• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Eu nu as spune ca 607 avea un design banal. Din contra, fata de Vel Satis avea un design tipic marcii. Hai sa ne intoarcem in urma cu 10 ani sa vedem cam ce aveau in comun designul lui Clio, Megane, Laguna si Vel Satis... cam nimic. Ori in cazul lui Peugeot se mergea pe aspectul de felina, fie ca era vorba de 206 sau de 607. Si a prins foarte bune la public. Si oricum o dai, 607 nu s-a vandut extraordinar, insa mai bine decat Vel Satis. Deci uite ca si Renault a gresit. A fost prea optimist in privinta lui Vel Satis. Asa cum a fost optimist cand a vrut sa intre pe piata din America in anii '70 cu Renault 30 si au rezistat doar cativa ani. A fost prima si ultima data cand Renault a vrut sa intre in America. Si ai dreptate cand spui ca Renault nu va face greselala lui PSA. Pentru ca desi se va baga pe un teren total nou (premium), are cine sa-i indrume: Mercedes si Infiniti (Nissan). Ah, si apropo de asta, Mercedes inca se mai gandeste daca sa le ofere celor de la Renault platformele tehnice de la fostele modele. Daca Renault ar pune mana pe ele ar fi cu un pas mai in fata in dorinta de a avea o marca premium. Cu toate astea eu imi mentin totusi parerea ca e cam periculos. Este foarte greu sa vii nou pe piata si sa te bati cu Mercedes, BMW si Audi in Europa. @mntsn, este vorba de un design unic adaptat la cerintele momentului. asa cum Traction Avant a avut identitatea si carisma lui, SM vreo 20 de ani mai tarziu sau DS in prezent.
    Citroen C6 iese din producţie la sfârşitul lunii decembrie
  • @mntsn, hai sa privim si partea plina a paharului: Citroen are si acum masini exclusiviste in gama, si ce masini! Ma refer la gama DS care arata extraordinar. Sincer dpdv al designului mi se par niste bijuterii pe roti. Un design atat de complicat si totusi unic, deosebit, foarte frumos si curat doar la Alfa Romeo poate ca mai vezi.
    Citroen C6 iese din producţie la sfârşitul lunii decembrie
  • Faptul ca C6 va fi scos din productie (cam tarziu judecand "la rece"), pentru cineva care e pasionat de domeniul asta e o veste trista. Aceasta masina are un sarm si o carisma pe care nu o gasesti nicaieri. Este ca si cum ai face parte dintr-o alta categorie a celor care au o masina. C6 mereu mi-a lasat o impresi de liniste, finete, parfum si foarte mult confort. Este o masina pe care nu o cumperi consultand fisa de dotari si performante tehnice. Este o masina care, desi este in clasa mare, nu se poate compara cu niciuna. Pe de alta parte masina asta a pierdut teren pentru ca Citroen a sustinut ca este un rival pentru masinile premium, in conditiile in care Citroen nu este prin excelenta o marca premium. Si daca Renaul va proceda asa, vrand sa intre pe segmentul premium, cred ca la fel vor pati si ei. Pentru ca este greu sa adaptezi, sa convingi o piata cu niste masini diferite fata de ce ai fabricat pana in acel moment. Exemplu: uitati-va la VW Phaeton. Marcile premium fac doar masini premium "de o viata". Este ca si cum Dacia s-ar apuca sa faca o masina cu care sa "declare rezboi" lui Passat, Mondeo sau Insignia, care probabil s-ar ridica la nivelul lor. Cine are de dat 50000 de euro pe o masina premium, se va uita la o marca premium.
    Citroen C6 iese din producţie la sfârşitul lunii decembrie
  • Daca tinem cont de puterea de cumparare din Romania, premiul este intr-un fel meritat. Daca ne raportam la tari precum Germania, Franta sau Anglia ma cam indoiesc ca Dacia ar lua un asemenea premiu pe acele plaiuri. Insa cu siguranta ca ar face o figura frumoasa. @Dacia nu-i pentru fitosi: acele tehnologii sunt moderne pentru segmentul low cost, adica intr-o categorie unde Dacia nici macar nu are concurenta. Deci sa spui ca are acele dotari... fata de cine, ca Dacia se cam bate singura pe nivelul ei de pret. Si inca ceva, din moment ce tehnologiile alea sunt pe piata de peste 10 ani, nu prea mai sunt moderne. In opinia mea singurele avantaje ale Daciei sunt faptul ca e noua si spatioasa. Pentru ca la banii pe care ii dai pe ea, sorry un sh de 2-3 ani pana in 50000 de km nu prea se compara cu Logan.
    Dacia Logan este "Maşina Anului 2013 în România"
  • "Geely va profita de pe urma a trei tehnologii pe care Volvo plănuieşte SA LE SCOATA DIN UZ în următorii ani"... probabil pe motiv ca vor fi depasite. Oricum acele tehnologii pentru Gelly vor fi fantastice pentru niste masini Made in China. Si poate ca acele tehnologii vor fi suficiente pentru ca Gelly sa treaca de testele impuse de UE si astfel sa intrepe piata din Europa. Probabil ca siguranta oferita de Gelly va fi la nivelul de 3 stele, gen Dacia.
    Volvo va oferi trei tehnologii proprietarului său chinez Geely
Pagina
12345...235236237...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău