• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Vezi ca Golful are pretul de lista mai mic decat Auris. Iar daca ne referim la ofertele de moment e posibil ca Golf sa fie mai ieftin. Se pare ca VW s-a tinut de cuvand acum 2 ani cand a promis ca va mai scadea pretul lui Golf. Despre dotari ramane de vazul. Iar cum melteanul nu stie ce e aia Toyota, asa sunt unii care nu prea inteleg ei designul lui Golf asemanator de zeci de ani. Ideea este ca isi are rostul lui. Insa nu cred ca e cazul sa ma intind prea mult cu explicatii. Daca esti curios cauta stirea cu prezentarea oficiala a lui Golf VII de acum o jumatate de an, tot pe AM am explicat. Apropo, singura chestie care imi displace la Aurisul de mai sus e plansa de bord.
    Preţuri pentru noul Toyota Auris: de la 15.971 euro
  • Tractiunea integrala la asemenea clasa mi se pare o chestie cu dus si intors. Daca tinem cont ca masina asta a fost gandita pentru drumuri asfaltate si macadam nu prea greu, o tractiune fata si o garda la sol ceva mai intala, cum are masina asta, pot fi suficiente. Pe de alta parte, poate ca s-ar fi putut monta o tractiune integrala, dar pretul ar fi crescut cu vreo 1000 de euro. Ori pentru un low cost care ar ajunge pe la 13-13500 de euro ar fi cam mult. Cum spuneti si voi, nu ar mai fi mult si ajungi pe "terenul" lui SX4. Sau ai o solutie mai simpla, iti iei Duster. Ori Dacia e gandita si astfel incat sa nu aiba rival ca pret. Cat despre masina, mi se pare ok. Aspectul mai tineresc o prinde bine. Pacat ca tinuta de drum si directia nu prea au fost schimbate fata de fosta generatie. Dar merge si asa pentru acest pret.
    Bordurierul
  • Mie mi se pare ca arata foarte misto. Si ma gandeam acum, asa cum VW pastreaza luxul tipic britanic la Bentley, poate ca ar face la fel si cu Alfa Romeo daca Fiat ar vinde-o. Evident, asta nu e sigur pentru ca vorbim de clase diferite si de alte filosofii.
    Bentley Continental Flying Spur - galerie foto şi detalii complete
  • Nu mi se pare neaparat ca arata rau, pana la urma cred ca evorba si de obisnuita. Totusi regret ca S60 nu mai are cele doua linii oblice de leduri pa langa faruri. Puteau fi ceva distinctiv pentru Volvo. Dar probabil ca unul din motivele pentru care s-a renuntat la ele este ca viitorul XC90 a fost proiectat fara ele. In plus nici S80, nici C70 si nici V40 nu le are.
    Facelift pentru aproape toată gama Volvo: S60, V60, XC60, V70, XC70 şi S80
  • Copac, desi sunt si nu prea de acord cu tine sincer imi place sa vorbesc cu oameni care isi sustin parerea si punctul de vedere cu argumentele lor si (poate cel mai important) intr-un mod civilizat. Urasc limbajul de mahala si consider ca cei care il poarta de acolo se trag si asta duce ulterior si la modul de gandire... ca marca x e mai tare decat y, ca in reviste marca z e mereu pe primul loc... bla, bla, bla. Iar uneori cand se contrazic pe seama unor masini care prind 100 km/h la o diferenta de nici o secunda uneori mi se pare amuzant. Pentru ca este o diferenta pe care un simplu sofer nu o simte. Doar un pilot. Daca s-ar merge pe principiul asta am avea pe piata vreo 10-15 marci. Totusi nu pot sa nu remarc faptul ca te-a atras la Audi exact ce tot incerc sa spun de mult timp pe-aici, adica acele lucruri care iti sar in ochi, "palpabile" daca imi permiti... gen confort, finisaje, ergonomie, insonorizare, tinuta de drum etc. Aici nemtii sunt in fata japonezilor. Iar cum cea mai mare parte a celor care isi cumpara o masina nu prea sunt pasionati de domeniul asta, evident ca asta vor pretui prima data cand se va urca in ea, cum se simt in ea. Chiar si mirosul materialelor ii poate face sa cumpere o masina sau nu... pe motiv ca un miros mai putin placut in opinia multor neavizati poate insemna o calitate mai slaba. Ce au facut nemtii este, in opinia mea, o adaptare la ceea ce isi doresc cei mai mult cand vad o masina si o conduc. De imagine nu mai poate fi cazul, cel putin in Europa, unde clar sunt cei mai bine vazuti. Si totusi, pana nu ma lasa VW in drum, pana nu apar "greierii", pana nu incep sa-mi pice pise scumpe, dati-mi voie sa ma declar multumit de el. Poate nu e la fel de fiabil precum un Auris sa zicem. Dar este mai confortabil, tinuta de drum imi insipra mai multa incredere si siguranta in masina si per total imi place sa o conduc. Poate si pentru ca e o masina de clasa mica facuta pe platforma unei masini de clasa compacta (foarte putine masini se pot lauda cu asa ceva - invers sunt cazuri mai multe) Deci sunt pareri si pareri. Depinde cine si cum si le exprima. Chiar si asa, intr-o zi voi avea un Volvo. Dar asta e cu totul alta discutie. :)) Asfalt urscat tuturor!
    Infiniti va oferi tehnologia Red Bull din Formula 1 pentru versiunile sale de performanţă IPL
Pagina
12345...222223224...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău