• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Totusi nu mi-ai spus ce ti-a facut acel Audi de il urasti in halul asta. Zi-ne si noua ceva despre el (motor, nr de km si probleme). Nu de alta, dar am si eu cunsotinte care au A4, unii au depasit 300000 de km si nu a desfacut motorul, nu le-a picat turbina, injectoarele sau volanta... toti merg in fiecare zi cu ele si nu prea le-au facut probleme incat sa regrete ca au luat asa ceva. Deci te rog sa imi spui. Multumesc!
    Infiniti va oferi tehnologia Red Bull din Formula 1 pentru versiunile sale de performanţă IPL
  • Ai dreptate. Pe de alta parte, atunci cand ai o imagine de marca solida iti permiti sa mai faci si unele compromisuri in privinta fiabilitatii pentru ca oricum vanzarile vor fi bune. Va fi mai ieftin pentru tine ca producator sa construiesti acea masina (se ia in calcul si folosirea platformelor tehnice comune tot pentru limitarea costurilor... lucru pe care japonezii nu prea il fac), mai faci niste bani si de la departamentul de service, c sa nu mai spunem ca fac bani si firmele care se ocupa cu piese auto si serviceurile. Deci practic au mai multi de castigat... in afara de proprietar care trebuie sa plateasca. Oricum pana va adopta si Toyota de exemplu politica asta va mai trece ceva timp, mai ales in ceea ce priveste Europa. Pentru ca in general aici masina nemteasca e sfanta pentru foaaarte multi. Daca e bine sau nu... depinde cum vezi lucrurile si in ce extrema pici.
    Infiniti va oferi tehnologia Red Bull din Formula 1 pentru versiunile sale de performanţă IPL
  • Mai, acum sa o dam si pe-a dreapta. Este un capitol la care japonezii sunt mult in fata tuturor, si anume la fiabilitate. Desi este drept ca nu toata lumea isi doreste in primul rand fiabilitate, iar cand te urci intr-o japoneza parca nu prea te simti la fel de bine ca intr-o masina nemteasca. Si cel mai bine se vede asta la masinile de volum. Vali, ca sa fie "tacamul complet", ai uitat de McLaren. McLaren si BMW. Acum mai bine de 20 de ani si-au unit fortele si a iesit o masina care inca mai socheaza. In opinia mea McLaren F1 este masina anilor '90, chit ca este peste 1 000 000 de dolari.
    Infiniti va oferi tehnologia Red Bull din Formula 1 pentru versiunile sale de performanţă IPL
  • Wow! @copac, sincer m-ai cam facut curios. Zi-mi si mie cu ce te-a suparat asa rau Audi-ul de il ponegresti in halul asta. Nu de alta, dar si eu am o masina "de-a casei" si sincer chiar sunt multumit de ea. Pana acum in afara de ulei si filtre si doua becuri nu am schimbat nimic la ea... merge la fel de bine ca acum 3 ani cand am cumparat-o (la mana a doua). Deci chiar as fi interesat de un raspuns. Mai departe. Domnilor, oare chiar asa de important este ca o masina ajunge la 100 km/h in mai putin de 3 (trei) secunde, in conditiile in care se face comparatie cu un SLS AMG care ajunge in mai putin de 4 (patru) secunde? Si oricum comparatia dintre un GTR si un SLS AMG e total gresita. SiCopac, fii sigur ca Mercedes, BMW si ca sa vezi, inclusiv Audi sunt in stare sa faca o masina precum un Nissan GTR, dar nu asta isi urmaresc. Pentru ca potential au. Apropo, stiai ca in anii '30 Audi batea recordul de viteza cu peste 400 km/h? Iar cativa ani mai tarziu Mercedes atingea peste 700 km/h? Sa mai spunem ca primul super sport de serie a fost SL Gullwing? Sa mai spunem ca tot Audi e compania care a lansat prima masina de raliuri cu motor central? Se intampla in anii '30. Sa mai spunem ca tot de atunci Audi si Mercedes aveau motoare V12 si motoare supraalimentate? Si crede-ma, mai sunt muuulte. Hai sa se bazeze si ei pe experienta din raliuri si F1 sa vedem atunci ce ne da (tineti-va bine daca ar face asta Mercedes, pentru ca este din foartele putine companii care a castigat cam tot in competitiile unde a participat). Un GTR este el foarte performant si ai dreptate cu supensia (mai adaug ca nu toate motoarele au aceiasi putere... deci e posibil sa te trezesti cu un motor mai puternic decat cum zic cei de la Nissan, si ca rotile au un sistem special de prindere a penurilor pentru ca sunt supuse la niste forte care le pot distruge usor). Si oricum este mai usor sa modifici puterea unui GTR, pentru ca nu este la fel de complex construit (inca un motiv pentru care e mai ieftin). Ideea este ca un SLS te face fericit si cand mergi pe autostrada cu 200-250 km/h (evident in Germania) si cand mergi in oras cu 50-60 km/h, si cand te dai pe circuit cu 300 km/h. Ori chestia asta un GTR nu prea reuseste. "Sufletul"lui este pe circuit si pe drumuri virajate. Cam asta le face unice atat pe GTR, cat si pe Lancer Evo sau pe Impreza WRX STI. Cand vor fi mai capabile si pe alte tipuri de sosele va creste si pretul. Si cand vor fi la fel de confortabile si de luxoase. Pana atunci eu zic sa nu mai compari GTR cu niciun AMG, M sau RS. Uite, pentru asta avem Infiniti. ;) Si apropo, aici nu vorbim de fiabilitate. Cel putin teoretic, atunci cand iti permiti o masina de peste 60-70000 de euro intretinerea nu trebuie sa fie o problema. Altfel proprietarul este un cocalar care s-a intins prea mult. Scuze pentru cele cateva greseli gramaticale.
    Infiniti va oferi tehnologia Red Bull din Formula 1 pentru versiunile sale de performanţă IPL
  • @Mafia, Lasa ca nici cu Lancer Evo nu mi-e rusine. Si nici cu Mitsu L200. Si nici cu Pajero ;) Si oricum au avut si cei de la Mitsubishi in trecut masini misto, gen Galant, Eclipse sau 3000GT. Si apropo, mereu Grandis mi-a placut. Iar in privinta aspectului acestei masinute, diferenta fata de Yaris nu mi se pare asa mare, doar ca este o alta interpretare.
    Mitsubishi Mirage se va numi "Space Star" în Europa
Pagina
12345...223224225...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău