Salonul Auto de la Geneva 2013

BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale

Publicat Miercuri, 06.02.2013
de Sebastian Toma
Comenteaza 30
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 1
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 2
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 3
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 4
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 5
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 6
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 7
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 8
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 9
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 10
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 11
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 12
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 13
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 14
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 15
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 16
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 17
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 18
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 19
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 20
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 21
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 22
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 23
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 24
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 25
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 26
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 27
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 28
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 29
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 30
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 31
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 32
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 33
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 34
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 35
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 36
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 37
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 38
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 39
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 40
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 41
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 42
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 43
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 44
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 45
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 46
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 47
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 48
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 49
BMW Seria 3 Gran Turismo, imagini şi informaţii oficiale - Poza 50
BMW aduce la Geneva noul Seria 3 Gran Turismo. Modelul de nişă bazat pe noul Seria 3 va fi disponibil în România din luna iunie şi va avea un preţ de pornire de 36.642 euro cu TVA inclus.

Date tehnice BMW 320d GT
  • Combustibil Motorină
  • Motor / cilindri I4
  • Cilindree cmc 1.995
  • Putere (CP) 184/4.000
  • Cuplu (Nm) 380/1.750-2.750
  • Vmax (km/h) 250 (lim.)
  • 0-100 km/h (s) 5.7
  • Tractiune Spate
  • Cutie viteze M6
  • Nr. usi 5
  • Nr. locuri 5
  • Lungime (mm) 4.824
  • Latime (mm) 1.828
  • Inaltime (mm) 1.508
  • Greutate (kg) 1.565
  • Ampatament (mm) 2.920
  • Rezervor (litri) 57
  • Portbagaj (litri) 520
BMW Seria 3 Gran Turismo reprezintă noul model de nişă al mărcii bavareze. Modelul va debuta pe piaţa din România în luna iunie a anului curent şi va avea un preţ de pornire de 36.642 euro cu TVA inclus pentru versiunea 318d. Până la debutul de pe piaţa din România, Seria 3 GT va debuta la Salonul Auto de la Geneva, unde va fi expus în premieră mondială. Versiunea Gran Turismo a lui BMW Seria 3 doreşte să îmbine genele dinamice ale berlinei cu versatilitatea Touring-ului. Seria 3 GT marchează o altă premieră pentru BMW – este primul model cu eleron spate activ, care este ridicat şi coborât automat în funcţie de necesităţile aerodinamice ale automobilului.

SCOPUL LUI BMW SERIA 3 GT

BMW a încercat să introducă un nou concept în clasa medie cu acest model, care va juca un rol deosebit în gama Seria 3. Pe lângă silueta elegantă a acestui model, Seria 3 GT se mândreşte şi cu un interior spaţios, fără să renunţe la abilităţile dinamice sau la elemente practice. Pasagerii celor trei locuri din spate vor remarca nivelul de spaţiu disponibil, găsit în mod normal la bordul automobilelor din clasa mare. Cei de la BMW spun că noul Seria 3 GT oferă un nivel la spaţiului pentru picioare comparabil cu cel oferit la bordul lui Seria 5, valoarea efectivă fiind încadrată între actualele Seria 5 şi Seria 7.

MAI MULT SPAŢIU

În raport cu Seria 3 Touring, noul Seria 3 Gran Turismo este cu 200 de milimetri mai lung, dintre care ampatamentul reprezintă o diferenţă de 110 milimetri.

Înălţimea a crescut cu 81 de milimetri în raport cu versiunea Touring. La interior, toţi pasagerii primesc o poziţie pe scaun ridicată cu 59 de milimetri, menită să asigure un acces mai facil şi mai multă vizibilitate. În raport cu versiunile Sedan şi Touring ale lui Seria 3, noul Seria 3 GT oferă 70 de milimetri de spaţiu în plus pentru genunchii ocupanţilor. Noul Seria 3 GT punctează la capitolul spaţiu şi când analizăm portbagajul, acesta având o capacitate de 520 de litri, cu 25 mai mare decât cel al lui Seria 3 Touring. În cazul în care bancheta spate fracţionabilă 40:20:40 este pliată complet, aceasta oferă până la 1.600 litri. Pe lângă asta, bancheta din spate are un spătare care poate fi înclinat cu până la 19 grade, în 15 trepte.

Hayonul are o deschidere de 1.120 * 618 milimetri şi este operat electric. Această funcţie este oferită standard, dar cei de la BMW oferă un echipament opţional care include deschiderea fără atingere a portbagajului dacă şoferul are cheia în buzunar şi duce piciorul sub senzorul montat în bara de protecţie spate. Zona destinată şoferului este inspirată puternic din cea de la bordul noii generaţii a lui Seria 3, iar bordul este îndreptat spre şofer. Modelul se mândreşte şi cu dotări precum afişaj Head-Up full-color şi gama de tehnologii BMW ConnectedDrive.

MOTORIZĂRI

Clienţii lui BMW Seria 3 Gran Turismo au de ales între cinci motorizări, dintre care trei sunt alimentate cu benzină, iar două sunt diesel-uri.Acestea oferă între 143 şi 306 CP şi folosesc tehnologia BMW TwinPower Turbo. În primă fază, toate versiunile de motorizare sunt oferite în standard alături de tracţiune spate şi o transmisie manuală cu şase trepte. Opţional, BMW oferă o transmisie automată cu opt trepte pentru toate versiunile de motorizare. Indiferent de transmisia sau motorizarea aleasă, Seria 3 GT este echipat cu funcţia Auto Start-Stop.

Seria 3 Gran Turismo se mândreşte cu o aerodinamică îmbunătăţită faţă de cea a lui Seria 3, care îl ajută să-şi reducă consumul de carburant în compania tehnologiilor Efficient Dynamics. Printre acestea se numără sistemul de recuperare a energiei cinetice, indicatorul de schimbare a treptelor şi sistemul de comandă a dispozitivelor auxiliare. Folosind modul de rulare ECO PRO şi funcţia Eco Pro Route, şoferul poate creşte economia de carburant cu până la 20%.

Motorizarea de top, intitulată 335i, dispune de 306 CP la 5.800 rpm şi de un cuplu de 400 Nm în intervalul 1.200 – 5.000 rpm. Graţie acestor capacităţi, modelul poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.4 secunde, pe când viteza maximă este limitată la 250 km/h. În ciuda acestor performanţe, modelul are un consum mediu de 7.7 litri la sută şi emite 178 de grame CO2 pe kilometru. Versiunea de bază, 320i, este reprezentată de un motor turbo cu patru cilindri în linie, de 1.997 cmc, care dezvoltă 184 CP la 5.000 rpm şi livrează cuplul maxim, de 270 Nm, la 1.250 rpm. Alături de transmisia manuală cu şase trepte, modelul necesită 7.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, pe când consumul mediu este de 6.6 litri la sută. Versiunea cu transmisie automată a lui Seria 3 GT 320i este mai eficientă, având un consum mediu de 6.2 litir la sută şi emisii de CO2 de 145 grame pe kilometru.

TREI LINII DE ECHIPAMENTE, TREI CARACTERE DIFERITE

La fel ca în cazul gamei Seria 3 F30, BMW oferă trei linii diferite de echipare pentru noul Seria 3 GT. Acestea se numesc Sport Line, Luxury Line şi Modern Line şi sunt completate de pachetul M Sport, oferit opţional. Fiecare dintre cele trei linii de echipare prezintă trăsăturile sale definitorii, care pleacă de la culoarea "nărilor" grilei faţă, combinaţiile de culori de la interior, modelele de jante disponibile şi merge până la culorile de pe cheia de contact.

Indiferent de linia de echipare, BMW Seria 3 Gran Turismo are o suspensie reconfigurată, un sistem de direcţie electric, distribuţie 50:50 a maselor între punţi şi o caroserie întărită torsional. În standard, modelul are jante din aliaj de 17 inch, iar manevrabilitatea sa îmbină confortul cu dinamica. Puntea faţă prezintă o suspensie realizată din numeroase compenente din aluminiu, pe când puntea spate multi-link are cinci braţe menite să asigure contactul optim dintre roată şi asfalt în orice situaţie.

Sistemul de frânare al lui Seria 3 GT prezintă şi el numeroase elemente din aluminiu, menite să reducă masa aflată în miscare. Clienţii care doresc mai mult dinamism pot comanda o suspensie M Sport, o suspensie adaptivă, un sistem de frânare M Sport şi o direcţie sport variabilă.

CONNECTED DRIVE PRIMEŞTE NOI FUNCŢII

Gama de tehnologii ConnectedDrive de la BMW are noi funcţii odată cu noul Seria 3 Gran Turismo. Vorbim despre Eco Pro Route, care face echipă cu sistemul de navigaţie BMW Professional pentru a reduce consumul de carburant. Judecând după situaţia din trafic, profilul drumului care va fi parcurs şi stilul de condus al şoferului, sistemul propune o serie de recomandări pentru a mări autonomia şi pentru a reduce consumul de carburant cu până la 20%.

Urmareste Automarket
Pe lângă funcţia de reducere a consumului de carburant, BMW ConnectedDrive oferă acces la BMW Live şi BMW Online, pentru ca şoferul să dispună de servicii suplimentare, în funcţie de piaţa pe care va fi vândut automobilul. Aplicaţiile BMW ConnectedDrive includ şi suport internet, web radio şi reţele sociale precum Facebook şi Twitter.

PREŢURI ÎN ROMÂNIA BMW SERIA 3 GT

VERSIUNE CILINDREE
(cmc)
PUTERE
(CP)
EMISII
CO2/KM
CONSUM MEDIU
(l/100 km)
PREŢ
Euro, TVA inclus
Benzină BMW Seria 3 GT 320i 1997 184 153 6.6 37.882
BMW Seria 3 GT 328i 1997 245 156 6.7 44.330
BMW Seria 3 GT 335i 2979 306 188 8.1 50.902
Diesel BMW Seria 3 GT 318d 1995 143 119 4.5 36.642
BMW Seria 3 GT 320d 1995 184 129 4.9 40.362

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.

Via BMW


Comentarii (30)

  • Sa înțeleg ca acest eleron activ este altceva fata de eleronul de pe Peugeot RCZ??? Oare??? Chiar vreau niște detalii va rog savad ce reprezintă aceasta "premiera"...!?
    11 15
  • dumy78
    Pe cat de frumoasa e fata, pe atat de urat e spatele
    22 9
  • "BMW a încercat să introducă un nou concept în clasa medie cu acest model"
    Adica au relansat conceptul de hatchback introdus de Saab (pe romaneste)
    33 15
  • Alin D.
    @ztele, conceptul de hatchback a fost introdus de reno prin modelul R16 din cate stiu...
    22 3
  • pacpac
    si spre curiozitatea mea cine este clientul posibil pentru aceasta scarbomasina ?
    21 28
  • nici macar in rRomaniK, tara tuturor "posibilitatilor" nu au avut succes cu 5GT ... de ce dracului au pus hidosenia aia de spate pe o alta masina?
    28 14
  • @unckle:daca asta-i hidosenie ce sa mai zicem de Audi A5 sau A7 cu haionul ala oribil?Eu totusi spun ca e reusit.
    16 24
  • da bai frate
    inca o 'penibilitate' de masina marca BMW.........
    da are spoiler electric k masina asta exact pt asta a fost proiectata ca sa mearga tare in curbe si pe circuite,,,,,, rahat pe bat.....
    geamurile spate vor fi exact k la audi A7 pe jumate coborate cand vor fi 'deschise'(la maximum)
    cu toate ca 5GT se vinde prost......nu inteleg cum cei de la bmw au avut proasta inspiratie sa scoata si aceasta versiune........
    ce sa mai zic la partea de motorizari jos palaria.........in rest.......varza....design..zero.......vanzari vom vedea mai incolo.....
    ia sa vedem acuma cine nu mai e de acord cu mine.......k ma astept de la unii.....
    23 20
  • @Fanii inraiti.
    Aceasta masina e perfecta DOAR TEHNIC .
    DESIGN-ul E RAHAT CU PRUNE .
    face parte din seria cocosatilor , 5GT , 3 GT
    Cred ca aceasta pornografie va avea succes in SUA aici iubesc oamenii masini ciudate , de tip , Dodge Charger, Chevrolet Tahoe , Mustang si alte CIUDATENII APOCALIPTICE.
    28 20
  • pacat de partea frontala, nu sunt un fan bmw dar apreciez marca , spatele e urat si linia masinii e nasoala . si inca ceva 0-100 face in 7.5 secunde si nu in 5.7 am verificat si pe siteul BMW, e tare BMW dar nici chiara asa :).
    o zi buna fratilor !
    22 3
  • In poza 47 se vede clar forma masinii care este mult mai reusita decat 5 GT. Am vazut destul de des 5 GT si pot spune ca este altceva in realitate, este o masina mai speciala, nu pe gustul tuturor. Vazand ca 5 GT nu se vinde bine, este clar ca BMW nu se bazeaza pe 3 GT la vanzari. In pozele 9, 10 si 11 arata demential, cei drept sun destul de prelucrate.
    12 2
  • Horica esti varzica , crezi ca vorbim de marci comune , cu o singura motorizare, ce ai citit pe site ?, motorul 28i 2.0 benzina, face suta in 5.7 sec. la seria 3 , nu imi placeau bmw-urile ,dar cautand o masina tare am ajuns la bmw,audi cere o gramada de bani pe motoare vechi cu puteri mici regasite pe vw, grupul audi-vw are o strategie ciudata fiind un concern cu atatea branduri ,ei vor de fapt sa maximizeze profiturile nu sa ofere cea mai buna masina,pe de alta parte bmw nu are in gand decat bmw si zic eu o duc destul de bine ,isi asuma faptul ca piata e in scadere si vin cu modele si motoare cu adevarat noi si pretul e sub alte marci de lux. Seria 3 gt e superba designul e incredibil si se alineaza tendintelor daca nu va pricepeti si nu va permiteti o masina de 40000 eur abtinetiva multumesc
    11 7
  • scuze horica eram pe pagina mobila si nu am vazut sheetul cu specsul clar gresit, am vazut acum ;p
    9 1
  • Nu pot sa cred! A venit ziua in care sunt de acord cu @BMW!
    Da, tehnic este o bijuterie, ca orice BMW dealtfel. Insa designul imi aminteste de "frumusetile" desenate de Chris Bangle. Si am asa o presimtire ca se va vinde binisor in Romania, in sensul ca va fi aleasa de cei care vor un BMW mai deosebit fata de Seria 3. Cum e sa spui unor prieteni care au un "simplu" A4, un simplu" Clasa C si Seria 3, ca tu ai ceva mai deosebit, un Seria 3 GT. Cred ca la asta s-a gandit BMW. Adica, la ceva diferit de o berlina sau un break, exact la combinatia pe care o face Audi. Asta inseamna ca celor de la Audi le merge bine
    13 2
  • someone
    0-100 5,7sec ?!?! nu confundati consumul cu acceleratia
    va fi oare concurent cu octavia si laguna?
    6 1
  • adm@laucalin
    Multi nu-si mai aduc aminte, dar mult hulitul Cris Bangle (cred ca e singurul designer care a avut site pe net impotriva lui :) a fost cel care a readus BMW in lumina reflectoarelor. La momentul schimbarii stilului (linia de sportivitate specifica marcii zic ca a pastrat-o) BMW cazuse oarecum intr-un con de umbra, coroborat cu vanzarile in scadere. Bangle a resuscitat tot acest lucru, vanzarile au explodat in ciuda comentariilor (si nu putine). Ca prima conditie ca o masina sa existe ea trebuie sa se vanda. Restul e tacere. Degeaba faci masini frumoase ca Alfa daca nu le vinzi cum trebuie.
    Nu m-a dat pe spate acel design, dar a fost un inceput, iar urmatoarele modele inclusiv cele de azi pastreaza zic eu destul de mult din liniile lui. Urmatorii dupa el au refinat treaba si au facut-o foarte bine. Iar azi BMW are succes. Unul mare. Si cred ca i se datoreaza si lu Bangle.
    SI uite cum m-am facut eu avocatul lui :))
    15 0
  • Seria 5 GT nu arata asa oribil in realitate, iar acest 3 GT din poze parca arata o idee mai bine decat fratele mai mare, dar arata mai prost decat seria 3 sedan sau touring, dar s-a gandit cineva ca asta este si ideea? In special pt a ajuta versiunile touring sa se vanda si mai bine, nu ca se vindeau prost, dar cred ca vor creste vanzarile la aceste versiuni, deci eu zic ca este doar o strategie de marketing, cei de la Bmw nu sunt tampiti, iar intr-o gama mare de modele nici nu este indicat sa arate toate bine.
    7 2
  • Cum adica 0-100 km/h (s) 5.7 pentru 320d cand actualul 320 sedan are 7.5 [7.4] ? Mai mult ca sigur 5.7 e pentru motorizarea de 3.0l de pe 335!
    4 0
  • @tzenu
    Tu nu intelegi multe lucruri, de exemplu nu intelegi dc nu exista un V8 imens pe Z4, ca sigur incape sub capota, de neinteles cateodata astia de la Bmw.
    9 1
  • Urata masina. Pacat de motor si partea tehnica care e impecabila.
    7 6
  • Seria 3 GT arata ca un seria 3 berlina cu haion, cu o line a spatelui mai inalta normal, seria 5 GT nu arata ca un seria 5 cu haion, este altceva, orice s-ar spune arata mai bine decat 5 GT, iar cu pachet M in anumite poze chiar nu arata rau deloc, desigur nu la fel de bine ca seria 3, uitandu-ma la imaginile cu prezentarea statica mai ales nu stiu cum vad unii oribil acest model, ca nu arata extraordinar este altceva, dar cum s-a mai spus, alte modele au aceasta sarcina, de a arata impecabil.

    Cred ca se va vinde mai bine decat seria 5 GT, dar acest lucru nu este foarte greu avand in vedere ca GT-ul mai mare nu s-a vandut aproape deloc:).
    10 2
  • mai urat de atat nici ca nu se putea
    6 12
  • AndreiRN
    Heiiiiiiiii, aspirator de pasarici nou.
    5 6
  • @laucalin.
    Ma bucur ca macar in unele cazuri suntem pe aceiasi frecventa de unda.
    As dori ca sa fim putin mai uniti si mai realisti.
    Da, BMW stie multe , in unele cazuri e un Lider mondial in unele ramuri dar cand vine vorba de criticat, o gafa facuta de BMW nu trebuie ascunsa .
    OMUL PRIN GRESELI INVATA.
    7 1
  • nu-i urat deloc :)
    e simplu cui ii place il cumpara, cui nu-i place nu-l cumpara si se orienteaza spre alta serie sau alta marca. Nu este nimeni obligat sa-l cumpere.
    3 0
  • NeaNelu
    @BMW

    De cand sunt masini ciudate Mustang,Charger,chiar si Tahoe??
    In caz ca nu stiai,seria 5gt s-a vandut atat de prost in SUA incat au retras-o de pe piata.
    Esti ciudat....
    6 2
  • @Neanelu
    Nici nu am zis ca 5GT a fost un succes in sua .
    Dar daca Americanii fac masini frumoase apoi nemtii fac masini superbe .
    vrei sa zici ca Dodge RAM e masina frumoasa ?
    sau Lincoln Navigator ?
    Sau alta pornografie Buick ?
    Niste jafuri pe roti.
    Masini facute din topor design si calitate de 2 stele .
    4 4
  • Bah,tu zici ca RAM-ul nu-i frumoasa.Poate ca este,sau poate ca nu este.Importantant este ca iti faci treaba cu ea.Ca e treaba mare sau mica,chiar ca nu conteaza.Camionul asta (mediu)este facut sa scoata bani.Daca tu iti iei sau nu asa ceva,e numai problema ta.Daca ai o mica afacere in domeniul constructilor,ce alegi?Un Bmw frumos sau un shit de camion care te scoate din acelasi shit ? Nea Nelu a spus ca esti ciudat.Eu ti-am spus mai de mult altceva.Nu mai repet,ca si asa mi se sterg comentariile.Se pare ca in ziua de azi,daca spui cuiva adevarul,esti dat in judecata.Nici macar nu mai este permis sa spui cuiva cat de inutil este.Este impotriva drepturilor oamenilor.Dar cum ramane cu obligatiile?Foarte ciudat este ca cei care nu sunt in stare sa lege doua cuvinte,au ajuns sa aiba admiratori.La comentariul asta,chiar daca pana acum nu am dat nici rosu,sau verde,am sa-mi dau o palma rosie rosie peste cap.Poate asa am sa fiu si eu in rand cu limea normala.Mentosana in corpore barosana.Nu cred ca e corect,dar e cool!
    3 2
  • Si inca ceva.Sunt fan Bmw,dar nu sunt stupid.Nimeni nu o sa auda de la mine ca BMW e numarul 1.Fiecare cu ciorba lui.
    3 1
  • NeaNelu
    @BMW

    Depinde de gusturi,mie imi place RAM,mai mult decat Hilux,Amarok...
    De noile Silverado si Sierra ce zici,si astea sunt urate????
    Gresesti si in privinta Buick,probabil nu ai vazut cum arata LaCrosse,interior/exterior.Pot spune ca arata mai bine decat multe germane din acelasi segment.
    2 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru