• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Fie ca unii vor sa accepte sau nu japonezii fac in acest moment cele mai fiabile masini. Spunea cineva sa ne uitam pe statisticile din ultimii 10 ani. Chiar asa, ia hai sa ne uitam pe statisticile ADAC si JD Power de prin 2007 sau 2008 de exemplu... vei vedea ca in top 3 este cel putin o marca japoneza. Pe de alta parte lumea are incredere mai mare in marca Toyota. Este daca vreti politica pe care o are Renault cu Dacia: o masina inainte de toate accesibila si fiabila. Asta face si Toyota, dar la un nivel de pret mai mare care evident se resimte ulterior si intr-o calitate palpabila mai buna (a nu se intelege ca fac comparatie Dacia vs Toyota... ma refer strict la ideea de marketing). Mai trebuie mentionat un lucru important: nu toate masinile Toyota sunt anoste, precum Corolla, Auris sau Avensis. Sunt curios daca asa se poate spune despre un Camry, Landruiser, GT 86 sau Hilux.... sincer m-as cam mira. Deci ca o concluzie, eu zic ca prima pozitie pentru Toyota este meritata. Imi place politica lor, mentalitatea lor, ca nu se dau cu fundul de pamant cand se arunca cu noroi in ei. Va dati seama ce scandal ar fi facut cei de la VW, GM sau renault daca ar fi patit ce a patit Toyota de vreo 3 ani? Ar fi fost destul de amuzant. @Mafia, sezi bland si nu mai pune la suflet ce se scrie pe-aici. Eu zic ca nu se merita sa te enervezi.
    Toyota a depășit GM și va redeveni cel mai mare producător de auto în 2012
  • Nu vad de ce sa-ti dau contraargumente atata timp cat tu traiesti in lumea ta si evident ca tu ai dreptate si le sti pe toate. Ti-am mai spus, demult am cedat sa-mi uzez tastatura cu unii ca tine care zic ca ma cert ca o cata. :)) Atata timp cat esti singurul de pe site-ul asta care crede asta despre mine, zau ca nu ma intereseaza parerea ta despre ce crezi tu in privinta mea. Si daca importanta unei PARERI consta in numarul de voturi, te rog sa imi dau in continuare voturi negative (doar tu). Zau ca nu ma intereseaza. Hai, te pupa moi. ;)
    EuroNCAP: 3 stele pentru "tripleţii" Aygo, C1 şi 107
  • Evident, ce spun eu, ce inteleg unii. Nu stiu cum se face ca doar fanilor ("fanului") Renault i se intampla asta. De-asta ma amuza copis jignirile lor, pentru ca doar ei (el) jignesc. Deci sa rad, zic. :))
    EuroNCAP: 3 stele pentru "tripleţii" Aygo, C1 şi 107
  • @io, la masinutele astea 3 nu a aparut mare lucru care sa faca sa creasca siguranta in urma faceliptului. Probabil ca PSA si Toyota nici nu au vrut asta din moment ce atentia lor se indreapta in momentul asta catre urmatoarele generatii. Referitor la Dacia, din principiu nu se merita comparatia cu cineva... concurent concret nu are. Iar la o marca low cost cuvantul de ordine este mediu... exceptie pretul si spatiul care sunt foarte bune. Chiar siguranta pe care o ofera Dacia in acest moment nu este punctul forte si inclusiv Renault spune asta. Totusi e de inteles. Hai sa ne gandim ce avem in clasa mini: la o prima strigare Twingo, 107, C1, Panda, Ka, Up!, Adam, Citigo, Mii, Aygo. 10 la o prima... privire sa zic asa. Chiar daca unele au aceiasi platforma tehnica, comparatia isi are rostul din moment ce fiecare se vinde conform politicii unei singure marci "mama". Deci este un segment foarte disputat si sunt cativa care si-au facut un nume de referinta in clasa asta. Astfel ca este foarte greu sa te impui sau sa te mentii acolo sus. Si de data asta tripletii "si-au cam luat-o in freza".
    EuroNCAP: 3 stele pentru "tripleţii" Aygo, C1 şi 107
  • Nu, nu! Sti care e marea diferenta dintre masinutele astea si Sandero? Ele au fost de la inceput concepute sa fie printre cele mai bune masini ale momentului in clasa lor, inclusiv in ceea ce priveste siguranta. In 2005 masinile care aveau standard ABS si airbaguri frontale la clasa asta le numarai pe degetele de la o mana. Iar Sandero e o masina low cost, pe principiul accelptabil in ceea ce priveste calitatea si siguranta. Dar la un pret echivalent. Iar daca Logan in 2005 avea 3 stele, dupa standardele actuale ar avea doua.
    EuroNCAP: 3 stele pentru "tripleţii" Aygo, C1 şi 107
Pagina
12345...233234235...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău