• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • "Dati-va jos ochelarii de cal ! Da stim, "masinile straine" sunt date cu sclipici, pe cand Dacia e unsa cu rahat in ochii unora... dar indiferent de ce discount-uri practica concurenta, Dacia nu are concurent real. " Pai tocmai asta e, iar aici revin eu cu o intrebare: oare chiar atat de idioata, batuta in cap, cretina sa fie concurenta lui Renault ca sa nu ofere o masina care sa se bata de la egal la egal cu Dacia? Ce nu vor unii sa intelegeaga este faptul ca multi isi cumpara o masina noua, Dacia, ca sa scape de (")pericolele(") pe care i le poate aduce o masina sh. Atat. Nu cumpara Dacia pentru ca e cea mai buna la ceva anume. Dacia este o marca ai carei clienti nu prea ii raman si la urmatorul model, exceptie facand evident companiile. Sunt putini cei care si-au cumparat un Logan 1, si apoi au ales Logan 2. Cei mai multi se uita sa isi vanda Loganul dupa 4-5 ani la jumatate de pret, sa mai puna inca vreo 3-4000 de euro si sa-si cumpere un sh. NU pentru ca Logan 1 nu ar fi fost o masina fiabila, ci pentru celelalte lucruri in afara de fiabilitate. Ideea este ca in multe sh-uri de ultima sau penultima generatie te simti mai bine, adica acea calitate perceptibila se simte mai mult.
    Dacia e în vârf de formă. Renault: "Rivalii Dacia sunt întârziați cu cel puțin 10 ani"
  • Stai putin, a detronat la ce? Nu de alta, dar o masina nu e compusa din motor si PSA nu o data a luat premiul Engine of the Year cu motoarele HDI.
    Peugeot 2008 - primele imagini oficiale
  • In nici un caz nu vor da faliment. Doar ca se vor chinui o perioada cu banii, poate cativa ani. Si referitor la masina, imi place. Parerea mea e ca Peugeot ar trebui sa se gandeasca bine la preturi. Pentru ca, daca tinem cont de modele derivare din cele de baza, asa cum sunt 3008 sau 5008, preturile sunt putin cam mari fata de concurenta.
    Peugeot 2008 - primele imagini oficiale
  • Ah, si inca ceva. Il inteleg pe Adimo. Pentru ca acum 3 ani cand mi-am luat masina eram hotarat sa-mi iau Logan, pana am dat o tura cu masina din semnatura. Iar situatia a fost cam asa: masina aveam doi ani si jumatate, 25000 de km f reali (masina cumparata de noua de la dealerul in Ro, in baza lor de date cu toate reviziile la zi, nu am avut absolut nimic sa-i reporsez), pret 8500 de euro cerut, 8000 "in mana". Dupa 3 ani ma declar multumit de alegerea facuta. Nu zic ca Dacia poate fi o alegere gresita daca iti doresti o masina noua, din contra. Dar cum pentru orice masina pot exista alternative (mai mult sau mai putin pertinente), poate fi sau nu ori o afacere buna, ori mai putin buna. In principiu depinde ce iti doresti de la o masina.
    Dacia e în vârf de formă. Renault: "Rivalii Dacia sunt întârziați cu cel puțin 10 ani"
  • Mereu am apreciat marketingul si politica celor de la Renault. Serios zic asta. Pentru ca mereu au stiut sa se adapteze si sa speculeze inaintea multora (exemplu simplu, vedeti situatia in care este acum PSA datorita unei proaste viziuni de acum cativa ani a crizei). Dar totusi nu pot sa raman indiferent la afirmatia cum ca :"Rivalii Dacia sunt întârziați cu cel puțin 10 ani". Pai stai putin, ca rivalii Daciei s-au lasat pagubasi unei asemenea provocari. S-au lasat si Toyota si PSA si VAG. Oare chiar asa de fraieri sa fie? Nu zic, evident ca Dacia are clar avantajele ei, in primul rand e o masina ieftina, noua, cu garantie, foarte spatioasa si... cam atat. Daca ne referim la tinuta de drum, finisaje, confort, siguranta, ergonomie, pozitie la volan, insonorizare, caroseriea care nici acum nu este galvarizata, Dacia e una dintre cele mai slabe masini din Europa. Poate ca acesti "rivali" ai Daciei nu au vrut sa mearga atat de departe, sa faca asemenea compromisuri pentru a avea niste venituri mai mari. Deci faptul ca Dacia se vinde bine nu inseamna neaparat ca este mai buna decat rivalii care nici nu prea exista defapt. Practic Dacia se cam bate singura, mai ales in Europa. Este vorba de o masina ieftina si fiabila. Restul... e low cost. Oricum apreciez faptul ca exista aceasta marca, faptul ca s-a dezvoltat atat de mult, ca se vinde foarte bine, dar zic sa ne vedem totusi de lungul nasului.
    Dacia e în vârf de formă. Renault: "Rivalii Dacia sunt întârziați cu cel puțin 10 ani"
Pagina
12345...232233234...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău