• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pai tocmai asta e, ca devalorizarea este una mare, de peste 70% dupa 3 ani. cei de la Automarket mi-au modificat comentariile (multumesc ca le-au "curatat"... nu o zic ironic). Inseamna ca s-au mai uitat inca o data si au formulat corect stirea, ca isi pastreaza 34% din valoarea dupa 3 ani... adica se pierde in timpul asta 66% din pretul de cand era noua. Anonimule care iti dai cu parerea de mare experti, ti se pare putin?
    STUDIU: Dacia Duster îşi păstrează 34% din valoare după trei ani
  • Si sa le multumum celor de la Automarket pentru faptul ca, desi toata lumea cere un nenorocit de buton Edit de cativa ani, nimeni nu ne aude...
    STUDIU: Dacia Duster îşi păstrează 34% din valoare după trei ani
  • Alt exemplu: acest Peugeot 308 sw hdi 90CP care nou a costat aproape 20000 de lire, dupa 3 ani costa 10200. Deci o devalorizare de sub 50% care tot e mare, cel putin in opinia mea. Exemple de genul pe care l-ai dat tu exista, doar ca sunt mai putine si este vorba de masini care nu au la fel de multa cautare (nu este si cazul Daciei). In exemplul tau este vorba de un SUV compact, pe benzina, cu motor de 2000 cmc, care in oras consuma lejer peste 12l/100. Evident ca o varianta diesel echivalenta a acestei masini este mai scumpa.
    STUDIU: Dacia Duster îşi păstrează 34% din valoare după trei ani
  • Cred ca ceva nu este in regula cu stirea asta. Pentru ca o masina a carei valoare scade la 34% dupa 3 ani e cam nasol.
    STUDIU: Dacia Duster îşi păstrează 34% din valoare după trei ani
  • Pentru mine testele EuroNCAP nu mai au o importanta prea mare. Pentru ca aceste teste se refera la niste situatii stricte, toti constructorii stiu asta, astfel ca 5 stele se iau pe "banda rulanta". Eu sunt curios insa cum s-ar descurca masinile astea daca se simuleaza o rasturnare, sau un impact din spate, sau un impact cu un camion. Volvo stie.
    EuroNCAP: Cele mai sigure maşini testate în 2012
Pagina
12345...229230231...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău