• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Nu pot sa cred! A venit ziua in care sunt de acord cu @BMW! Da, tehnic este o bijuterie, ca orice BMW dealtfel. Insa designul imi aminteste de "frumusetile" desenate de Chris Bangle. Si am asa o presimtire ca se va vinde binisor in Romania, in sensul ca va fi aleasa de cei care vor un BMW mai deosebit fata de Seria 3. Cum e sa spui unor prieteni care au un "simplu" A4, un simplu" Clasa C si Seria 3, ca tu ai ceva mai deosebit, un Seria 3 GT. Cred ca la asta s-a gandit BMW. Adica, la ceva diferit de o berlina sau un break, exact la combinatia pe care o face Audi. Asta inseamna ca celor de la Audi le merge bine
    BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale
  • Scorpion, este absolut firesc sa nu ne placa la toti masinile VAG asa cum este absolut firesc sa fie unii carora nu le place Fiat. DAR in locul in care suntem se presupune ca mai stim una, alta despre domeniul asta, in general. Fiat, desi nu pare, au lucruri interesante de oferit, fie ca ne referim ca compania in sine, fie ca ne referim la tehnica. Motoarele Multijet sunt unele dintre cele mai bune motoare diesel din lume (nu intamplator GM a ales ca colaboreze cu ei acum aproape 10 ani), primul diesel commorn rail a fost facut de Fiat si se intampla in 1986 (pe Fiat Croma daca imi amintesc bine). Ei bine tehnologia asta VAG a aplicat-o aproape 20 de ani mai tarziu. Motoarele supraalimentate pe benzina din zilele noastre ai inceput sa fie lansate in serie de 2 constructori: VW si Fiat. Se intampla prin 2005. Cand Fiat facea masini sportive in anii 50, ia zi-mi ce masini facea VW sau Audi, ca sigur de Fiat Otto Vu nu ai auzit. . Sa nu uitam nici de masinile emblematice de la Fiat, de exemplu de 850. Celebrele Lada care s-au remarcat mereu prin robustete isi au originile in masinile Fiat. Si ar fi multe de spus. Nici eu nu sunt de acord in totalitate cu seful Fiat. Dar de aici pana arunca cu noroi intr-una din marcile care au facut istorie... zau asa. E vorba de bun simt si cultura auto in primul rand. O seara buna!
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • Scorpion, eu aveam o parere buna despre tine, ca sti ce vorbesti. Dar nu sunt de acord cu tine. 1.Dar trebuie macar sa le conduci si sa le "intelegi". Parerile de pe forumuri si din reviste nu prea isi au rostul. Altfel nu am avea atatea marci si modele. 2. Panda 4x4 este o masina cu tractiune integrala gandita sa poata intra in niste locuri unde o simpla masina de clasa mica nu poate intra. Asa cum X1 e gandit sa intre acolo unde nu poate intra un Seria 1. Este EVIDENT ca nu poti avea asteptari de Nissan Patrol de la ea. Si apropo, X5 nu e chiar un exemplu de aptitudini superioare in off road. Este un SUV de sosea si pe sosea se simte cel mai bine. 3. E ca si cum ai rade de o Mazda MX-5 ca nu e la fel de rapida ca un Porsche 911. Deci nu are rost sa mai zic ceva. 4. In oras nu ai nevoie sa testezi puteresa, dar ai nevoie sa testezi cuplul. Care apropo, la ultimele generatii de motoare supraalimentate se obtine o parte buna din cuplu de pe la 1500 rpm in sus. Ceea ce e util intr-o aglomeratie cand masina te scoate de acolo fara probleme si fara sa retrogradezi o treapta. Apropo, am condus 1.2 TSI pe Octavia 2 facelift. Motorul mi s-a parut ok, tragea bine pentru puterea lui, cuplul se simtea de pe la 2000 rpm, consumul mai mic decat 1.4, era silentioasa... dar poate nu la fel de fiabila ca vechiul 1.4 aspirat. Dar asta e o alta discutie.
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • Scorpionule, Fiat nu face masini low cost. O Albea nu se compara cu Logan (care apropo, este o masina de clasa mica in 3 volume, nicidecum compacta) nici in privinta calitatii materialelor, nici a tinutei de drum, nici a insonorizarii, nici a confortului etc. E suficient sa ne uitam pe listele de preturi si apoi sa ne intrebam de ce Fiat e mai scump. Apoi incepem sa cautam, ne urcam in fiecare, analizam la o prima vedere cum sunt construite (finisaje, ergonomie, imbinari, confortul scaunelor, pozitia la volan etc) si apoi incercam sa concluzionam cat mai obiectiv. Incearca experimentul asta si vezi ce iti da. Si foarte important incearca sa faci chestia asta comparand un 500 cu un Hyundai i10 de exmplu. Si apoi urca-te in Panda. Si din nou vezi "ce-ti da". Si apropo, raliurile in general nu au nicio treaba cu masinile de pe strada.
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
  • Sincer ma cam indoiesc ca Fiat va duce acest posibil proiect la bun sfarsit. Au mai vrut si PSA, si VAG si Toyota sa-si faca masini low cost si toti s-au razgandit. De ce, poate ne explica cei de la Renault cum doar ei au stiut sa gaseasca cheia... succesului.
    Şeful Fiat: "Ne gândim la o marcă rivală pentru Dacia"
Pagina
12345...225226227...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău