla din '97 cu designul adapatat zilelor noastre, ca sa nu zic din '85. La asta ma refer. Si sa ai o masina care nu iti place cum arata este, dar care e foarte fiabila ca si cum te-ai insura cu cea mai urata femeie din sat, dar care stie sa gateasca foarte bine, are grija exemplar de casa si copii (gen Auris). Ori eu prefer una la care de-abea astept sa ajung cand ies de la serviciu, care sa ma faca sa si glumesc, care desi nu gateste cel mai bine din lume sa mananc acea mancare zambind, iar inainte de culcare... hmmm... you know what I mean :)))) (gen Golf 7)... adica sa nu fie doar o femeie de casa. Cand vei intelege concret la ce ma refer prin comparatia asta atunci vei intelege exact ce am vrut sa spun :)
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
  • @Mafia, iti mai spun o data: designul lui Golf 7 nu este unul banal. Este unul care isi are rostul. Dar eu cred ca totusi ca sa-l intelegi iti trebuie ceva cultura auto, nu statistici de fiabilitate. Cam fraieri astia de la VAG ca nu-l schimba, nu crazi? Mai ales ca detin si o ditamai casa de design. Poate imi explici de ce la Auris 2 nu s-a mers pe aceiasi linie de design pe care o avea Auris 1. Si sa nu imi spui ca s-a mers pentru care cam aceiasi forma caroseria, ca nu tine :p
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
Pagina
12345...221222223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău