• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • @mntsn, cuantic, mip, ztele, inexorabil, nu pot sa va spun decat respect! Ma inclin!
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
  • Acel Peugeot pe care l-am dat exemplu era din Anglia, asta ca sa nu fi in ceata. Am si explicat. Si tocmai pentru ca link-ul nu mergea pus in intregime m-am legat de cei de la Automarket. Dar ai dreptate, nu ai ce sa intelegi din ce am scris in comentariul meu. Tu.
    STUDIU: Dacia Duster îşi păstrează 34% din valoare după trei ani
  • Vezi tu, ce se intampla cu SaabCuantic se intampla defapt cu foarte putini dintre noi, si anume suntem fani ai unei marci, ai unei natii, care de multi ani o simpatizam si are un loc in suflet. Aceste masini nu mai sunt niste simple fiare. Incepi sa te atasezi de ele, sa le analizezi si in cele din urma sa zambesti de bucurie cand le vezi sau le conduci. Eu am o masina nemteasca pe care am cumparat-o pentru ca asa au fost imprejurarile. Sunt muscat" de domeniul auto de vreo 15 ani, iar marca pe care o aveam in suflet si atunci si pe care o am si acum este Volvo. Poate ca sunt marci mai performante, mai fiabile, cu imagine mai buna, insa pe mine nu ma intereseaza. De multe ori masinile trebuie apreciate cu sufletul. Prin asta cred ca trece acum si Cuantic si sincer il inteleg. Am un var care la fel, este mare fan SAAB. A prins virusul" auto mult inaintea mea si nicio marca nu l-a facut sa-si schimbe parerea despre SAAB. Imi amintesc ca uneori aveam discutii in SAAB vs Volvo... cine nu ne cunostea spunea ca mai avem putin si ne batem :)) Problema este ca pe segmentul monovolumelor GM cam este descoperit, la fel si PSA. Si conform principiului "unde-s doi puterea creste", e rentabila pentru fiecare alianta asta. Viziunea lui GM despre Opel este diferita in cadrul companiei, pentru ca este o marca adapata cerintelor si caracteristicilor europene. Deci pe niciunul dintre constructori nu il va afecta in vreun fel numele colaboratorului. Si totusi hai sa ne mai gandim la un aspect: GM a cumparat acum vreo 7-8 ani diesel-uri de la Fiat. Si nu a fost o rusine pentru ca au cumparat motoare foarte bune. Europeanului nu prea il pasa cine a facut tehnica dintr-o masina. Ori americanul cand isi cumpara un Chevy Impala sau un Suburban pai vrea o masina 100% americana.
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
  • Ca de obicei, ce spun eu si ce intelegi tu... Oricum nu ma mai mira nimic la tine. Mai citeste o data ce am scris eu si ce ai scris tu, poate vei intelege ceva. Daca nu, ghinion.
    STUDIU: Dacia Duster îşi păstrează 34% din valoare după trei ani
  • @inexorabil, Sincer sa fiu iti inteleg oarecum frustrarea. Si, desi nu sunt fan GM sunt de acord cu ce spui pe-acolo, ma refer aici la trecutul acestui gigant auto. Dar ce se intampla in prezent cu GM se intampla cu toti producatorii: aliante pentru costuri minime de proiectare, impartirea de platforme comune... pentru bani. Toti fac orice pentru bani, pentru ca inainte de toate este vorba de o afaceri. Si totusi GM mai are modele emblematice care te fac sa iti bata inima mai tare cand le conduci, gen Corvette, Camaro, Charger, Cadillac CTS-V. Este cat se poate de firesc ca un ditamai gigantul precum GM sa aiba masini pentru orice buget si pentru orice piata, fie ca e clasa mini sau sport sau SUV de dimensiuni mari, cu motare de la 3 cilindri in linie si 1000 cmc, pana la V8 de peste 5000cmc. Parerea mea este ca spiritul americam pe care-l emana GM nu s-a pierdut in totalitate, dar o parte din el s-a adaptat vremurilor. Si totusi, o alinata cu PSA nu este un lucru rau. Este cunoscut faptul ca PSA face unele dintre cele mai fiabile motoare diesel. In plus au venit acum cu o super tehnologie, hibrid cu aer comprimat. Pe de alta parte pentru GM, Opel nu mai este la fel de profitabil ca acum 10 ani, in timp ce PSA are problema cu banii. Deci cel putin la o prima vedere, o alinata intre cei 2 nu e un lucru chiar atat de rau.
    GM şi PSA vor dezvolta împreună succesorul lui Zafira
Pagina
12345...228229230...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău