• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • PSA are nevoie de cineva precum Carlos Ghosn, Sergio Marchionne sau Martin Winterkorn. Oamenii astia au inteles criza mult mai bine decat conducerea lui PSA.
    Peugeot va concedia încă 1500 de muncitori până în 2014
  • @Cocalarul sef, da-mi voie sa-ti dau un raspuns cat se poate de simplu: pentru ca mult prea putini din cei care isi vor cumpara masina asta o vor scoate macar o data pe coclauri. Vor merge mai mult pe drumuri asfaltate si evident ca ii va interesa mai mult cum se comporta masina pe asfalt. Defapt cam asta e problema oricarui SUV: este folosit prea putin pentru ce a fost gandit. Si da, mi se pare si mie trist.
    Implant
  • Giga-Motors, probabil ca motivul pentru care GM nu a intrat in Europa cu utilitare e faptul ca aici sunt cateva marci mari si tari care au majoritate pe piata, gen PSA, Fiat, Ford si Renault. Este un domeniu in care in primul rand conteaza pretul masinii si robustetea. Din cauza asta probabil ca VW si Mercedes nu au fost luat in calcul, cum spunea Antonny. Pentru faptul ca masinile testate de EuroNCAP sunt unele dntre cele mai vandute in Europa. Ideea este ca e o categorie in care nu prea se cauta dotari de top sau scumpe... un patron isi doreste sa investeasca intr-o masina cat mai ieftina, cat mai solida si cat mai fiabila. Ori prima varianta eu cred ca e Renault, in general ei au cele mai mici preturi de pornite, iar fiabilitatea e ok. Acum vreo 6 luni l-am ajutat pe un prieten sa isi care niste mobila si a venit cu un Trafic de la firma la care lucreaza. Masina avea cam 170 000 de km si fusesera ceva probleme la partea electrica la un moment dat, insa nimic grav. In rest nu a avut nimic masina, doar consumabile se schimbasera.
    Euroncap a testat şase vehicule de transport persoane, iar rezultatele sunt slabe
  • Sincer sa fiu ma asteptam sa citesc pe-aici numai comentarii negative despre masina asta. Pretul a crescut... oarecum evident din moment ce Rapid avea pretul la lansare cu 1000-15000 de euro mai mic fata de Octavia 2. Totusi, cred ca cei de la VAG sunt obsedati in privinta spatiului. Deja mi se pare exagerat... nicio Octavia nu avea probleme cu spatiul, unde mai pui ca acum cica portbagajul are 590 de litri si nu poate fi neaparat un punct forte: cine vrea un asemenea spatiu "in spate" se va uita la un break. Iar eu personal pe Octavia voi incepe sa o incadrez in clasa medie, desi VAG sa jura ca nu e asa. Dar cand mai ai putin si o faci cat Passat-ul, practica bate teoria. Da, platforma tehnica de la o compacta, dar totusi aspectul masinii arata altceva... in privinta spatiului in Octavia nu prea te simti ca intr-un Golf. In rest, un design tipic VAG: conservator, fara ceva care sa iti atraga atentia in mod deosebit, dar totusi placut, care lasa impresia de solid.
    Skoda Octavia, primele imagini oficiale ale noii generaţii
  • Cred ca e cea mai tare stire pe care a publicat-o AM anul asta.
    Cine cu cine colaborează în industria auto? Ghidul complet al parteneriatelor
Pagina
12345...236237238...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău