• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Vasilica, mi-ai luat-o inainte. As mai adauga faptul ca este probabil cel mai bun compromis in ceea ce priveste siguranta, confort, tinuta de drum, costuri de intretinere si valoare la revanzare nu doar din clasa compacta. Faptul ca este facut pe platform tehnica comuna cu alte modele asta inseamna costuri de productie mai mici pentru producator, intretinere mai ieftina pentru cumparator, fara ca dpdv calitativ sa fie "taxat". Chiar daca nu este cea mai fiabila masina compacta, fiind undeva pe la mijloc dpmdv, are alte avantaje care compenseaza aceasta "problema". Apoi ar fi si 208. O masina care demonstreaza ca Peugeot si-ar fi revenit dupa ce a cam clacat in trecut. Este o masina care daca are sub capota motorul cel mai mic, nu inseamna neaparat ca e puturoasa. Faptul ca este usoara compenseaza lucrul asta. Masina primeste laude din toate partie si este o dovada de curaj sa amplasezi ceasurile de bord deasupra volanului cand nimeni nu a mai facut-o pana acum. Asta inseamna cu adevarat originalitate. A fost un risc, dar Pugeot ca sa-si revina cu banii avea nevoie si de asa ceva. Apoi ar fi Volvo V40, o masina care parca se debaraseaza mult de trecut. Parca cei de la Volvo au vrut sa uite de perioada Ford, mai nimic de la masina asta nu prea mai aminteste de acea perioada. O fi fost dorinta chinezilor, a suedezilor... oricum nu conteaza. Important e ca a iesit o masina tipica Volvo: calitate buna, confort de top, probabil si fiabilitatea acestei masini este una buna (Volvo sta bine la fiabilitate in general, orice as spune gurile rele), de siguranta nici nu are rost sa mai amintim ca este una dintre cele mai avansate masini din lume, iar pretul, desi este mare, e mai mic decat Clasa A sau Seria 1. Deci se ofera o masina foarte buna, la un pret mai mic decat concurentii directi. De acea diferenta, de 2-3000 de euro cel putin, se pot alege niste optionale foarte misto. Problema ar fi insa valoarea mult mai mica in cazul unei revanzari, cel putin pe pietele unde Volvo are o imagine mediocra in ochii cleor care au crescut cu masini nemtesti, gen Romania.
    OFICIAL: Cei 10 finalişti World Car of the Year 2013
  • La prima categorie as zice ori VW Golf, ori Peugeot 207. Insa inima si-ar "dori" sa castige Volvo Deci as vrea in primul rand Volvo :)) Pentru fiecare as avea argumente in alegere insa nu as vrea sa ma intind prea mult. Cand a fost cazul am scris pe site pentru fiecare dintre ele de ce. A dua categorie, Porsche Boxter sau Toyota GT 86, iar la a treia Volvo V60 Plug-in Hybrid Diesel. A observat cineva ca Renault Clio lipseste cu desavarsire? Am incercat sa atrag atentia asupra faptului ca e posibil ca Renault Clio sa nu ajunga aici in detrimetul lui 208, dar evident ultrasii Renault "mi-au inchis gura" ("inca o data").
    OFICIAL: Cei 10 finalişti World Car of the Year 2013
  • Nu vreau sa se creada ca tin cu cineva de pe-aici. AM este un loc unde ma simt bine si o spun fara nici o retinere. Iar cand am avut ceva de spus la adresa lor am spus-o fara retinere (vezi comentariul meu de acum 2 sapt despre Dacia si piata auto din Anglia). Dar drept sa spun mi se pare un gest frumos fata de ceilalti sa te "prezinti", chiar daca e doar virtual. Cand te opreste un necunoscut pe strada, in mod normal iti spune "Salut! Scuza-ma ca te deranjez, poti sa-mi spui cum ajung in x loc sau ce autobuz merge la gara?" Si apoi iti spune "Multumesc! O zi buna!" Adica e vorba de respect... pe acel individ poate nu il vei ma vedea in viata ta, dar cu toate astea nu ramai socat ca indrazneste unu' sa te acosteze" pe strada. Mai mult, atunci cand intri intr-o comunitate si incepi sa capeti o vechime, nu ti se pare frumos sa si spui cine esti?Este ca si cum ai lua contact cativa ani cu prietenii tai si si niciunul nu stie nici cum te numesti, nici unde stai, nici unde te duci... Cel mai bun exemplu in sensul acesta sunt forumurile, unde toata lumea se ajuta cu toata lumea, se intalnesc, glumesc, se si saluta in trafic (spun din experienta), pentru ca este vorba de o comunitate. Cam despre asta e vorba si aici. Daaar, cu toate astea recunosc ca sunt situatii in care si eu postez fara sa ma loghez. De obicei cand sunt la munca si mi-e lene sa o fac. Si totusi, acest site in sinea lui reprezinta o afacere. Sunt foarte sigur ca daca cei de la Automarket ar veni cu propunerea sa nu mai fie banner-e publicitare, dar in schimb sa dam fiecare cateva sute de lei ca sa poata sa-si ia salarille, nimeni, dar absolut nimeni nu ar da un leu. De-asta zic, totusi aici nu e "tarlaua" noastra, ci a celor de la AM si ii inteleg cand fac asemenea "manevre", cu fb, cu banner-e, cu stiri publicitare etc.. :)
    AUTOVOT 2013: Peste 4500 de votanţi după prima săptămână de concurs!
  • Daca s-ar putea face un fel de semnatura a fiecarui user care si-a facut cont pe Automarket, cred ca as folosi primul punct scris de Mircea. Scuze de off. Cat despre ce spun ceilalti, da, poate nu e chiar placuta situatia daca nu ai cont pe fb. Dar pana la urma aici suntem pe o "tarla" care nu ne apartine si regulile nu le impunem noi. Nu stiu, eu sunt pe principiul "nu ma deranjeaza, ramani aici" sau "e o prostie, deci pa!". Pana acum am fost in prima situatie.
    AUTOVOT 2013: Peste 4500 de votanţi după prima săptămână de concurs!
  • Eu nu as spune ca masina asta are pretul ridicat, din moment ce un Polo este mai scump cu cel putin 1000 de euro fata de un 208 si cel putin 1500 fata de un Clio sau Rio. Trebuie tinut cont ca este vorba de o masina dotata cu un motor puternic pentru clasa mica, diesel si dotari destul de bune. Mai mult, pretul este unul de lista, dat de importator fara nici un fel de discount sau oferta speciala. Deci ideea este ca, daca mergi in showroom sunt slabe sansele sa aiba acest pret. In rest, cred ca este o masina care demonstreaza ca Peugeot a invatat din greselile trecutului. 207 nu a fost o masina rea, doar ca isi pierduse acel farmec pe care Peugeot l-a lansat cu 205 si a urmat cu 206. Adica cel de masina mica, shic si fasneata. Imi place originalitatea acestei masini, gen volanul micut si ceasurile puse deasupra. :)
    Declaraţie de stil
Pagina
12345...226227228...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău