• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Hai, ca deja imi place de cei de la Toyota. Mai nou stiu sa-si promoveze marca si prin aceste recall-uri facute de buna voi in ideea ca masinile ar avea ceva grav. E si asta o strategie de marketing, in cazul in care unii nu si-au dat seama, pe principiul "noi nu te uitam dupa ce masina nu mai este in garantie". Eu nu am auzit de vreun recall serios la nemti in ultimii 10 ani. Si cu toate astea, dpdv al fiabilitatii, Toyota e undeva sus fata de marcile nemtesti (evident, cele de volum). In mare, doar dpdv al fiabilitatii
    Toyota recheamă 1.292.000 unităţi în SUA
  • Din toata calcealmaua asta, mai ales dupa declaratiile lu' nenea de la Renault in urma cu o saptamana nu pot sa inteleg decat ca celor de la Dacia le este foarte frica de faptul ca, daca romanii isi vor permite mai usorun sh de 8000 de euro si-l vor lua fara regret. Si evident ca statul roman ii mai pupa in posterior inca o data pe cei de la Renault si impune o super taxa pentru sh. Scuzati-ma, dar de 8000 euro gasesti masini de 3-4 ani care nu se compara cu Logan si inca sunt in garantie (gen Kia C'eed sau Hyundai i30) sau care tocmai inca au iesit si sunt masini cat se poate de serioase, inclusiv Megane 3, ca tot vorbim de curtea" lui Renault. Dacia este o marca low cost, dar totusi nu s-a umblat la capitolele care sa te "gadile undeva la inima" sa te faca sa ti-o doresti. Acum cativa ani spuneam tot aici ca Dacia se vinde in primul rand ca e noua, nu ca ti-ai dori-o neaparat. Poftiti dovada!
    Salariaţii Dacia ameninţă cu mitinguri dacă Guvernul nu modifică ”Timbrul de mediu”
  • Ia arunca-ti o privire aici: http://www.apia.ro/wp-content/uploads/2012/12/2012-11-Sales.pdf Ideea este ca vanzarile de masini noi a scazut in general. Pe de alta parte romanii nici nu mai sunt dispusi sa mai dea la fel de mult pe o masina asa cum o faceau acum 4-5 ani. In sensul ca acum se cauta mai mult masini de 5,6,7000 de euro. Piata sh este in picaj, ofertele de preturi sunt mai bune si asa ajungi sa iti permiti mai usor un Focus sau un Astra de 3-4 ani cu motor de 1.6 in care te simti altfel intr-un Logan, chit ca este nou. Deci nu ma refer la un BMW Seria 3 si peste 200 000 de km, adica la ceva premium cum ai sustinut tu. Pe de alta parte eu consider ca nu are rost sa compari vanzarile Dacia, cu alte marci. Pentru ca Dacia este singura marca low cost din Romania si nu are niciun concurent. Practic joaca intr-o alta liga dpdv al pretului si al conceptului de masina. Nu pot sa nu recunosc ca totusi ma asteptam sa vad mai multe Loganuri 2, in conditiile in care stau intr-un oras foarte mare.
    Renault România revine asupra declaraţiei privind dublarea timbrului de mediu
  • Oare cum se face ca numai Renault isi da cu parerea cand e vorba de taxa auto si numarul vanzarilor de masini din Romania? De ce nu spune, dom'ne, Ford nimic? Ca si ei au uzina la noi. De ce nu spune nimic Porsche Romania, ca sunt importatorul numarul 1. Oricum sa fiti convinsi ca statul roman ii va asculta pe cei de la Renault. Si chiar daca nu se va intampla asa cum isi dau cu parerea cei de la Renault, o farama din spusele lor le vor practica. @Kap, romanii nu sunt reticenti la Dacia, pentru ca in continuare in Romania vanzarile merg bine. Nu la fel de bine ca acum 3-4 ani, insa acum 3-4 si criza se simtea altfel. Iar asta cu destul de nefondata, eu zic ca e asa in momentul in care se compara un Logan nou cu un sh care nou a costat cel putin dublu. sau din partea celor care si-au luat Logan si au pretentie de BMW... Evident, nu ai ce sa vorbesti cu ei de masini... pentru ca nu ai cu cine. Cel putin asta e parerea mea.
    Renault România revine asupra declaraţiei privind dublarea timbrului de mediu
  • V-ati gandit ca la mijloc e posibil sa fie si o strategie de marketing? Nu de alta, dar ganditi-va ca oficialii Lexus aveau o cu totul alta parerea despre masina lor in urma cu 5 ani. Atunci era capabila sa se bata de la egal la egal cu orice concurent. Acum avem o noua generatie, precedenta s-a dus si nu ne mai intereseaza pentru ca am facut bani de pe urma ei, "Uite lume un IS care noi zicem ca e cel putin la fel de bun ca Seria 3". Atata tot! Si cu siguranta ca situatia se va repeta si in viitor. Este si cazul lui Cadillac... a promis ca va face vanzari cel putin la fel de bune ca si concurentii (deci uite lume ca si noi putem avea un rival de talia lui BMW"), doar ca nu prea le-a iesit. Deci daca ar fi sa rezum tot ce a zis nenea de la Lexus, as zice strategie de marketing.
    Lexus: ”Noul IS trebuie să fie mai bun decât BMW Seria 3”
Pagina
12345...227228229...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău