• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pardon! Cine isi cumpara masina nemteasca nu isi cumpara neaparat o masina de fite. Isi cumpara o masina care este poate cel mai bun compromis intre fiabilitate si restul. De multi ani de zile Golf sau Focus sunt laudate mai ales de presa internatioanala (cam toata si cam cea mai importanta), dar cu toate astea cand vine vorba de fiabilitate sunt mereu in spatele lui Civic sau Auris/Corolla. Ideea este ca de cele mai multe ori o compacta de volum de la japonezi este in fata unei compacte nemtesti doar in privinta fiabilitatii, de care iti dai seama dupa cel putin 5-6 ani. Pentru ca pana atunci merg toate. Dar cand faci un drive test cu ele noi parca altfel te simti intr-un Golf decat intr-un Auris (hai sa facem referire la Golf VI si Auris 1,pentru ca 2-ul a aparut de foarte putin). Vorbim aici de calitatea perceptibila pentru cumparatorul de rand, unde sa-mi fie cu iertare, Toyota nu prea este un exemplu. Si ca sa ma fac mai bine inteles, eu am un Beetle de care sincer sunt multumit. E drept ca nici nu am km prea multi (55000 in 6 ani). Cand merg cu Corolla Sedan a unui prieten sincer nu ma simt la fel de bine... scaunele nu sunt la fel de confrtabile, sistemul audio nu se aude la fel bine, insonorizarea este mai slaba. DAR in 120 000 de km a schimbat la ea doar cateva becuri, motiv pentru care isi iubeste masina si nu il intereseaza nimic altceva. @TOTI, zici ca te pricepi la masini? Ia intereseaza-te care a fost faza cu acele recall-uri. Si apropo, esti mai cinstit fata de clinetii tai recunoscand o greseala decat sa dai vina pe el atunci cand se strica masina, ca nu sti sa o conduci.
    Warranty Direct: Honda, Toyota şi Mercedes-Benz, în topul fiabilităţii motoarelor
  • Exceptand faptul ca Mitsubishi a cazut mult in timp ce Fiat a crescut dpdv al fiabilitatii, sincer sa fiu acest clasament nu prea ma mira. Asa cum am mai spus si in trecut, daca vrei o masina fiabila trebuie sa te uiti mai intai in ograda japonezilor. Daca vrei si altceva de la o masina trebuie sa cauti un compromis. Iar in cazul asta te uiti in curtile europenilor. Dar asteapta-te sa vizitezi mai service-urile. In rest nimic nou sub soare: VW care face masini foarte fiabile doar in viziunea celor care doar de masini nemtesti au auzit, Renault care se lauda ca a crescut fiabilitatea cu Megane 3 si se pare ca se cam repeta povestea la fel ca la Megane 2, PSA care sta ceva mai bine ca Renault si Volvo care e tot undeva sus in ceea ce priveste fiabilitatea marcilor premium, fiind pe o pozitie constanta de mai bine de 10 ani, si aceiasi pozitie in varf din partea celor de la Jaguar de vreo 5-6 ani.
    Warranty Direct: Honda, Toyota şi Mercedes-Benz, în topul fiabilităţii motoarelor
  • Teoretic e in clasa compacta, practic este in clasa medie. Cel putin eu asa consider. Parerea mea e ca nu prea se merita sa cumperi masina asta din moment ce diferentele fata de Rapid nu sunt chiar asa de mari.
    Implant pentru succes
  • @Vaaai, mai fanule @BMW care esti tu fan, cat de dor imi era de jignirile tale. A trecut cam mult de cand nu m-ai mai jignit, sa fie vreo 2 ani? Nici pana acum nu ai inteles ca una e sa jignesti cum o faci tu si alta e sa ai o parere diferita fata de altii, dar cu toate astea sa ti-o spui intr-un mod CIVILIZAT, fara jigniri si cu respect fata de ceilalti. Dar ce pretentii pot avea de la cineva care in afara de BMW nu mai stie nimic, se da cunoscator si nici macar romana nu o scrie cum trebuie. Ce sa-i faci, la fotbal, politica si masini ne pricepem toti. Si, desi sunt convins ca nu ai puterea sa intelegi, tocmai tu, mare fan, faci de ras marca BMW. Pacat, pentru ca nu toti posesorii sau fanii sunt ca tine, dar e drept ca sunt totusi cam multi. Bravo tie! Te salut cu respect eu si gasca mea (saabcuantic, ztele si cei de la Automarket) de la cafeneaua de la opera. Ca deh, noi suntem mai culti de felul nostru... de-asta "uram" marca BMW si ne place orice altceva. Si unde e locul mai potrivit sa vorbesti despre masini? La opera, noi asa consideram. Dar si Dan e baiat misto. Ce zici, Dane, te bagi in gasca noastra? :)) Ah, si daca mai vrei sa mai scrii in numele meu (cu username-ul LauCalin si sa spui ca sunt un prost care nu stie ce e aia masina pentru ca nu ii place BMW, te rog sa o mai faci) promit ca nu ma supar, pe tine nu prea as avea cum ;)
    Lexus IS - primele imagini şi detalii oficiale ale noii generaţii
  • Dane, in privinta lui Audi cred ca ai dreptate. Daca e sa privim evolutia acestei marci in ultimii 10 ani este posibil sa se intample cum zici tu. Si nu va mai trece asa mult timp. Si referitor la problemele pe care le-a avut Toyota, gandeste-te ca acel tsunami a venit intr-o perioada extrem de proasta, cand Toyota cheltuia miliarde de dolari cu recall-ul, vanzarile scadeau, criza economica era foarte puternica in State, americanii loveau puternic in Toyota prin mass media, concurenta neloiala facuta inclusiv de alti japonezi (vezi Honda si sloganul "Masinile noastre nu raman fara frane"). Si cu toate astea Toyota s-a supus si a avut rabdare. Si ca sa vezi, i-a batut pe cei care au ponegrit-o cu propriile lor arme cand s-a dovedit ca totul a fost o facatura pusa la cale de americani. Ce a facut Toyota? Nimic, si-a vazut de treaba. Cate mari companii ar fi procedat asa? Nici nu vreau sa ma gandesc cum s-ar fi aprins cei de la VAG de exemplu. Iar vanzarile mai slabe ale lui Lexus eu cred ca se datoreaza concurentei tot mai puternice venita din partea lui Audi si BMW. Nu neaparat ca Lxus ar fi masini inferioare. Nemtii au o strategie de marketing in opinia mea mai bine pusa la punct. Si este oarecum firesc, cand Lexus vinea foarte bine in State, Audi cel putin era o prezenta cam timida. Motiv pentru care trebuia sa recupereze cumva teren. In plus, am abservat ca in State daca vrei sa fi diferit de restul nu iti mai cumperi un Cadillac sau Lexus, iti iei o masina europeana, un VW sau ceva premium. Este daca vrei trendul pe dos din Europa, unde masinile japoneze de multe ori sunt alese de cei care vor sa lase o alta impresie decat cei cu masini europene. :)
    Lexus IS - primele imagini şi detalii oficiale ale noii generaţii
Pagina
12345...230231232...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău