• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Ba da, mi se pare deranjant. Tocmai din cauza asta am zis ca unul din punctele slabe ale O2 a fost inclusiv faptul ca intra apa pe la haion. Cel putin din cate am vazut eu si din cate m-am mai interesant in stanga si-n dreapta. Ah, si am vazut ca si in Germania e problema asta.
    Esenţă
  • Felicitari AM pentru colaborarea buna pe care o aveti cu Opel. Felicitari pentru marketingul propriu si colaborarea cu acest dealer. In rest... nu prea am ce sa spun... publicitate.
    Union Motors lansează o campanie agresivă de reduceri, care promite cel mai bun preţ din România pentru un Opel nou
  • Atata timp cat va exista Seven, din punctul meu de vedere Caterham poate sa aiba ce fel de model vrea in gama. Recunosc ca Seven este masina mea exotica preferata. O singura data am avut ocazia sa urc intr-unul. Iar sentimentul de sportivitate pura dat prin simplitatea dusa la maxim, m-a facut sa nu ma intereseze ca nu avea dotarile de la care te-ai astepta in zilele noastre.
    Şeful Caterham: ”În viitor nu vrem să construim doar maşini sport”
  • Da, imi cer scuze, la Fluence ma refeream. Diferenta e totusi cam mare :)) So, mea culpa! Sa revenim: @Adi, parerea mea e ca o dotare de bun simt este mai degraba ceva de genul airbagurilor cortina decat sistemul de navigatie (care oricum este optional). Mai departe, eu zic sa nu ne legam de Daciile 1310 si rugina ca totusi e cam trist. Ma uit la cum arata o Astra G de exemplu de vreo 14 ani, masina care avea caroserie galvarizata si foarte putine puncte de rugina... sau deloc. Ori daca ne uitam la un Logan de prin 2004, 2005 e greu sa nu gasesti pe undeva rugina (fie sub chedere, la imbinari sau la extremitatile caroseriei). Nu am zis ca nu se poate merge si asa, doar ca din nou mi se pare lipsa de bun simt sa-ti intre rugina intr-o masina de 6-7 ani. Dar pana la urma vorbim de o masina low cost si judecand la rece poate e cam nedrept sa-i reprosezi unei Dacii ca nu are caroseria galvarizata, mult plastic, un confort si siguranta medii. Si da, ai dreptate, nu as da 25000 de euro pe un Rapid asa cum nu as da nici 17000 de pe un Duster. La banii astia prefer o masina mai serioasa de 2-3 ani vechime si nici 50000 de km. @Sandman, exista! Si unii sunt mai razboinici... decat "razboinicii" lui Becali. :))
    Esenţă
  • Hai sa zic si eu vreo doua. In primul rand masina este mai ieftina decat Octavia si evident ca asta se vede, in special in detalii. Spunea cineva de calitatea interiorului. Pai mi se pare normal sa nu aiba finisarile Octaviei din moment ce din start s-a dorit a fi o alternativa mai ieftina la ea. Cam asta intelege VAG prin low cost pentru Europa. Pretul mi se pare unul corect daca tinem cont si de dotarile standard (m-am uitat pe config. AM si cica in standard are ABS, ESP, airbaguri cortina, radio CD cu MP3, aer conditionat etc... Chiar daca nu isi are rostul, as vrea sa va intreb Logan de la ce nivel de echipare ofera toate astea? Ah, stai, ca e posibil sa nu ofere cam ce ofera Rapid in standard. Mai spunea cineva de caroseria galvarizata fata de Dacia... cam asa e. Eu nu cred ca mai e vreo marca europeana care sa nu ofere caroseria galvarizata. In fine, parerea mea e ca nu se compara masina asta cu niciun Logan. Este gandita sa fie o alternativa la Octavia. Si mie imi place masina. Evident ca nu poti avea pretentii de Superb la banii astia. Dar eu cred ca principalul rival in Romania va fi Renault Latitude, iar in Europa poate Peugeot 301 si derivatii lui si evident si acolo, Renault Latitude. Sper sa am timp saptmana viitoare sa fac un drive test si voi reveni cu pareri mai clare.
    Esenţă
Pagina
12345...237238239...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău